קידום עסקים קטנים

קידום ממומן ברשתות חברתיות

קידום ממומן ברשתות חברתיות

קידום ממומן ברשתות חברתיות

זהו לא סוד שרשתות חברתיות תפסו חלק בלתי נפרד מחיינו בכלל ובכל תכנית שיווק עסקית בפרט. מדובר בעולם כה ענק המכיל אינספור לקוחות פוטנציאליים עבור כל עסק. עד לא מזמן היו משתמשים בפלטפורמות חברתיות לצורך מעקב אחריי חברים ושיתוף תמונות. אך כיום רשתות חברתיות משמשות המון אנשים לצורך חיפוש וקבלת מידע עבור מוצר או שירות. לכן כל אחד מהגולשים הללו הוא לקוח פוטנציאלי של חנות וירטואלית, אולי גם שלכם.

מה זה בעצם קידום ממומן ברשתות חברתיות?

קידום ממומן ברשתות חברתיות נועד לקדם חנות וירטואלית או אתר תדמית וזאת על ידי מודעות ממומנות המוצגות בפלטפורמות חברתיות. דוגמאות לפלטפורמות חברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ולינקדאין.אודות למערכות פרסום מתקדמות במיוחד ניתן למקד את המודעות לפי קהלים רלוונטים. כך אנו חברת בניית אתרים וקידום עסקים יכולים למשוך את הלקוחות הרלוונטיים ביותר עבור העסקים אותם אנו מקדמים.

כיצד מתבצע תהליך קידום ממומן ברשתות חברתיות?

  1. מטרת הקמפיין

    בחירת מטרה התואמת את יעדי הקידום של העסק. כגון: הגברת מודעות למותג, גיוס לידים, צפיות בסרטון, רכישות מתוך חנות וירטואלית, עוקבים חדשים לעמוד העסקי, מעורבות גולשים ותנועה לאתר.

  2. תקציב הקמפיין

    ניתן לפרסם בקשת תקציבים רחבה. החל מכמה מאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים.

  3. מיקום המודעה

    ניתן למקם את המודעות במגוון המיקומים ברשתות חברתיות. החל מהפיד הראשי דרך סרטונים מוזרמים ועד לאתרים חיצוניים כחלק מרשת הקהלים של רשתות אלו.

  4. הגדרת קהל יעד

    על מנת למשוך לקוחות רלוונטים. ניתן להגדיר את קהל היעד של המודעה לפי מספר פרמטרים: גיל, מין, תחומי עניין, מיקום, שפה, התנהגות גלישה ורכישה.

  5. פורמט המודעה

    בחירת פורמט המודעה הרצוי: סרטון, תמונה בודדת או אף קטלוג מוצרים מתוך חנות אונליין.

  6. תוכן המודעה

    כתיבת תוכן משכנע להצגת ערך המוצר תוך הנעה לפעולה: ״קנו עכשיו״, ״היכנסו לאתר״ ועוד.

בניית חנות וירטואלית חשוב לדעת!

ישנה חשיבות רבה לידע מקצועי בתחום הקידום ממומן ברשתות חברתיות. ידע נרחב בתחום יעשה את ההבדל בין קמפיין מוצלח המניב מכירות לבין קמפיין כישלון אשר גורם להפסדים כספיים.

חשוב לדעת!

היתרונות של קידום ממומן ברשתות חברתיות לעסק שלכם:

קידום אורגני בגוגל - SEO לקוחות רלוונטים

לקוחות רלוונטים - מערכות פרסום ברשתות חברתיות מעניקות לכם את האפשרות למקד את המועדות לפי מאפייני קהל. בכך ניתן למשוך אל העסק שלכם לקוחות איכותיים ורלוונטיים.

בניית חנות וירטואלית חשיפה מוגברת ברשתות 
חברתיות

שיעור המרות גבוה - חשיפה מוגברת ברשתות חברתיות תיצור עלייה משמעותית לא רק בכמות הכניסות אל אתר מכירות. אלא גם בסיכויים להמיר בסופו של דבר גולשים אלו ללקוחות.

בניית חנות וירטואלית מערכות הפרסום

שליטה בעלויות פרסום - מערכות הפרסום ברשתות חברתיות מאפשרות למפרסמים בה לשלוט על עלויות הפרסום. החל מהגדרה של תקרת עלות, דרך מיטוב תקציב קמפיין ועד להגדרת תקציב יומי או תקציב כולל.

קידום ממומן ברשתות חברתיות פרסום קבוע בפלטפורמות

חיזוק מודעות למותג - פרסום קבוע בפלטפורמות חברתיות מאפשר לעסקים רבים להרחיב את החשיפה שלהם לקהל לקוחות רחב במיוחד.

בניית חנות וירטואלית קידום ממומן ברשתות חברתיות - דווקא אצלנו!

iWebsite בעלי מומחיות רבה בקידום ממומן ברשתות חברתיות כבר יותר מ-8 שנים. אצלנו בחברה שמים דגש על קידום מקצועי ואיכותי המושך לקוחות רלוונטיים, מחזק את המודעות למותג וכמובן מגדיל את הרכישות באתר. לכן, אם אתם מחפשים קידום ממומן ברשתות החברתיות, אתם במקום הנכון.

קידום ממומן ברשתות חברתיות - דווקא אצלנו!

מוכנים להתחיל?
צרו איתנו קשר

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: