בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית בזול? תעלה לכם ביוקר!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    למה בניית חנות אינטרנטית בזול תעלה לי ביוקר?

    ובכן, במידה ובחרת לקפוץ על החברה שהציעה לך מחיר זול משמעותית ממחירי השוק עבור בניית חנות אינטרנטית. אתה בעצם בוחר (מרצון) להיכנס אל מערבולת של תרחישים שיכולים לעלות לך ביוקר!

    שני תרחישים של בניית חנות אינטרנטית בזול:

    1. החברה שבחרת היא חסרת ניסיון, מקצועיות או לקוחות. כלומר, הסיכוי שלך לקבל חנות וירטואלית איכותית באמת שואף לאפס.
    2. הפקדת את בניית החנות בידי פרילנסר עם זמינות נמוכה או לא קיימת. בנוסף הוא עלול ״למרוח״ את פרויקט בניית החנות. או במקרה קיצוני? פשוט להיעלם לך עם הכסף עוד בטרם סיום ההקמה! (לא חסרים סיפורים ועדויות לכך).

    אנו מבינים כי מחיר זול הוא תמיד אטרקטיבי. אך כאשר הוא זול משמעותית ממחיר השוק הסיכון להוציא כספים נוספים או לקבל אתר לא איכותי בלשון המעטה רק גובר!

    יחד עם זאת, אנחנו לא דוגלים גם לבנות חנות וירטואלית במחירים מופקעים – צריך למצוא את האיזון ולא פחות חשוב צריך שהמחיר יהיה נוח לכל כיס. כן גם לכיס שלך!

     

    אני רוצה להתחיל בניית חנות אינטרנטית, אך התקציב שלי לא גדול. האם יש פתרון?

    בהחלט!

    בדיוק בשביל מצבים כאלו, הקמנו שלושה חבילות מנצחות אל בניית חנות אינטרנטית מנצחת! חבילות שיאפשרו לך לפתוח חנות אינטרנטית מנצחת תוך שבועיים בלבד עם מחיר סופר אטרקטיבי ונגיש!

    אם עד היום, היה נהוג לשלם עשרות אלפי שקלים עבור חנות אינטרנטית. חנות כזאת שאין צורך במרבית היכולות שלה. כיום ובזכות החבילות שלנו, ניתן להקים חנות אינטרנטית מושלמת ובה כל היכולות והכלים שבאמת צריך כדי להתחיל למכור באינטרנט, והרבה!

    אז אילו כלים תוכל תקבל? מלבד אפיון אתר מלא והקמה סופר מקצועית. כחלק מהחבילות תקבל גם את היכולת להזין מוצרים ללא הגבלה, לחבר את החנות למערכת סליקה, להנות רספונסיביות מדהימה לכל מכשיר ומגוון ממשקי ניהול ואפילו ממערכת דיוור מדהימה. כל זאת, ועוד המון כלים שפשוט עושים את ההבדל!

    מעוניין לשמוע עוד על החבילות שלנו?

    דבר איתנו!

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: