מוטיבציית לקוח

מהי מוטיבציית לקוח לרכישה בחנות וירטואלית?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    האם צריך לבדוק מהן הבעיות של הלקוח?

    צריך לבדוק את בעיות הלקוח כדי שתוכלו להציע פתרון מתאים לצורך שלו. בנוסף, תוכלו לעלות על פתרון שיוכל להתאים לעוד לקוחות פוטנציאליים.

    מה מגלים בבדיקה של מוטיבציית לקוח?

    בבדיקה מגלים התנהגות לקוח בחנות וירטואלית. בנוסף, ניתן לזהות כוונות על ביצוע הזמנה או על גורמים המפריעים בתהליך רכישת מוצרים. אבחון מוטיבציית לקוח מגלה הזדמנויות שאינן מנוצלות על ידי העסק כרגע ועוד.

    איך ניתן למדוד מוטיבציה ללקוח?

    ניתן למדוד מוטיבציה ללקוח באמצעות סקרים שממולאים על ידי לקוחות. אותם לקוחות ביצעו רכישה או מעוניינים ברכישת מוצרים שאתם מציעים. הסקרים יכולים להתבצע במספר שיטות: דרך אימייל,  דרך טלפון, בחנות עצמה על ידי צוות מוכרים ועוד.

    מהם היתרונות בזיהוי המוטיבציה של הלקוח?

    היתרונות בזיהוי מוטיבציה של הלקוח:

    • תבינו איך להתאים את המוצרים לצרכי הלקוח
    • תגלו מה עשוי לגרום ללקוח להגדיל ערך סל קניות
    • תקבלו כיווני חשיבה יצירתיים לפיתוח העסק
    • תדעו מה לא כדאי להציג ללקוח

    ועוד תובנות רבות

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: