פתיחת חנות אינטרנטית

פתיחת חנות אינטרנטית מוצלחת: טיפים מזהב ששווים לכם כסף!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    מה היתרונות בשיפור חווית משתמש בחנות אינטרנטית?

    כאשר אתם פועלים לשפר בצורה שוטפת את חווית המשתמש בחנות האינטרנטית שלכם. אתם בעצם מבטיחים לא רק חווית גלישה שהגולשים לא ישכחו. אלא אתם גם מבטיחים גידול במכירות!

    בואו נעסוק בהיבטים החשובים ביותר בחנות אינטרנטית כאשר מדבר על חווית משתמש:

    • עיצוב אתר מותאם לקהל היעד – ככל שתקפידו להתאים את עיצוב האתר אל קהל היעד (הכרחי עוד בתהליך ההקמה). כך תוכלו למשוך את תשומת הלב של הגולשים שלכם מרגע הכניסה שלהם לאתר. היבט חשוב במיוחד בייחוד שמדובר בשניות בודדות!
    • נוחות בניווט בחנות בחיפוש אחר מוצרים – כאשר תהליכי הניווט בחנות שלכם נוחים ונגישים לגולשים. בדגש על חיפוש מוצרים. אתם מגדילים משמעותית את הסיכויים שלהם לבצע רכישה.
    • פשטות בתהליכי רכישה –  ככל שתפשטו יותר ויותר את הליכי הרכישה שלכם. בצורה כזו שיהיו נוחים וטבעיים לגולשים. אתם לא רק עוזרים לכם למכור יותר אלא גם מבטיחים כי לקוחות שרכשו בפעם הראשונה יחזרו שוב ושוב שוב.

     

     

    אילו סוגי מתנות ניתן להעניק ללקוחות חנות אינטרנטית?

    כיום בעלי חנויות וירטואליות רבות עושים שימוש במגוון סוגי מתנות שהם מעניקים לקוחותיהם. כל זאת למגוון מטרות עסקיות ושיווקיות. הנה מספר דוגמאות בולטות ונפוצות שבהחלט שווה לשלב בחנות האינטרנטית שלכם:

    • משלוח חינם – (בקניה מעל סכום או ללא התניה כלל).
    • מתנות קטנות – כדוגמת דוגמאות (סמפלים) קטנות אך שימושיות של אחד מבין המוצרים שלכם. נועד לתת טעימה ממוצר ספציפי ולהגדיל את הביקוש אליו בקרב קהל היעד.
    • מתן קופונים – בין אם לרכישות הבאות בכדי להפוך לקוחות חדשים לחוזרים. או בין קופונים לטובת מוצרים שאתם רוצים לקדם את המכירות בהם.

    לאור כל אלו, אין ספק שמתנות ללקוחות הן דרך מצוינת ומעולה בעלת יתרונות רבים! החל משימור היחסים עם הלקוחות ועד הגדלת כמות הלקוחות החוזרים בחנות האינטרנטית שלכם!

    כיצד ניתן למשוך לקוחות פוטנציאליים אל החנות הוירטואלית שלי?

    ישנם מגוון דרכים בהן ניתן להגיע ולמשוך לקוחות פוטנציאליים לחנות שלך. אך עם זאת, צריך לדעת מהן השיטות שמתאימות לכל חנות וירטואלית לחוד.

    השיטות האפשריות הן:

    • יצירת מראה מושך ללקוחות פוטנציאליים – העיניים שלהם יזהו מיד אלמנטים ויזואליים (למשל: סדר איכותי, צבעים, גופן ייחודי) שיסקרנו וימשכו אותם לגלוש עוד.
    • הכר את הלקוח – יש להכיר את הטרנדים ואת ההעדפות שקהל היעד הולך אחריהם. בעקבות זאת, תוכלו לדעת מהם המוצרים שכדאי למכור להם, וגם להבליט אותם בהתאם.
    • מוניטין חיובי – אתם צריכים להשאיר רושם חיובי על לקוחות שביצעו רכישה. לכן, יש לעודד לקוחות שרכשו מהחנות להשאיר ביקורת (ונקווה שתהיה חיובית ככל שניתן). ביקורת חיובית תסייע לשכנוע של לקוחות חדשים לרכישה באתר.
    • מעקב תהליכים – מעקב אחרי תהליכים בחנות וירטואלית יסייע באיתור בעיות אשר מונעות מלקוחות לבצע רכישה או מקשים עליהם בתהליך. דוגמה לתהליך בעייתי: אתם מכריחים לקוחות חדשים להירשם לחנות וירטואלית שברשותכם.
    • רשתות חברתיות – היעזרו במדיות חברתיות (כמו פייסבוק ואינסטגרם) כדי לקדם חנות אינטרנטית ולחשוף אותה בפני קהל יעד רלוונטי. הצגת נוכחות ברשתות חברתיות עוזר גם לקבל פידבק מלקוחות (בין אם ביצעו רכישה או לא).
    • הנחות והצעות – נסו לחשוב איזו הצעה או הנחה יכולה למשוך קהל רלוונטי לחנות. למשל – הצעה של מוצר בחינם בקניה יכולה לסייע בהקלת הרכישה ללקוחות מתלבטים.

    קיימות עוד שיטות רבות, ואלו שצוינו כאן הן הנפוצות ביותר כדי לעודד כניסה של לקוחות פוטנציאליים אל החנות האינטרנטית שלך.

    כיצד ניתן לשפר שירות לקוחות בחנות אינטרנטית?

    אחד המרכיבים החשובים ביותר של כל חנות אינטרנטית מנצחת הוא שירות לקוחות נהדר! כיום יש מספר דרכים נפלאות בהן חנויות וירטואליות רבות עושות שימוש בכדי לשפר את שירות הלקוחות שלהן. הנה 2 דרכים עיקריות:

    • צ'אט אונליין בחנות – הקימו צ'אט אונליין בחנות ובו תאפשרו לכל גולש ליצור אתכם קשר ישירות במקרה שבו הוא צריך עזרה בתהליכים באתר או בחיפוש אחר מוצר מסוים. יחד עם זאת, אין ספק שקשה מאוד לשמור על זמינות 24/7. בדיוק בשביל זה ניתן לשלב צ'אט בוט. אשר נותן מענה אוטומטית ללקוחות מעבר לשעות הפעילות של שירות הלקוחות האנושי שלכם. כל זאת, בזכות תסריטי שיחה שבנוים מראש ויודעים לתת תשובה רלוונטית בהתאם לדרישות הלקוח.
    • עמוד שאלות ותשובות – אחד העמודים שניתן למצוא בכל חנות וירטואלית מקצועית. בעמוד זה מרוכזים כל השאלות הנפוצות ביותר שלקוחות שאלו בעבר. או לחלופין השאלות הנפוצות ביותר סביב הנישה או המוצרים שלכם. העניקו לשאלות אלו תשובות מפורטות ובכך תסייעו ללקוחות שלכם לקבל את כל המידע הדרוש לו מבלי לפנות אליכם ישירות.

    לפיכך, 2 הדרכים הללו הינם דרכים בהחלט מעולות לשיפור שירות הלקוחות בכל חנות אינטרנטית. כך שמומלץ שתשמשו בהם גם!

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: