היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

לאט לאט, בלי שבכלל שמנו לב האינטרנט הפך לקניון הגדול בעולם! קניון שפתוח 24/7, חוצה מדינות ויבשות ומציע מגוון רחב של מוצרים. החל ממוצרי מזון ועד בגדים, תכשיטים, ריהוט לבית ועוד. בעלי עסקים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הטמון במכירה דרך האינטרנט, ומציעים את מרכולתם בפלטפורמות השונות לקהל הרוכשים אונליין אשר הולך וגדל מידי שנה. אם אתם בעלי עסק שרוצים להתחיל למכור באינטרנט ואתם מחפשים מידע איך למכור באינטרנט – הגעתם למקום הנכון!

ראשית עליכם לדעת כי קיימות פלטפורמות רבות למכירת מוצרים באינטרנט. כדי לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם, עליכם להכיר את הפלטפורמות השונות ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

מכירה באמצעות אתרי סחר גדולים – דוגמת איביי, אליאקספקס ואמזון. ניתן לדמות את אתרי הסחר לשוק ענק אשר יש בו כמות גדולה של קונים וסוחרים המתחרים בניהם על מכירת מוצרים גנריים במחירים שונים.

מכירה באמצעות חנות וירטואלית – קיימות מספר אפשרויות להקמת חנות וירטואלית:

1. חנות וירטואלית בקוד פתוח – הקמת חנות מסוג זה מבוססת על מערכת להקמת אתרים וניהול תוכן בקוד פתוח דוגמת וורדפרס ומג'נטו. הקמת חנות בקוד פתוח דורשת רכישת דומיין, שרת אחסון, אבטחת מידע וגיבוי. היתרון: החנות פועלת כאתר עצמאי ועל כן שייכת לבעליה, אין צורך לשלם שכירות או דמי מנוי. החיסרון: עלות הקמת החנות - השקעה ראשונית.

2. חנות וירטואלית בקוד סגור – חנות מסוג זה מושתתת על מערכת קיימת לבניית חנויות מקוונות דוגמת וויקס ושופיפיי ומבוססת על מודל שכירות. היתרון: ניתן להקים את החנות ללא צורך בשכירת שרותיו של בעל מקצוע, ומבלי לרכוש דומיין ולדאוג לאחסון או לאבטחת מידע. החיסרון: החנות אינה רכוש פרטי של בעליה ויש צורך בתשלום דמי מנוי. בנוסף, החנות נראית חובבנית כיוון שאין השקעה בעיצוב והתאמתו למותג. לעיצוב החנות השפעה מכרעת על האופן שבו הלקוח תופס את המותג, וכן על החלטתו הסופית האם לבצע רכישה באתר או לא. על כן, חשוב להשקיע בעיצוב החנות ולא להסתפק בתבנית מובנית.

3. הקמת חנות בפייסבוק – חנות מסוג זה יושבת בתוך דפים עסקיים בפייסבוק ומאפשרת לבעלי הדפים להציג את מוצריהם. רבים טועים ונוטים לחשוב כי הקמת חנות בפייסבוק היא אלטרנטיבה להקמת חנות וירטואלית בקוד פתוח / סגור. למעשה, החנות בפייסבוק משמשת רק כחלון ראווה להצגת המוצרים והמחירים, ואילו תהליך הרכישה מתבצע בחנות הוירטואלית שנמצאת מאחורי הקלעים. כך יוצא שאם אין ברשותכם חנות קיימת לא תוכלו להשתמש בפונקציה זו של פייסבוק. היתרון: פלטפורמה נוספת להציג את המוצרים מלבד החנות הוירטואלית במקום שבו הלקוחות שלכם נמצאים.