טרנד שיקפיץ את החנות הוירטואלית שלך

9 טרנדים חמים שיקפיצו את חנות וירטואלית שלכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    אלו טרנדים קיימים בחנות וירטואלית?

    השוק משתנה באופן תמידי, והדבר נכון גם לחנות וירטואלית. בעקבות זאת, ישנן מגמות המשנות את פני המסחר האלקטרוני, ויש לעקוב אחריהן וליישם במידה ויש צורך בכך. טרנדים חדשים לדוגמה:
    שיטות תשלום חדשות – תשלום באמצעות ארנקים דיגיטליים, מטבעות דיגיטליים ועוד.
    מציאות רבודה – למשל: טכנולוגיה המאפשרת למדוד בגד בתוך חנות אינטרנטית על גוף הלקוח – הלקוח מעלה תמונה שלו והבגד מוצג עליו.
    צ'אטבוט – קוד שמוטמע בחנות אינטרנטית ומציג ממשק לתקשורת עם לקוחות בזמן שאין מענה אנושי. צ'אטבוט מעניק שירות ומענה בנושאים נפוצים וחשובים ללקוחות.
    קיימות – מוצרים מתכלים, שקיות קניות ממוחזרות, מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים – כל אלו ועוד מובילים את אחד הטרנדים החזקים בשנים האחרונות במסחר האלקטרוני.
    שיווק באמצעות משפיעני רשת – מדובר באנשים מפורסמים ברשתות חברתיות, ויש להם יכולת הגעה לקהל רחב. מותגים משתמשים בהם כדי לשכנע את העוקבים שלהם לרכוש מוצרים. בנוסף, פעולה זו מאפשרת להגיע לקהל יעד רלוונטי שהמותג לא נחשף אליו במדיה אחרת.

    כיצד אפשר לדעת על טרנדים חדשים?

    ניתן להתעדכן במגוון אופנים:
    מחקר חנויות של המתחרים – הכרת פעילות המתחרים וקבלת תובנות והשראה.
    קריאת תוכן מקצועי – קיים בבלוגים ואתרים העוסקים בתחום באופן ספציפי או במדורים שקיימים באתרים גדולים.
    כלים חינמיים כמו Google Alerts,Google Trends – מיועדים לאתר מגמות ולקבל חדשות בנוגע לתחום עיסוק של חנות וירטואלית.
    מתכנן מילות המפתח – מסייע לחנויות חדשות להבין כיצד קהל היעד שלהם מחפש את המוצרים שלהם באינטרנט. טוב לשימוש גם בתחילת דרכה של חנות אינטרנטית וגם לאחר זמן מה כדי לגלות הזדמנויות למילות מפתח חדשות. נעשה בו שימוש גם לקידום אורגני וגם לקידום ממומן. כלים בתשלום המתאימים למשימות אלו (מלבד אלו שצוינו) הם: BuzzSumo, SEMrush ועוד רבים.

    מה היתרונות של אימוץ טרנדים חדשים?

    אימוץ טרנדים חדשים ומתאימים לאופי החנות האינטרנטית שלכם יכולה לעזור בשיפור המיתוג והצגת החנות כחדשנית. בנוסף ,שיפור חווית משתמש יכול לקרות בגלל חשיפה שלו לטרנדים חדשים בחנות וירטואלית. אימוץ טרנדים חדשים עשוי לסייע במענה איכותי יותר לצרכי המשתמש.

    האם יכול להיות שטרנד מסוים לא מתאים לחנות האינטרנטית שלנו?

    יכול להיות שטרנד מסוים לא יתאים לחנות אינטרנטית שלכם. חשוב להוסיף טרנדים חדשים בחנות וירטואלית באופן שהמשתמשים הקיימים יקבלו בחיוביות. אחרת, השינוי עלול לגרום לנטישה מוגברת של לקוחות קבועים.

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: