קידום ממומן בגוגל - PPC

קידום ממומן בגוגל - PPC

קידום ממומן בגוגל - PPC

קידום ממומן בגוגל

אחת הדרכים היעילות והנפוצות לקידום עסקים בדיגיטל, הוא קידום ממומן בגוגל אשר נקרא גם PPC. כיום, עסקים רבים עושים שימוש בשיטת קידום זו המאפשרת להם לא רק להגדיל את החשיפה, המודעות והמכירות. אלא גם לקבל קרש קפיצה מדהים לצמיחה עסקית. אז אם טרם התחלתם לקדם את העסק בגוגל, זה הזמן לעשות זאת!

מה זה בעצם קידום ממומן בגוגל?

תהליך קידום ממומן בגוגל מאפשר לנו לקדם עסקים רבים על ידי פרסום מודעות ברחבי תוצאות החיפוש של גוגל. בשיטת קידום זה, החיוב מתבצע אך ורק עבור קליקים על המודעה שלכם. מכאן, נגזר שמו המקצועי PPC - Pay Per Click. כל מודעה שאנו מפרסמים הינה ממוקדת בצורה מקצועית ומושכלת על בסיס מילות חיפוש נפוצות וטרנדיות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים של אותו העסק. כל זאת, מעניק לנו את היכולת לא רק להגדיל את החשיפה, הלידים וכמובן המכירות של עסקים רבים. אלא גם לקדם אותם אל עבר שיאים עסקיים חדשים!

כיצד עובד תהליך קידום ממומן בגוגל?

  1. מטרת הקמפיין

    תוכלו לבחור בין מגוון רחב של מטרות ישירות אל הקמפיין שלכם! החל מהגדלת התנועה לאתר / דף נחיתה. דרך גיוס לידים חדשים או הגדלת המכירות, ועד הגדלת המודעות למותג שלכם!

  2. מחקר מילות מפתח

    ביצוע מחקר מילות מפתח מקצועי ואיכותי. כל זאת, לצורך איתור מילות המפתח הרלוונטיות ביותר איתן הלקוחות שלכם מחפשים בגוגל!

  3. סוג המודעה

    באפשרותכם לבחור בין מגוון סוגי מודעה: מודעה בתוך תוצאות החיפוש, מודעה ויזואלית באתרים חיצוניים - רשת השותפים של גוגל ואפילו מודעות באפליקציות חיצוניות של גוגל!

  4. הגדרת קהלים

    כאן אנו נגדיר את הקהל של הקמפיין שלכם לפי מספר פרמטרים: מיקום, שפות, רמת הכנסה, סוג מכשיר ועוד!

  5. הגדרת תקציב קמפיין

    בשלב זה, נגדיר יחדיו את התקציב היומי או הכולל של הקמפיין. בהתאם לתקציב הפרסום שלכם. בנוסף, נוכל להגיש הצעת מחיר עבור כל תוצאה בהתאם למטרת הקמפיין: המרה, ליד או קליק לאתר.

  6. הגדרת הרחבות לקמפיין

    כאן אנו נגדיר מספר הרחבות לקמפיין שלכם: החל מתוספי Sitelinks להצגת עד 4 קישורים נוספים במודעה. דרך, תוספי הסבר כדי להדגיש דברים כמו יתרונות או הנחות. ועד הרחבות שיחה להצגת טלפון העסק במודעה ואף לאפשר חיוג ישיר אליכם!

בניית חנות וירטואלית חשוב לדעת!

איכותו של כל תהליך קידום ממומן בגוגל לעסקים, קם ונופל על ידע וניסיון מקצועי בתחום. כך שאם הינכם מעוניינים לקדם את העסק שלכם על ידי קידום ממומן בגוגל. עליכם להפקיד זאת, בידי מקצוענים בלבד! כל זאת, כדי להבטיח קידום PPC איכותי, יעיל ובעיקר רווחי!

חשוב לדעת!

היתרונות של קידום ממומן בגוגל לעסק שלכם:

קידום אורגני בגוגל - SEO לקוחות רלוונטים

היתרון האדיר של קידום ממומן בגוגל הוא הגישה לקהל לחדש ורלוונטי במיוחד לעסק שלכם. כל זאת, אודות לאפשרות המיקוד היעילה אחר מילות מפתח עיקריות בהן הלקוחות שלכם עושים שימוש תדיר.

בניית חנות וירטואלית חשיפה אדירה

בזכות מערכת הפרסום של גוגל תוכלו להציב את עסק שלכם בראש תוצאות החיפוש. המשמעות? חשיפה אדירה ללקוחות פוטנציאליים רבים!

בניית חנות וירטואלית שליטה בעלויות פרסום

בזכות מערכת הפרסום של גוגל, תוכלו לשלוט על עלויות הפרסום שלכם ואף להגדיר הצעת מחיר עבור כל תוצאה רצויה. בכך ניתן להבטיח ניהול יעיל ואפקטיבי של תקציב הפרסום שלכם!

תשלום על תוצאות בלבד תשלום על תוצאות בלבד

היתרון הענק של קידום ממומן בגוגל (PPC) הוא שאתם משלמים רק על תוצאות בלבד. כלומר, כאשר הקליקו על המודעה שלכם, רכשו מהאתר או השאירו פרטים בדף הנחיתה שלכם! משתלם לא?

בניית חנות וירטואלית קידום ממומן בגוגל - דווקא אצלנו!

חברת iWebsite בעלת מומחיות וניסיון רב בכל הנוגע אל קידום ממומן בגוגל כבר יותר מ-8 שנים! אצלנו בחברה אנו מקפידים רבות לביצוע תהליך קידום מקצועי ואיכותי. אשר מושך לקוחות רלוונטיים, מחזק את המודעות למותג וכמובן מגדיל את המכירות בעסק שלכם! לכן, במידה ואתם מעוניינים להתחיל לבצע קידום ממומן בגוגל לעסק, הגעתם למקום הנכון!

קידום ממומן בגוגל - דווקא אצלנו!

מוכנים להתחיל?
צרו איתנו קשר

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: