קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל - SEO

קידום אורגני בגוגל - SEO

קידום אורגני בגוגל - SEO

קידום אורגני בגוגל או בשמו המקצועי SEO - Search Engine Optimization, נועד לקדם עסקים ונכסים דיגיטליים בצורה טבעית ולא ממומנת. שיטת קידום זו, מאפשרת לקדם אתרים ונכסים דיגיטליים אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל ובכך ליהנות מחשיפה ותנועה אדירה של גולשים אל האתר. אלו, עם הזמן גם משפרים את ביצועי העסק בין אם בכמות הרכישות ובין אם כמות הלידים. לכן, קידום אורגני בגוגל הינו דרך נפלאה ולא ממומנת לקדם עסקים ונכסים רבים. כל זאת, אם זה נעשה במקצועיות יתרה!

מה זה בעצם קידום אורגני בגוגל?

באמצעות קידום אורגני בגוגל– SEO, אנו מקדמים ומשפרים אתרים / חנויות וירטואליות אל עבר המקומות הראשונים במנועי החיפוש. כל זאת, על ידי ״שכנוע״ של את מנוע החיפוש של גוגל להציג את נכסי העסקים בראש התוצאות. כל זאת, על ידי ביצוע של מגוון פעולות: התאמת החנות / האתר לדרישות גוגל (אופטימיזציה) בהיבטים של מהירות טעינה, תצוגה במובייל, אבטחה, חווית משתמש ועוד. בנוסף לכך, אנו מקדמים אתרים וחנויות על ידי תכנים איכותיים המכילים מילות מפתח רלוונטיות לכל עסק ועסק. בכך, אנו מצליחים למשוך את הלקוחות הרלוונטים ביותר לכל עסק, וכן גם עבורכם!

כיצד מתבצע תהליך קידום אורגני בגוגל?

  1. מחקר

    בשלב הראשון, אנו נבצע מחקר מעמיק הכולל מחקר מילות מפתח, מחקר עסקי, ניתוח מתחרים וכמובן הערכת מצב נוכחית. כל זאת, מעניק קרקע פוריה לתהליך קידום אורגני בגוגל בצורה המקצועית ביותר.

  2. תכנון ואסטרטגיה

    בשלב זה, אנו נחליט כיצד לטפל במספר היבטים: התוכן באתר או בחנות הוירטואלית, בניית קישורים, ניהול נוכחות ברשתות החברתיות תוך ניסוח אסטרטגיות יישום טכניות.

  3. יישום

    בשלב זה, ניישם את האסטרטגיה ואת החלטות האופטימיזציה שלנו בכל עמוד ועמוד ברחבי החנות הוירטואלית או האתר.

  4. ניטור ומעקב

    כאן, אנו נבצע מעקב וניטור של התנועה לנכס, הדירוג במנועי החיפוש ומדדים נוספים. כל זאת, כדי לייצא דוחות להפקת תובנות על תהליך הקידום האורגני בגוגל.

  5. הערכת מצב

    בשלב זה, נאמת את תוצאות יישום האסטרטגיה של תהליך הקידום האורגני בגוגל אל מול היעדים הראשוניים שהוגדרו בתחילת תהליך ה - SEO.

  6. תחזוקה שוטפת

    לבסוף, אנו נבצע תחזוקה שוטפת לאתר או לחנות הוירטואלית בייחוד כאשר התעוררו בעיות חדשות כגון: תוכן חדש באתר או בחנות הזקוק לאופטימיזציה בהתאם לאסטרטגיית הקידום האורגני בגוגל שקבענו בתחילת התהליך.

בניית חנות וירטואלית חשוב לדעת!

קידום אורגני בגוגל - SEO, הינו תהליך מתמשך אשר מצריך מעקב שוטף, מנוסה ומקצועי. כל זאת, במידה ואתם רוצים להניב תוצאות מדהימות שישפיעו רבות גם על הצמיחה העסקית שלכם בדיגיטל! לכן, חשוב להפקיד את תהליך הקידום בידי גורמים מקצועיים בלבד!

חשוב לדעת!

היתרונות של קידום אורגני בגוגל (SEO) לעסק שלכם:

קידום אורגני בגוגל - SEO לקוחות רלוונטים

על ידי קידום אורגני בגוגל, תוכלו לייצר תנועה אדירה של לקוחות אל החנות הוירטואלית שלכם! כל זאת, בזכות תכנים מותאמים, אופטימיזציה באתר וכמובן אסטרטגיית SEO איכותית!

בניית חנות וירטואלית חשיפה אדירה

על ידי קידום אורגני בגוגל, תוכלו להרוויח חשיפה אדירה לחנות הוירטואלית שלכם. שימו לב לנתון הבא, חנויות המופיעות בעמוד הראשון בגוגל נהנות מ כ- 90% מסך החשיפות! כדאי מאוד שתהיו שם גם!

בניית אתר תדמית לעסק קידום אתר 24/7

תהנו מקידום החנות הוירטואלית או האתר שלכם 24/7! גוגל תבצע דירוג של האתר שלכם והתכנים בו ותקדם אותו בתוצאות החיפוש בכל רגע נתון. בניגוד אל קידום ממומן, התכנים שלכם לא נעלמים כשנגמר לכם התקציב.

בניית אתר תדמית לעסק שיפור חווית המשתמש

בזכות קידום אורגני בגוגל אשר דורש אופטימיזציה קפדנית בחנות. ניתן לשפר בצורה מדהימה את חווית המשתמש. בכך, גם לצמצם את שיעור הנטישה וגם כמובן, להגדיל את המכירות בחנות הוירטואלית שלכם!

בניית חנות וירטואלית קידום אורגני בגוגל - דווקא אצלנו!

חברת iWebsite בעלת מומחיות רבה בכל הנוגע אל קידום אורגני בגוגל. עם יותר מ - 8 שנים של ניסיון אשר מתורגמות לקידום אורגני איכותי ומנצח! אצלנו בחברה שמים דגש רב על קידום מקצועי לאורך כל התהליך. כל זאת, כדי להבטיח גם תנועת לקוחות אדירה וגם גידול משמעותי במכירות בחנות הוירטואלית שלכם! לכן, במידה ואתם זקוקים לקידום אורגני בגוגל, הגעתם למקום הנכון!

קידום אורגני בגוגל - דווקא אצלנו!

מוכנים להתחיל?
צרו איתנו קשר

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: