איך לשפר מכירות בחנות וירטואלית בעזרת A/B Testing ?

איך לשפר מכירות בחנות וירטואלית בעזרת A/B Testing ?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    מהם היתרונות של A/B testing?

    A/B testing באתר עוזר להציג נקודות לשיפור ביצועי חנות אינטרנטית בדרכים שונות:

    • הצגת עמודי מוצר טובים יותר – תבינו באיזו גרסה עיצובית כדאי להשתמש כדי לשפר יחס המרה.
    • טקסטים עדיפים באתר – תגלו מהו הטקסט שעדיף להשתמש בו ושלקוחות מבצעים מעורבות והמרה בצורה טובה יותר.
    • איך לגרום ליותר לקוחות להירשם לניוזלטר – איפה כדאי למקום את הטופס – באמצע הדף, בתחתית, בחלק העליון? את זה תגלו באמצעות ניסיונות אלו. בעקבות זאת, הדבר עשוי לתרום להגדלת ההכנסות אם מצליחים לנתח ולהבין את תוצאות הניסוי בצורה נכונה.

    על מה ניתן ליישם A/B testing?

    ישנם מגוון אלמנטים באתר שעליהם ניתן להחיל A/B testing:

    • בחירה בין אפשרויות סינון
    • אופן תצוגת עמוד מוצר
    • תהליך ביצוע הזמנה
    • בדיקת אפקטיביות למשפטי "קריאה לפעולה"

    ועוד אפשרויות רבות.

    האם קיימים כלים לביצוע A/B testing?

    כן, כלים כמו:Optimizely ו- VWO. בנוסף, ניתן גם לפתח בדיקות מיוחדות מסוגים שונים, המותאמות במיוחד לחנות אינטרנטית שלכם.

    מה הם המכשולים בביצוע A/B testing?

    המכשולים שקיימים בביצוע A/B testing:

    1. הקמת A/B testing יכולה לקחת זמן רב לעומת שיטות בדיקה אחרות שיכולות להיות מהירות יותר. לדוגמה: סקרים , יצירת קשר עם לקוחות קבועים ועוד.
    2. יש צורך לבצע את הבדיקות באופן מתמשך כדי לאסוף כמה שיותר נתונים. על בסיס נתונים אלו , תוכלו להסיק מסקנות מדויקות יותר.
    3. כדי לבצע ניסויים דרושה תנועה ברמה מסוימת לאתר.
    4. הבנה טכנית בתחומים שונים – הבנה בבניית אתרים, הסקה סטטיסטית ועוד דרושים לצורך ביצוע בדיקות כאלו והבנת תוצאות הניסוי.

    מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר

      מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר