היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים קשורים

כל עסק צריך שיהיה לו אתר אינטרנט. האתר משמש ככרטיס ביקור וירטואלי של העסק – הוא מהווה בסיס ליצירת קשר, מספק מידע אודות השירותים אותם מציע העסק ועוזר ביצירת תדמית....

השקיעו עיצוב אתר אופנה– זה חשוב! בעידן שבו הזירה הדיגיטלית היא שם המשחק, הפכו אתרי המסחר האלקטרוניים לשחקן המרכזי. אחוז רכישות האונליין נמצא בעליה מתמדת ואיתו גם...

אם בבעלותך חשבון פייסבוק פרטי או שאתה מנהל דף עסקי, ודאי נתקלת לא פעם בסוגיית פרסום תמונות בפייסבוק ללא רשות. זוהי סוגיה מורכבת שהכללים בה לא תמיד ברורים. במאמר זה...

כיום כל עסק צריך שיהיה לו אתר – בין אם מדובר בעסק גדול ובין אם מדובר בעסק קטן. בין אם מדובר באתר מכירות ובין אם מדובר באתר תדמית. העולם הדיגיטלי דוהר קדימה ואיתו גם...

עורכי דין רבים מבינים את החשיבות של הנוכחות ברשתות החברתיות שהפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי יעיל המהווה זירה מרכזית למפגש עם לקוחות פוטנציאליים. על פי כללי האתיקה...

תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

הפרסום בפייסבוק כבר הוכיח את עצמו והניב לעסק שלך תוצאות אפקטיביות שתרמו רבות להגדלת ההכנסות. כעת אתה מאמין יותר באפקטיביות הפרסום ברשתות החברתיות, ואף שוקל להרחיב את הפעילות השיווקית של העסק שלך גם לאינסטגרם. אבל, איך מפרסמים באינסטגרם והאם זה דומה לפרסום בפייסבוק? כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם ומה מידת האפקטיביות שלו? - הנה כל שעליך לדעת רגע לפני שאתה מקבל החלטה בדבר פרסום באינסטגרם בתשלום.

למה לפרסם באינסטגרם?

אינסטגרם הינה רשת חברתית לשיתוף תמונות, אשר הפכה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בארץ ובעולם עם למעלה מ 1.6 מיליון משתמשים בישראל.  עסקים רבים כבר גילו את הפוטנציאל האדיר הטמון בה, וכיום ישנם למעלה ממיליון מפרסמים המשיגים באמצעותה תוצאות עסקיות מרשימות.

להלן נתונים שפירסמה החברה, אשר מהווים הוכחה לאפקטיביות הפרסום באינסטגרם:
- כשליש מהפוסטים הנצפים ביותר הם של עסקים
- 60% מהמשתמשים טוענים כי נחשפו למוצרים חדשים באמצעות האינסטגרם
- 75% מהמשתמשים באינסטגרם מבצעים פעולה כלשהי בערבות חשיפה לפוסטים

הפרסום באינסטגרם רלוונטי לכל סוגי העסקים, גדולים וקטנים כאחד. ומתאים במיוחד לפרסום חנויות אינטרנטיות בתחומי ביגוד ואופנה למשל ולהחדרת מותגים חדשים לשוק. באמצעות הפרסום באינסטגרם ניתן להשיג יעדים שיווקיים דוגמת הגדלת המודעות למותג, הגדלת התנועה לאתר ואף הגדלת המכירות.
קהל היעד לפרסום באינסטגרם הוא צעירים בני 18 עד 34 כאשר הגיל הממוצע הוא 29, ומספר הנשים כפול ממספר הגברים המשתמשים באינסטגרם.

איך מפרסמים באינסטגרם?

אם הגעת עד לכאן, סביר להניח שהשאלה איך מפרסמים באינסטגרם מעסיקה אותך רבות. ראשית, עליך לדעת כי דרך הפרסום באינסטגרם די דומה לדרך הפרסום בפייסבוק ואף נתמכת במערכת הפרסום שלה. במידה וקיים חשבון אינסטגרם לעסק שלך מומלץ לחבר אותו לעמוד העסקי בפייסבוק, כיוון שהפרסום מתנהל דרך הפייסבוק בין אם קיים חשבון אינסטגרם ובין אם לאו.

מה ההבדל בין פייסבוק לאינסטגרם?

לפרסום באמצעות האינסטגרם פוטנציאל אדיר. זאת בשל היכולת לספר לקהל היעד על העסק והמוצרים באמצעות תמונות צבעוניות ודרכן לגעת בו ולעצב את זהות המותג. הפרסום באינסטגרם די שונה מהפרסום בפייסבוק מבחינת תוכן המודעות והשפה שבה מדברים. בעוד הפרסום בפייסבוק מכיל טקסטים ותכנים שיווקיים בולטים לעין, הפרסום באינסטגרם מדבר בשפה חזותית המעבירה לגולש חוויה אחרת לגמרי. שפה המותאמת לשפת הפלטפורמה שהינה ויזואלית ומהירה יותר עם פחות טקסטים, יותר תמונות וסרטונים ודגש על מסרים צבעוניים ואותנטיים.

מהם כלי הפרסום של אינסטגרם?

אינסטגרם מאפשרת להשתמש במספר כלי פרסום, בניהם כלים המוכרים לנו מהפרסום הממומן בפייסבוק, וכלים חדשים המותאמים בעיקר לשימוש באינסטגרם.
1. יצירת מודעות – מודעות הפרסום באינסטגרם נראות כמו פוסטים רגילים, כאשר ההבדל בניהם הוא תגית כחולה מעל התמונה עם הכיתוב "sponsored". המודעות יכולות להכיל תמונות או סרטונים ולהופיע במגוון פורמטים (נרחיב על כך בפסקה הבאה).
2. כפתור הנעה לפעולה - ניתן להוסיף למודעה כפתור קריאה לפעולה על מנת לגרום ללקוח לבצע קנייה באתר, להוריד אפליקציה, להירשם לשירות, ליצור קשר ועוד.
3. פילוח מדויק – אינסטגרם מאפשרת לכוון את המסרים באופן מדויק ואפקטיבי על ידי פילוח היורד לפרטים כמו: מיקום, גיל, מין, שפה, תחומי עניין, יצירת קהלים מותאמים אישית ועוד.
4. מעקב אחר סטטיסטיקות של פעילות הפרסום – ניתן לראות נתונים על כמות הצפיות, החשיפות וההקלקות. נתונים על הפוסטים המובילים, על הימים בהם המעורבות בדף גבוהה ופילוח עוקבים.
5. שימוש בהאשטאג # - על מנת לתייג תמונה, סרטון, פוסט או כל פרסום אחר לנושא מסויים. מפרסמים רבים משתמשים בכלי זה כדי ליצור מעורבות ולהגדיל את מספר התיוגים למותג.

פרסום באינסטגרם בתשלום – סוגי מודעות

אינסטגרם מאפשרת ליצור סוגים שונים של מודעות לצורך פרסום באינסטגרם בתשלום.
מודעת תמונה – שימוש בתמונה רגילה עם אפשרות להוסיף קריאה לפעולה. מודעה זו מאפשרת להציג את העסק באמצעים ויזואליים וליצור תדמית למותג.
מודעת וידיאו – כוללת סרטון באורך של עד 30 שניות. מודעה זו עוצמתית יותר בשל היתרון של מסר ויזואלי המשלב גם צליל ותנועה.
מודעת קרוסלה – מודעה זו כוללת סדרה של תמונות שניתן לדפדף בהן עם אפשרות להוסיף כפתור הנעה לפעולה. מודעה מסוג זה בולטת מאוד בשל כמות התמונות ומאפשרת להטמיע קישורים שונים על התמונות השונות.

כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם?

עלות פרסום ממומן באינסטגרם דומה מאוד לעלות פרסום ממומן בפייסבוק. זאת בשל העובדה כי הפרסום באינסטגרם מתבצע דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. גם כאן כמו בפייסבוק, העלות מורכבת מתשלום ישיר לחברת פייסבוק בעבור המודעות ומתשלום לחברת הפרסום שמנהלת את הקמפיין הפרסומי.
שיטת התשלום לפרסום באינסטגרם דומה לזו הנהוגה בפרסום בפייסבוק ומתבצעת לפי מחיר לכל 1,000 חשיפות או לפי מחיר לכל לחיצה על המודעה. כך או כך, ניתן לשלוט בהוצאות הפרסום על ידי הגדרת תקציב מראש. לפרטים נוספים על עלות פרסום ממומן בפייסבוק לחצו כאן.

חברת iWebsite מתמחה בקידום עסקים קטנים ובינוניים באינטרנט ובעלת ניסיון רב בפרסום ברשתות החברתיות. לקבלת הצעת מחיר עבור פרסום ממומן באינסטגרם התקשרו עכשיו 08-8863934 או השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם.