- חיבור חנות וירטואלית למערכות חיצוניות ERP או CRM
- כיצד עובדת פעולת הסנכרון?
- חיבור חנות וירטואליות למערכות חיצוניות
- חיבור אתרי תדמית / דפי נחיתה למערכות חיצוניות
- סנכרון חנות וירטואלית – השאירו את העבודה למקצוענים!
- חיבור חנות וירטואלית למערכות צד שלישי – למה דווקא אצלנו?
- סיכום
חיבור חנות וירטואלית למערכות חיצוניות ERP או CRM
אם תשאלו כל בעל חנות וירטואלית איך זה לנהל אחת כזאת, רובם יגידו שזאת משימה מורכבת במיוחד. כיום, ישנם גורמים רבים הפוגמים ברמת הניהול של כל חנות אינטרנטית. החל מחוסר בזמן. דרך חוסר בכוח אדם ועד כמובן, חוסר בכסף. מצב זה, יוצר צורך ממשי בקרב בעלי חנויות וירטואליות לייעל את תהליכי העבודה השוטפת שלהם. זאת על ידי, חיבור חנות וירטואלית למערכות חיצוניות. בזכותן, ניתן לייעל את תהליכי העבודה בצורה מדהימה וגם לחסוך משמעותית בזמן, עובדים וכסף! כל זאת, במידה ועושים זאת נכון!
במאמר זה, תמצאו את כל מה שרציתם לדעת על תהליך סנכרון חנות וירטואלית למערכות חיצוניות. החל מכיצד מתבצעת פעולת הסנכרון. דרך סוגי התממשקות נפוצים בחנות אינטרנטית ואתר תדמית. ועד החשיבות הרבה של ביצוע חיבור מקצועי בין חנות וירטואלית למערכות צד שלישי.
אז כיצד עובדת פעולת הסנכרון?
פעולת הסנכרון מתבצעת על ידי ״ממשקי תכנות יישומים״ הנקראים גם בשפה המקצועית – API. כלומר, ערכה של ספריות קוד ופקודות מוכנות לשימוש. אלו, מהוות מעין ״צינור״ להעברת נתונים בין מערכת אחת להלן: חנות אינטרנטית או אתר. לבין, מערכת צד שלישי. בזכות ה API , ניתן לבצע חיבור חנות וירטואלית או אתרים למגוון מערכות חיצוניות בצורה אופטימלית. כל זאת, ללא צורך בביצוע התאמות מראש בחנות אינטרנטית או במערכת.
חיבור חנות וירטואלית למערכות חיצוניות
בכל הנוגע אל חיבור חנות וירטואליות אל מערכות צד שלישי. ישנם מספר מערכות נפוצות ונפלאות שפשוט יעשו פלאים בכל חנות וירטואלית. ואתם? חייבים להכיר אותם!
מערכת קו קופות וניהול מלאי – ERP
מערכת קו קופות וניהול מלאי הנקראת גם ERP, מאפשרת לכם לבצע סנכרון של מלאי וקופת העסק שלכם. כל זאת, ישירות עם חנות אינטרנטית. בזכות כך, אתם יכולים לחסוך זמן רב וכמובן יקר בניהול המלאי וההזמנות בחנות האינטרנטית שלכם!
אז איך המערכת פועלת? על ידי התהליך בן שלושה שלבים:
- משיכת מוצרים מן המערכת החיצונית והקמתם בתוך חנות אינטרנטית.
- משיכת המלאי שוטף מן המערכת החיצונית, השוואת מלאים קיימים ועדכון בתוך חנות אינטרנטית.
- הנפקת תעודה עבור כל הזמנה מתוך חנות אינטרנטית והעברת הנתונים בחזרה אל המערכת החיצונית.
בואו נעשה חשבון פשוט. נניח וברשותכם חנות אונליין לא מסנוכרת עם מערכת ERP. חנות זו, מכילה 20 מוצרים בהם המלאי משתנה על תקן יומי. בכל מוצר יש 5 מידות ו 3 צבעים שונים. כלומר, 15 וריאציות שונות לכל מוצר. תכפילו ב 20 מוצרים והרי לכם 300 וריאציות שונות! מספיק שרק חצי מהן מצריכות עדכון מלאי, אתם תצטרכו לעדכן ידנית 150 וריאציות מוצר על תקן יומי! בהחלט זמן עבודה יקר מפז! בהערכה גסה, בין שעה עד שעתיים בכל יום! לא חבל?
מערכת משלוחים
מערכת זו מאפשרת לגשר בין הזמנת לקוחות אשר בוצעו מתוך חנות אונליין, לבין חברת המשלוחים. כל זאת, בצורה אוטומטית לחלוטין. כלומר, כאשר לקוח רוכש מוצר מן החנות שלכם. כל המידע והפרטים אודותיו כגון: כתובת, סוג משלוח ועוד מועברים ישירות אל חברת השילוח ללא צורך בתיווך ותואם אנושי. המשמעות? חיסכון בזמן עבודה וכוח אדם!
בואו נמחיש זאת בתרחיש הבא: כאשר החנות שלכם איננה מחוברת למערכת משלוחים. עליכם להעסיק עובד אשר יבצע בכל יום בצורה ידנית העתקה של נתוני ההזמנות אל תוך מערכת המשלוחים. החל מהזנה של פרטי לקוח ועד כתובת הלקוח וסוג המשלוח אותו הוא בחר. תהליך זה יכול לקחת בין 5 ל 10 דקות עבודה לכל הזמנה כזאת. כך שמספיק 10 הזמנות בכל יום והרי לכם בזבוז מיותר של זמן וכוח האדם שלכם שביננו, אין לכם אותו בשפע.
מערכת דיוור ישיר
חיבור מערכת דיוור אל חנות אונליין מאפשרת לכם ליצור ערוץ תקשורת נוסף ויעיל עם הלקוחות שלכם. כל זאת במגוון של ערוצים: וואטסאפ, מייל או הודעות SMS. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי דיוור ישיר באמצעות הוואטסאפ הינו מורכב יחסית לביצוע. לפיכך, בעלי חנויות רבים מעדיפים לבחור בחלופות נגישות יותר בנוגע לדיוור ללקוחות: מייל והודעות SMS.
בזכות מערכת דיוור ניתן לשלוח הודעות ישירות אל הלקוחות לפי כמה תרחישים: נטישת סל קניות, עדכון על מבצעים חדשים, הטבות לימי הולדת וכמובן אישור הזמנה מפורט. כל אלו, מאפשרים לכם גם להעניק יחס אישי ללקוחות וכמובן להפחית עומסים על שירות הלקוחות שלכם!
המלצתינו: מערכת הדיוור מבית inforUMobile.
לקבלת הצעת מחיר אודות מערכת דיוור רב ערוצית – לחצו כאן
לקבלת 30% הנחה מאיתנו על תוכנת דיוור ב SMS – לחצו כאן
מערכת ניתוח נתונים
חיבור חנות אונליין אל מערכת ניתוח נתונים מאפשרת לכם להקים ממשק ייחודי ומרוכז. בו יהיו כל הנתונים והסטטיסטיקות שאתם פשוט חייבים לדעת על החנות שלכם. היתרון כאן הוא היכולת לרכז מצד אחד, את כל הנתונים ממגוון מערכות נתונים שונות אל ממשק אחד מרוכז. מצד שני, להפיק תובנות מנתונים אלו אודות: סגמנט הלקוחות, המוצרים הנמכרים ביותר, המוצרים הנמכרים פחות, נתוני כניסות לחנות, אחוזי נטישות סל ועוד. כל אלו, יאפשרו לכם לבצע אופטימיזציה שוטפת ואיכותית לחנות וכמובן לשפר את ביצועיה!
המלצתינו: מערכת ניתוח נתונים מבית Matomo
מערכת תשלומים
מערכת נוספת שפשוט חובה לחבר אל כל חנות אונליין היא מערכת תשלומים. בזכות מערכת זו, תוכלו לנהל את מערך התשלומים שלכם בצורה המקצועית ביותר. כל זאת, על ידי מגוון רחב של אפשרויות: הנפקת חשבוניות בצורה אוטומטית, הוספת אפשרות חלוקה לתשלומים כדרך תשלום נוספת ואפילו ביצוע של חיוב חודשי – כגון דמי מנוי. כל אלו, ינגישו את החנות שלכם אל קהלים חדשים ויאפשרו להם מגוון אפשרויות תשלום נוחות ונגישות!
המלצתינו: מערכת תשלומים וסליקה מבית Tranzila
לקבלת הנחה ייחודית עבור מערכת Tranzila – לחצו כאן
חיבור אתרי תדמית / דפי נחיתה למערכות חיצוניות
בנוסף לכך, ניתן גם לבצע חיבור של אתרי תדמית או דפי נחיתה למערכות צד שלישי ואלו בהחלט עושות את ההבדל בכל אתר ואתר.
מערכת לניהול לקוחות – CRM
מערכת לניהול לקוחות או בשמה המקצועי יותר – CRM, הינה מערכת שנועדה לתעד ולנהל את כל הנתונים אודות הלידים והלקוחות שלכם. כל זאת, בממשק אחד מרוכז ונגיש אליכם. לכן, חיבור האתר למערכת CRM תאפשר לכם לשלוח כל ליד שביצע הרשמה, ישירות אל המערכת בצורה אוטומטית. בזכות כך, תוכלו לנהל את מערך הלידים שלכם בממשק אחד ובצורה המקצועית ביותר! החל מכמות לידים רשומים, מהות הפנייה של כל ליד, סטטוס לידים ועד מהיכן הגיעו רוב הלידים לאתר שלכם.
לפיכך, אין ספק כי חיבור של אתר תדמית אל מערכת CRM בעל יתרונות רבים. החל מחיסכון בזמן של העברה ידנית של נתוני לידים. דרך הפקת תובנות בנוגע לערוצים האידיאלים ביותר עבורכם לגיוס לידים חדשים ועד ניהול קשרי לקוחות כמו שבאמת צריך כיום!
סנכרון חנות וירטואלית – השאירו את העבודה למקצוענים!
במידה והחלטתם לבצע חיבור חנות וירטואלית למערכות חיצוניות, החלטתם נכון! אך עם זאת, עליכם להבין כי ישנה חשיבות אדירה בהפקדת המשימה בידי גורמים מקצועיים ומוסמכים. כל זאת, לנוכח העובדה שאיכות סנכרון חנות וירטואליות למערכות צד שלישי – קמות ונופלות על ידע מקצועי!
כיום, המון בעלי אתר מכירתי, מבצעים סנכרון בצורה לא מקצועית ״בלשון המעטה״. כאן, נוצר מצב לא סביר. במקום להפיק את המקסימום מחיבור חנות אונליין למערכות חיצוניות בהיבט ניהול החנות. הם עסוקים בפתרון תקלות עקב תהליך סנכרון לקוי ולא מקצועי.
בואו נצלול אל תרחישים שעלולים לקרות עקב סנכרון לא מקצועי:
- סנכרון לקוי של מערכת מלאי מוצרים – כאשר הפקדתם את משימת חיבור חנות וירטואלית למערכת מלאי מוצרים בידי גורמים לא מקצועיים, אתם חשופים לתקלות רבות. העיקרית שבהן, היא מצב שבו לקוחות עלולים לרכוש מוצרים בחנות אונליין שאינם קיימים במלאי. כאן אתם עלולים להיכנס אל תהליך ״כיבוי שריפות״ מתמשך מול אותם הלקוחות. אשר מצד אחד מצריך מכם זמן עבודה רב וכמובן כוח אדם. אך מצד שני, גם לגרום לפגיעה בטיב השירות ואמינות הלקוחות!
- תרחיש נוסף של סנכרון לקוי של מערכת מלאי מוצרים. הינו תקלה בסנכרון המלאים בין העסק לבין אתר מכירתי. בייחוד אצל עסקים בהם יש מספר סניפים פיזיים שבכל סניף מספר מחסנים. לכן, במקרה של תקלה בסנכרון המלאים יש צורך בתהליך ארוך של ספירת מלאי בצורה פיזית של המחסנאי. כל זאת, רק כדי לעדכן את המערכת וכמובן לפתור את התקלה. תהליך זה, גובה זמן עבודה יקר וכוח אדם רב!
- סנכרון לקוי של מערכת הפקת חשבוניות – במידה וביצעו עבורכם חיבור חנות וירטואלית למערכת הפקת חשבוניות בצורה לא מקצועית דיה. אתם עלולים ליצור כדור שלג מתגלגל. כלומר, במידה והונפקה חשבונית עם פרטים שגויים וגיליתם זאת מאוחר, אתם עומדים בפני ״עבודת נמלים״ רצינית. החל מתיקון ידני של כל חשבונית וחשבונית על ידי רואה החשבון שלכם, ועד מתן דין וחשבון למס הכנסה בנוגע לסיבת השינויים אשר בוצעו בחשבוניות.
לפיכך, חוסר מקצועיות בתהליך חיבור חנות וירטואלית עם מערכות חיצוניות יוצר אפקט הפוך. במקום לייעל את העבודה שלכם עם מערכות חיצוניות. אתם פשוט ״שורפים״ זמן, כוח אדם ובעיקר כסף!
והכל? רק בגלל שלא בחרתם את אנשי המקצוע הנכונים לביצוע המשימה!
חשוב שתבינו, כדי לבצע חיבור חנות וירטואלית עם מערכות צד שלישי בצורה הטובה ביותר, חשוב לפנות אל גורמים מקצועיים ומנוסים. כאלו שיודעים לבנות את תהליך הסנכרון שלב אחר שלב כדי להבטיח העברת נתונים תקינה, נכונה ומדויקת! כי בסוף, חיבור חנות וירטואלית אל מערכות צד שלישי אמורות לעשות לכם את החיים קלים ולא להפך!
חיבור חנות וירטואליות למערכות צד שלישי – למה דווקא אצלנו?
חברת iWebsite בעלת ניסיון רב בביצוע חיבור חנות וירטואלית אל מגוון רחב של מערכות צד שלישי. עם מעל ל-40 בעלי חנויות וירטואליות מרוצים הנהנים מסנכרון מקצועי ואיכותי של החנות שלהם עם מגוון מערכות מדהימות. אלו, לא רק שיפרו פלאים את תהליכי ניהול החנות, אלא גם חוסכות להם בזמן, כוח אדם וכמובן כסף!
אצלנו בחברה, שמים דגש רב על המהות העיקרית שלשמה נועדה אפשרות סנכרון אתר מכירתי למערכות חיצוניות – נוחות, נגישות ויכולת בקרה. כל זאת, כדי לאפשר חיבור איכותי בין אתר מכירתי למערכת בצורה חלקה.
בנוסף לכך, כחלק משירות סנכרון חנות וירטואלית למערכות חיצוניות שאנו מעניקים. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מעטפת רחבה הכוללת ליווי צמוד לאורך כל התהליך ותמיכה שוטפת וזמינה לכל שאלה או בעיה אפשרית!
איך השירות שלנו מתבטא בין המערכות השונות?
- מערכות ניהול מלאי – במערכות אלו אנו מוודאים כי כל בעל אתר מכירתי יוכל לדעת בכל עת אילו פריטים הוקמו בחנות, מתי בוצעו עדכוני המלאי האחרונים וכמובן סטטוס בזמן אמת של כמות המלאי של כל מוצר ומוצר. בנוסף, אנו מאפשרים לכל בעל אתר וירטואלית הפונה אלינו, להקים מוצרים ישירות מתוך המערכת על בסיס מאפיינים או מק״ט.
- מערכות להפקת חשבוניות – כאשר אנו מסנכרים מערכות להפקת חשבוניות בקרב החנויות של לקוחותינו, אנו מפתחים מספר חיוויים שיודעים לתת את מלוא הבקרה עבורם. החל מדיווח בזמן אמת של כל ההזמנות מתוך חנות וירטואלית. דרך מספר תעודה של כל הזמנה ועד התראות על חשבוניות אשר הונפקו בצורה לא תקינה.
בזכות כך, אנו מאפשרים לכל בעל אתר מכירתי מצד אחד את מלוא הבקרה והשליטה במערכות. מצד שני, את היכולת לייעל את תהליכי העבודה של אתר מכירתי בצורה משמעותית. כל זאת על ידי חיבור מקצועי ומנוסה!
סיכום
לסיכומו של עניין, אין ספק שניהול שוטף של כל חנות וירטואלית זאת משימה מאתגרת במיוחד. בייחוד כאשר יש קשיים הנובעים מחוסר בזמן, כוח אדם וכסף. אשר משפיעים רבות על איכות הניהול. בדיוק כאן, נכנסות מערכות צד שלישי אשר ניתן לחבר אל החנות ולייעל את תהליכי העבודה.
אך עם זאת, חשוב להפקיד את משימת הסנכרון בידי האנשים הנכונים ובעלי הידע הנכון. כל זאת, כדי להבטיח חיבור איכותי נטול תקלות ולהפיק את הפוטנציאל של כל מערכת. על אחת כמה וכמה, בשלושה היבטים חשובים: חסכון בזמן עבודה, כוח אדם וכמובן כסף!
מעוניינים לייעל את החנות שלכם עם מערכות צד שלישי?
פנו אלינו!