מה זה ניוזלטר ומדוע חשוב להחזיקו באתר המכירתי לטובת שיווק ופרסום?

מה זה ניוזלטר ומדוע חשוב להחזיקו באתר המכירתי לטובת שיווק ופרסום?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    מהם היתרונות של הניוזלטר?

    היתרונות המרכזיים של ניוזלטר הם:

    • עלייה בחשיבותו של מותג – הניוזלטר מאפשר מיתוג על ידי שידור מסרים מסוימים ללקוחות שונים, ובכך להגביר את החשיפה והחשיבות שלו בעיני הלקוח.
    • שיפור מעורבות לקוח בחנות אינטרנטית – כשלקוח פותח ניוזלטר, והניוזלטר כתוב היטב ועם חווית משתמש טובה – הסיכוי שהוא ייכנס לחנות אינטרנטית ויבצע פעולה גדל גם הוא. במקרה זה, הנעה לפעולה היא חשובה מאוד.
    • שימוש בכלי ניתוח דיוור באימייל – איזה טקסט עבד? באיזה צבע כדאי לצבוע את כפתור הכניסה לחנות אינטרנטית? איזה גופן היה נוח יותר לקריאה ממושכת? שאלות אלו ועוד יכולות לקבל מענה לאחר אנליזה של נתונים שנצברו באמצעות כלי דיוור באימייל.

    מהו השיעור הממוצע של פתיחת מיילים של ניוזלטר?

    שיעור פתיחת ניוזלטר ממוצע תלוי במספר גורמים:

    • תחום העיסוק של החברה – לפי Mailchimp, לקוחות של תעשיית האוכל והמשקאות פותחים יותר מיילים לעומת לקוחות של אתרי קופונים
    • הרגלי קהל יעד בפתיחת מיילים – תדירות הכניסה לתיבת המייל של הקהל באופן כללי משפיעה על הסיכוי שהוא ימצא את המייל ויפתח אותו. זמן השימוש בתיבת המייל גם משפיע על הסיכוי שהלקוח יגיע למייל שנשלח אליו. ישנם עוד דפוסי שימוש שונים שיש לנתח.
    • איכות המסר השיווקי בקמפיין (כמה אטרקטיבית היא כותרת המייל עבור קהל היעד,למשל)

    ועוד פרמטרים שונים.

    האם שליחת ניוזלטר היא אסטרטגיה טובה להגדיל כמות מכירות?

    שליחת ניוזלטר היא אסטרטגיה טובה לטווח ארוך אם תתבצע עם כלי מתאים והעברת מסרים מתאימה ללקוחות. מדובר בטווח ארוך כי לוקח זמן מסוים להבין את דפוסי השימוש של הלקוחות. בנוסף, יש צורך בכמות שליחת מיילים מספקת כדי לקבל תובנות מדויקות.

    כיצד ניוזלטר עוזר לשיווק חנות אינטרנטית?

    ניוזלטר עוזר לשיווק  חנות אינטרנטית באמצעות הכוונת לקוחות קיימים ופוטנציאליים לדפים מסוימים באתר שיכולים להניע אותם לרכישה. הדבר יכול לקבל סיכוי גבוה יותר במידה ואתם מבצעים שיווק באמצעות תוכן (Content marketing) בניוזלטר שלכם.