מהו עולם פרסום דיגיטלי ועולם שיווק דיגיטלי לעסקים?

מהו עולם פרסום דיגיטלי ועולם שיווק דיגיטלי לעסקים?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    האם העסק שלי חייב בפעילות שיווקית בערוצים דיגיטליים?

    עליכם בהחלט לבצע פעילות שיווקית בערוצים דיגיטליים עבור העסק שלכם. כיום כל עולם השיווק הופך ברובו לדיגיטלי. כמו כן, ישנה סבירות גבוהה מאוד שגם המתחרים שלכם מבצעים תהליכי שיווק בערוצים דיגיטליים. לכן יש חשיבות רבה לנוכחות העסק שלכם בערוצים אלו גם בהיבט של הרחבת פעילות העסקית וגם בהיבט של תחרות בענף שלכם. לסיכום, בצעו פעילות שיווקית בערוצים דיגיטליים ובכך תגדילו את נוכחות המותג בערוצים דיגיטליים, תיחשפו ללקוחות חדשים וכמובן תהוו תחרות ראויה למתחרים שלכם.

    העסק שלי לא מחזיק בנכסים וירטואליים כלל. האם למרות זאת אוכל לשווק בערוצים דיגיטליים?

    על מנת שתוכלו לשווק בצורה דיגיטלית את המותג שלכם חשוב להקים מספר נכסים דיגיטליים כדוגמת: עמודים עסקיים ברשתות חברתיות, דף נחיתה וכמובן אתר תדמית או חנות וירטואלית. כלומר, שיווק דיגיטלי מבוסס על נכסים דיגיטליים אשר מהווים את הבסיס לקידום אורגני וממומן. יתרה מכך, נכסים דיגיטליים אלו יחזקו את הנוכחות והמודעות של המותג שלכם בזירה הדיגיטלית. לפיכך, קיום של עמודים עסקיים מקצועיים ואתר אינטרנט איכותי לא רק יהוו סמכות עסקית לגולשים המגיעים אל נכסים אלו. אלא יוכלו לשמש אתכם בהמשך גם למכירת מוצרים ישירות מתוך נכסים אלו – כגון חנות וירטואלית. בעקבות כך, תוכלו להרחיב משמעותית גם את הפעילות העסקית וכמובן גם את היקף המכירות. לסיכום, בהחלט חשוב להקים נכסים דיגיטליים איכותיים ומקצועיים טרם ביצוע פעולות שיווק דיגיטלי לעסק שלכם. במידה ואתם מעוניינים בהקמת נכסים דיגיטליים עבור העסק שלכם אנא צרו קשר איתנו.

    כבעל עסק מאז ועד היום פרסמתי בשלטי חוצות, בעיתונות ואף ברדיו. במה שונה פרסום דיגיטלי מהפרסום שביצעתי עד לימים אלו?

    תחילה, חשוב לעשות הפרדה בין ערוצי פרסום מסורתי לבין ערוצי פרסום דיגיטלי. כיום אנו עדים לשינוי ניכר ביחסי הכוחות בעולם הפרסום. שינוי זה מתבטא בסך הוצאות פרסום שנתיות אשר רובם המכריע על פרסום בערוצים דיגיטליים וכל זאת לא בכדי. הסיבה לכך היא שעולם הפרסום הדיגיטלי בעל יתרונות רבים על עולם הפרסום המסורתי. יתרונות אלו באים לידי ביטוי בשתי היבטים חשובים במיוחד עבור בעלי עסקים: עלות פרסום ומיקוד פרסום.

    • עלות פרסום – הפרסום בדיגיטל מאפשר קשת רחבה של תקציבי פרסום למפרסמים. החל מתקציב בסיסי של כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. כל אלו לעומת פרסום מסורתי בו העלויות יקרות ופחות גמישות.
    • מיקוד פרסום – פרסום דיגיטלי מעניק לכם את האפשרות למקד מודעות אל אנשים ספציפיים במיוחד אודות למערכות פרסום מתקדמות. כלומר, ניתן למקד את המודעות שלכם אל קהל הממוקד לפי מספר פרמטרים: גיל, מין, סטטוס משפחתי, הכנסה, מיקום, תחומי עניין, התנהגויות, מילות חיפוש ועוד. לפיכך, השיווק בערוצים דיגיטליים בעלי יתרון רב על פני השיווק בערוצים מסורתיים אשר הפרסום בהם לרוב כרוך בפרסום לא ממוקד ולא אפקטיבי.

    לסיכום, המלצתנו היא לעבור לפרסם בערוצים דיגיטליים. כל זאת, על מנת ליהנות מפרסום אפקטיבי, ממוקד ובעל עלויות פרסום גמישות ונוחות לעומת הפרסום המסורתי.

    מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר

      מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר