בפוסט נתן לכם טיפים על עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק. מתאים לבעלי עסקים קטנים שמעוניינים לפתוח את עמוד העסקי לבד.
העידן המודרני מביא עמו אמצעים שונים למיתוג בית עסק ולהחדרתו אל השוק. באמצעות המדיה החזותית ניתן להפוך כל ברה למותג מוכר ובעל מוניטין. השיווק באמצעות האינטרנט הוא פשוט וזמין הרבה יותר מהפרסום בחברות הפרסום או בשלטי חוצות. למעשה, באמצעות פרסום באינטרנט ניתן להגיע אל מגוון עצום של אוכלוסיות ברחבי העולם כולו בתוך זמן קצר בלבד.
הפרסום באינטרנט כיום הוא הבסיס לכל בית עסק שרוצה להפיץ את עצמו ולהגיע אל לקוחות חדשים. ככל שהזמן עובר גם המודעות וכלי השיווק באינטרנט הולכים ומתפתחים וכיום ישנם יותר כלים למפרסמים להגיע אל הלקוחות שלהם. אחד הכלים המשמעותיים ביותר מביניהם הוא הרשתות החברתיות.
הרשתות החברתיות – הכוח שבפרסום
בשנים האחרונות הבינו המפרסמים כי באמצעות הרשתות החברתיות ניתן להגיע אל מגוון עצום של לקוחות תוך יצירת קשר אישי וישיר עמם, ובפילוג מקסימלי המבטיח פנייה אך ורק אל הלקוחות הרלוונטיים. כך למעשה החל השיווק בפייסבוק. נכון להיום הפייסבוק הינו בין הפלטפורמות המשמעותיות והעוצמתיות ביותר לפרסום ומהווה את הבסיס המרכזי לעסקים רבים. הפייסבוק מאפשר יצירת קשר ישיר עם הלקוח, ללא כל תיווך ובפרסום עשיר, דינאמי ומגוון.
עד כדי כך הפך הפייסבוק שיווקי שרבים מעדיפים לוותר על אתר אינטרנט ולהתמקד בפרסום בפייסבוק. על מנת להביא יותר ויותר לקוחות אל דף הפייסבוק רצוי להיות מנוסה בעיצוב גרפי. שיווק במדיות החברתיות מבטיח פנייה ישירה אל הלקוח ויצירת חווית משתמש עשירה הרבה יותר. מחקרים שנערכו בפייסבוק גילו כי פוסטים בעלי תמונות זכו להרבה יותר לייקים באופן משמעותי.
עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק – התמונה החשובה ביותר
התמונה הבולטת ביותר בדף פייסבוק עסקי היא תמונת הקאבר. לא תמונת הפרופיל ולא התמונות שבתוך הדף. את תמונת הקאבר ניתן לראות כבר מרחוק ולכן יש לה משמעות כפולה: למשוך את העין מחד ולשדר את המסר הנכון מאידך. בחירה נכונה של דף פייסבוק עסקי כוללת מידות של עד 315*851 פיקסלים ולא יותר מזה. לקבלת הרזולוציה הטובה ביותר בתמונת הקאבר רצוי להשתמש במידות 630*1702 פיקסלים, המבטיחים תמונה איכותית.
הגודל לתמונת קאבר המינימלי הוא 720 פיקסלים אולם בגודל כזה התמונה מאבדת מאיכותה. בחירה נכונה של רזולוציה לתמונת הקאבר בפייסבוק תבטיח יותר תשומת לב של לקוחות בזמן הנכון ובמקום הנכון. בעת בחירת תמונת קאבר חשוב לחשוב כמו הלקוח – להיכנס לראש שלו ולהחליט רק מתוך הראש של הלקוח ולא באופן שיפוטי או כראש של משווק.
חשוב לבחור בתמונת קאבר ייחודית. בעלי עסקים רבים אינם מבינים כי תמונה לא מקורית עלולה לחשוף את המפרסם לתביעה. תמונת הקאבר צריכה להיות מייצגת את ערכי הארגון או את אופיו הייחודי. רצוי לנסות מספר תמונות עד שמוצאים את התמונה האולטימטיבית ולהשתמש בלייקים כמדד לחיבה של תמונות מסוימות לעומת האחרות.
דגשים בבחירת תמונת קאבר לפייסבוק
תמונת הקאבר צריכה להיות קלילה ונוחה לקידום ולכן רצוי להשתמש בחלק קטן של טקסט לתיאור תמונת הקאבר ולא יותר מכך. כדי לסייע בטעינת העמו של דף הפייסבוק שלך רצוי לבחור בתמונה מסוג JPEG השוקלת פחות מ 100 קילובייט. לגורמים אלו השפעה משמעותית על משך הזמן שלוקח לדף לעלות ובעקבות כך – גם לפופולאריות שלו. לעיתים גם תמונות מסוג PNG יכולות להיות טובות ורצוי לבדוק את זמן הטעינה של כל אחד מסוגי התמונות הללו. מקווה שאלה היו טיפים מועילים על עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק.
תמונת קאבר יכולה להיות מאוד מקורית
מפני שבגרסה העברית תמונת פרופיל עוברת לצד הימון – זה יהיה קשה לביצוע בישראל. אבל בכל זאת, אולי דוגמאות אלו יתנו לכם השראה:
פרופיל אישי של שחקן און ליין אמיתי
איזו עבודה בפוטושופ!
להסתכל מזווית אחרת
פשוט מצחיק
קרדית: https://www.facebook.com/CoverPhotoSize