היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

אודנוקלסניקי רוסית – פייסבוק של רוסים – רשת חברתית רוסית

פוסטים קשורים

עורכי דין רבים מבינים את החשיבות של הנוכחות ברשתות החברתיות שהפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי יעיל המהווה זירה מרכזית למפגש עם לקוחות פוטנציאליים. על פי כללי האתיקה...

באינטרנט ישראלי היום קיימים עשרות אם לא מאות לוחות מודעות. ביניהם יש לא מעט לוחות מודעות ברוסית. אחוז גדול מהאנשים מאוכלוסיה דוברת רוסית מחפשים עבודה, נכסים, רכבים...

מה זה החג הזה ואיך ניתן להשתמש בו לטובת קידום מכירות. קודם כל קצת היסטוריה על החג - יום האישה הבינלאומי 8 במרץ זה נקרא יום האישה הבינלאומי, במקור "יום הפועלות...

תיירות רפואית מרוסיה סטטיסטיקה 2014-2015 – נתונים ותובנות בתחום קידום אתרים. תיירות רפואית בישראל זוהי נישה יחסית חדשה. כל שנה באים לישראל לפחות 30 אלף תיירים רפואים,...

ההבדל בין שני מנועי החיפוש הוא קודם כל בלוקליזציה. גוגל זה תוצר אמריקני ויאנדקס זהו פרויקט פטריוטי רוסי. בגוגל משתמשים בכל רחבי העולם. יאנדקס מוכרת במדינות ברה"מ...

אם החלטתם לפרסם את העסק שלכם לדוברי רוסית בישראל, כדאי מאוד לחשוב על הפרסום ברוסית בעיתונים. למרות ההשתלבות יש לא מעט דוברי רוסית בישראל שמעדיפים לצרוך תקשורת בשפת...

לקבלת הצעת מחיר עבור שרותי פרסום ברוסית כנסו>> בפוסט זה ריכזתי את האתרים הכי חשובים ומשמעותיים ברוסית בישראל. כשאנחנו מחפשים קהל יעד צריך לזכור שבארץ יש כ- 500 אלף...

תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

מה זה פייסבוק רוסי אודנוקלסניקי?

כן כן... אם אתם כאן – אתם מתכוונים לאתר כזה כתום שבו מבלים חצי מהחיים שלהם עולים מחבר העמים. אז מהי המפלצת הזאת?
מדובר באתר אודנוקלסניקי ok.ru , בעבר – odnoklassniki
במקור האתר נועד להיות זירת התכתבות ושמירה על קשר בין החברים מהתיכון. אך מהר מאוד הפך לרשת חברתית המאחדת את כל העולם דובר רוסית.
לאוקיי (ככה אקרא לרשת זו בפוסט) יש מאפיינים דומים לפייסבוק, אך אני דווקא מעדיפה לדבר על השוני, על הייחודיות שלה בדגש על הפרסום.

רוצים להתחיל לפרסם ברוסית?

השאירו פרטים מתחת לפוסט זה וניצור קשר עימכם

גילאים ונתונים דמוגרפיים

אוקיי מצאה לה את קהל היעד בין האנשים המבוגרים יותר – נקודה. אם נשווה אותה לפייסבוק נראה שבפייסבוק יש מלא צעירים, האוכלוסייה בפייסבוק מגוונת. בפייסבוק רוסי – אוקיי תתקשו למצוא אנשים בני 20+.

התנהגות של אנשים באודנוקלסניקי

התנהגות דומה מאוד לפייסבוק – שיתופים, לייקים, סטטוסים של תמונות, וידאו. אנשים משתתפים בקבוצות שונות, פותחים אירועים. דבר שונה מהותית מפייסבוק – זה המשחקים. זירת המשחקים מאוד פופולארית באודנוקלסניקי ומביאה לאתר רווחים גדולים.

פרסום בפייסבוק רוסי אודנוקלסניקי

פלטפורמה פרסומית של רשת זו  מתפתחת וכבר היום יש דברים מאוד מעניינים.
דברים מעניינים ומוזרים שאין בפייסבוק: מיקוד לפי רמת הצפייה בטלויזיה. ניתן לבחור: צפיית טלוויזיה מועטה, בינונית ומרובה. דבר נוסף שאין בפייסבוק זה אפשרות לבחור את רמת ההכנסה של קבוצת מיקוד – יש סה"כ 4 רמות ההכנסה.

ברשת חברתית אודנוקלסניקי ניתן למקד את המודעה לחברי קבוצות שונות. מה שבלתי אפשרי בפייסבוק. דבר זה יכול להיות מאוד יעיל לתחומים מסוימים.

ממשק הפרסומי של אודנוקלסניקי חדש ונוח לשימוש. לא מזמן נהיה אפשרי לפרסם מודעות גדולות בפיד כמו בפייסבוק.

יש כמה אופציות פרסום באודנוקלסניקי: בפיד, באנרים גדולים ומודעות קטנות בצד

ככה נראות המודעות החדשות בפיד:

אודנוקלסניקי - פייסבוק רוסי - רשת חברתית רוסית

ככה נראה באנר גדול:

אודנוקלסניקי - פייסבוק רוסי - רשת חברתית רוסית 1

ככה נראות מודעות קטנות:

אודנוקלסניקי - פייסבוק רוסי - רשת חברתית רוסית 2

למי מתאים פרסום באודנוקלסניקי?

לחברות שלא תלויות באזור גיאוגרפי בארץ. כאלה שיכולים למקד לכל הארץ.

למה עד לא מזמן הפרסום ברשת אודנוקלסניקי לא היה מפותח?

איך ייתכן שרשת חברתית שקיימת כבר תקופה ארוכה מאוד לא פיתחה את הפלטפורמה הפרסומית עד עכשיו. דבר זה התרחש מפני שמודל עסקי של אוקיי היה שונה מפייסבוק מיום הקמתה. פייסבוק מרוויחה מפרסומות, אוקיי מרוויחה על הנקודות שהרשת מוכרת לאנשים. בעזרת הנקודות האלו משתמשים קונים "מתנות" אחד לשני, קונים פרטים במשחקים ועוד.
ללא ספק – אם מפתחי האתר ישפרו את תהליך הפרסום – זה יהיה מקור הכנסות מספר אחד מדינות דוברות רוסית. כמו כן, בישראל זה יהפוך מיד לפלטפורמה פרסומית החזקה ביותר לדוברי רוסית. אז נמתין כולנו בסבלנות להתפתחות של פייסבוק רוסי אודנוקלסניקי כפלטפורמת פרסום.

עדכון ב26.7.15