בעלי עסקים קטנים יקרים, שלום!
הרבה זמן לא יצא לי להכין פוסטים בשבילכם. אז היום אני שמחה להציג את ה"מאמר – טיפ" החדש על הדרכים האלטרנטיביות לפרסום.
למי זה יכול להיות טוב?
לבעלי מקצוע, עצמאים, לעסקים מקומיים ועוד. אני אלמד אתכם שיטה שלא מתאימה לכל העסקים הקטנים, אבל אם היא מתאימה לעסק שלכם – הרווחתם.
אז השיטה תגדיל לכם את הרווחים – בדוק. מאמר זה מיועד לעסקים קטנים, שרוצים לחסוך על הפרסום, אך עדיין למשוך את הלקוחות.
איך עושים פרסום בעלי מקצוע ועסקים קטנים בצורה נכונה?
לדוגמה נקח את הנישה שמדברת אלי היום – "שחיית תינוקות". נניח שהחוג מתקיים בתל אביב.
בוא נראה שלב שלב מה צריך לעשות על מנת להגדיל את הפניות מהאינטרנט בעלות הכי נמוכה שאפשר.
1. צריך לבדוק מה יהיו הביטויים הרלוונטיים שאנשים יחפשו בגוגל כשירצו את החוג לשחייה לתינוקות.
איך עושים את זה?
בעזרת הכלי של גוגל שמתכנן את מילות החיפוש הפופורליות. – google keyword planner
על מנת להשתמש בו צריך שיהיה לכם חשבון במייל של גוגל. אם אין לכם אותו – תפתחו אותו עכשיו כאן.
בעזרת הכלי הנפלא הזה תוכלו לבדוק כמה חיפושים יש לכל מילה וביטוי בחודש.
כך תוכלו לדעת מה הביטויים הפופולריים בתחום שלכם. יש שיעורים ביוטיוב – כיצד משתמשים בכלי למי שלא יסתדר איתו לבד.
אחרי שרשמתם את הביטויים האלה על דף אתם מתחילים לעבוד.
אני קיבלתי את הביטויים האלה:
1. שחיית תינוקות
2. שחייה לתינוקות
3. שחיית תינוקות בתל אביב
4. שחייה לתינוקות בתל אביב
בואו תכתבו את הביטויים האלה בגוגל בבקשה, בעלי עסקים יקרים ונבדוק ביחד מה קיבלנו.
"שחיית תינוקות"
כשאנחנו כותבים את "שחיית תינוקות" אנחנו מקבלים בעמוד הראשון גם את האתרים של חוגים נפרדים כמו אורי סלע וגם כמה אתרי אינדקס או פורטלים . באינדקסים ופורטלים אלה אתם חייבים לפרסם את עצמכם. אבל לא בכל דף שהוא, אלא באותו דף מסוים שהופיע לכם הגוגל. זו המטרה! אפילו אם יבקשו מכם 1000 ש"ח בחודש על באנר בינוני באותו דף – כדאי לשקול. זה יכול להיות מאוד כדאי.
אחת התוצאות בעמוד ראשון היה:
http://www.hug.co.il/results.asp?cat=18&s_cat=170&ar=a9&ci=24
כיום מופיעים שם רק 3 חוגים לשחיית תינוקות. הייתי מבקשת לשים גם אותי.
זכרו – גם אם נראה לכם שאין מקום באתר לפרסום – דברו ושאלו. מי שלא שואל לא מרוויח
"שחיית תינוקות בתל אביב"
אם תכתבו "שחיית תינוקות בתל אביב" תוצאה שנייה בגוגל היא
hoogel
שם כיום יש רק 4 חוגים. הייתי מיד מצטרפת לשם.
תוצאה נוספת היא
http://www.tooty.co.il/kids/Cat/0,1,2,0,0,1
יש שם הרבה חוגים, אז הייתי יוצרת קשר עם בעלי האתר ומתעניינת מה העלות לפרסום אצלם.
לסיכום:
לפעמים, כשהאתר שלכם עוד לא מקודם במילות חיפוש רצויות, כדאי להשתמש באתרים אחרים כפלטפורמות פרסומיות. מניסיון אישי וניסיון לקוחותיי – זה עובד חזק ועולה מעט.