פרסום ברדיו ברוסית
פרסום ברדיו ברוסית הוא פרסום אפקטיבי. אין ספק! יחד עם זאת חשוב מאוד אופן הנגשת פרסום ברוסית לסוגי מאזינים שונים. תלוי מאוד בקהל יעד מאזינים – נוסע ברכב או שומע רדיו ברקע בזמן העבודה. כמו סוגי פרסום אחרים פרסום באינטרנט או פרסום בעזרת פליירים, פרסום בשלטי חוצות או פרסום בטלוויזיה גם פרסום ברדיו עושה את עבודתו. למעשה פרסום ברדיו ברוסית תורם משמעותית להגדלת קצב המכירה של המוצר, שירות או להכרות רחבה עם המותג החדש, נכנס לשוק.
מי מאזין בכלל לרדיו?
וואו! הפתעה!
רדיו הוא אמצעי תקשורתי להפצת חדשות מקומיות או ארציות, תוכן מידע, אשר מאפשרת להאזין לתוכן הזה וגם לבצע עבודה נוספת בו זמנית.
כלומר: חלק ניכר מהמאזינים מדליקים את הרדיו כדי להאזין במהלך יום העבודה, בזמן ביצועי עבודות בית , במשרד וכמובן ברכב. לכן, לרדיו כאמצעי תקשורת יש השפעה עצומה במיוחד על קהל היעד בכל הגלאים. בנוסף, לתחנות הרדיו יש גם תוכנות השמעה קבועות ותוכן שקבוצות שונות של אנשים אוהבות. למשל תוכניות בוקר, תוכניות ספורט, תוכניות אקטואליה ועוד. לתוכניות אלו יש קריינים בכירים בעלי ניסיון רב בשידורים ומהוות חלק חשוב בחיי היום יום של מאזינים נאמנים רבים. במילים אחרות – גם אם אתם מחפשים קהל מקומי, גם אם מדובר בקהל ארצי, פרסום ברדיו ברוסית ישיג לכם תוצאות אפקטיביות במיוחד.
מהו הפרסום היעיל ביותר עבורך?
מומלץ להתאים את המדיה ואת הקמפיין לעסק לפי קהל היעד, גיל, מין, דמוגרפיה וגאוגרפיה.
אין ספק שפרסום ברדיו ברוסית נחשב בעיני מומחים בתחום הפרסום לאחד הכלים יעילים ביותר. זאת אחת הבחירות הראשונות להציג את העסק או המוצר שלכם ללקוחות פוטנציאלים. על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי באמת, יש צורך לחשוב לעומק ולבנות את כל אסטרטגיית הפרסום של העסק שלך. בניית תוכנית שווקית מסודרת לביצוע פרסום מגזר הרוסי היא שלב חובה. למה? כי לא פעם קורה שעסק כזה או אחר משקיע כסף רב בפרסום, אבל עושה זאת בצורה לא מאוזנת ובכך גורם לעצמו הפסדים כבדים, בין אם בפרסום ברדיו ובין אם בכל פרסום אחר. דרוש הבנה מקצועית של השוק אליו אתם פונים, הבנת המוצר או השירות, אשר מפרסמים ברוסית ותכנון של כל המערכה בקפידה.
מה הם היתרונות של פרסום ברדיו ברוסית?
פרסום ברוסית ברדיו הוא מסוג הפרסום חודרני לנהגים או עובדי משרד כשהרדיו מתנגן ברקע. הם הלקוחות הפוטנציאליים, כי מידע מועבר ברקע שהם שומעים כל כמה דקות חודרות היטב ללב, לתת מודע. וכאשר יגיע הרגע – הם יבחרו מוצר או שירות של העסק שלכם גם אם הם לא יבינו 100%, כיצד הם בוחרים דווקא אותכם. אנשי מקצוע שיודעים להתאים את המודעות להפקה ברדיו ברוסית יודעים לנסח את התוכן בצורה יעילה ומשפיע על המאזין לקאמפיין, קונספט. פרסומות בתחנות רדיו ללא ספק יחזקו את העסק שלך.
כמה תחנות רדיו ברוסית קיימות בישראל?
Radio Reka![]() |
Pervoe Radio 89.1 FM![]() |
Radio 106.4 FM![]() |
למי מתאים פרסום ברדיו?
כל עסק מקומי או ארצי יכול לפרסם ברדיו ולקבל משוב מיידי על הקמפיין, כל עוד הוא נעשה בצורה מקצועית ונכונה.
עסקים מקומיים במגזרים שונים כמו מזון, אופנה, ייעוץ ושירותים, רכב ועוד יכולים להסיע את הקהל המקומי שלהם לסניף הקרוב ולבצע רכישה מיידית.
מוסדות חינוך רבים מפרסומים ברדיו כחלק מתמהיל הפרסום שלהם כדי להזמיןליום פתוח ולאירועים אחרים.
פרסום תדמיתי ברדיו ברוסית
במהלך השנים פרסום ברוסית ברדיו של מותג יצר כוח מסחרי אדיר, הודות ליכולת המדהימה של המוח שלנו לקלות יצירות מוזיקליות ולחבר ביניהן. הקשר בין קטע או פזמון מרשות מוכרת יישאר אצל הלקוח הפוטנציאלי לאורך זמן. כל מה שהוא צריך זה גירוי קטן בזמן הרכישה כדי לזכור את המנגינה המוכרת שלדוגמה, חברות הביטוח לא מפסיקות לנגן
אפשרות נוספת יעילה במיוחד לקידום מותג חדש היא הכנסת מסר ספציפי בקמפיין "שטיפת מוח", כלומר: השמעת מסר קצר וקליט מעל 20 פעמים ביום שלעיתים אפילו נשמע מטריד על המאסיביות שלו, אבל בפועל מכניס טוב-טוב לראש את המותג ומקשר אותו לתדמית קולית רצויה.
קמפיין מכירתי ברדיו ברוסית
ערוצי רדיו הם כלי חשוב במיוחד בכל הקשור לקמפיינים למכירות, מסיבה אחת פשוטה:אין משהו שיותר יעיל מ"שטיפת מוח"
באמצעות תחנות רדיו ברוסית נוכל לדבר אל קהל היעד שלנו מספר פעמים ביום ולמעשה להחדיר בהם מסר מכירתי שחוזר על עצמו כל הזמן.
שלב חשוב נוסף הוא התאמת זמני השידור הנכונה לקהל היעד שלך. מוצרים שאנו רוצים למכור.
לדוגמא: פיצריה מקומית אשר משווקת הארוחות העסקיות פיצה משפחתית + קולה בשעות מעט לפני הצהריים, כאשר קהל היעד שלה הוא כבר רעב ורק צריך לגרום לא לבחור בכם בארה הזאת.
קאמפיינים מכירתיים של המוצרי סטוקים – ערוצי רדיו זה קלאסי כדי להגיע לאוזני הלקוחות פוטנציאלים ו"למשוך" אותם עם ההצעה אטרקטיבית לחנויות הרשת.
פרסום בטלוויזיה ברוסית
למרות שירותי הסטרימינג, כולנו עדיין צופים בערוצי טלוויזיה רגילים. בישראל יש ערוץ אחד גדול לדוברי רוסית – 9TV הטלוויזיה מאפשרת פרסומות יצירתיות, ארוכות, מושכות ויזואלית, אשר מביאות חשיפה לקהל נרחב. כולנו מכירים את הפתגם – תמונה אחת שווה אלף מילים.
לכן אם המוצר שלכם הוא ויזואלי ואופן שיווק שלכם הוא דרך רושם ויזואלי – ערוץ טלוויזיה בהחלט יכול להיות כלי נהדר לחשיפה ארצית.