פתיחת חנות אינטרנטית מוצלחת - טיפים לחנות וירטואלית טובה

פתיחת חנות אינטרנטית מוצלחת - טיפים לחנות וירטואלית טובה

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    מה היתרון בשיפור חווית משתמש בחנות אינטרנטית?

    שיפור מתמיד של חווית משתמש בחנות אינטרנטית יכול להגדיל את ההנאה מגלישה באתר. תהליך זה יגדיל את הסיכויים לביצוע רכישה בחנות על ידי לקוח. כמו כן , תקבלו חשיפה על ידי לקוחות מרוצים לחבריהם. לקוח מבסוט תמיד ירצה לחזור לחנות. כתוצאה מכך, הסיכוי לבצע רכישה חוזרת גדל. ישנם מגוון יתרונות נוספים שיתרמו לחנות שלכם לאורך זמן.

    אילו מתנות אפשר לתת ללקוחות חנות אינטרנטית?

    ניתן לתת משלוח חינם (בקניה מעל סכום או ללא התניה כלל). ניתן להעניק צ'ופר בדמות מוצר קטן, אך שימושי. בנוסף לכך, אפשר להציע קופונים לרכישות הבאות ולמוצרים שאתם מעוניינים לקדם ועוד. מתנות הן דרך מעולה לשמר יחסים טובים עם לקוחות ולהגדיל את הסיכויים לרכישה חוזרת.

    איך ניתן לעודד כניסה של לקוחות פוטנציאליים לחנות וירטואלית?

    ניתן להגיע עם מגוון שיטות ללקוחות פוטנציאליים נוספים. צריך לדעת מהן השיטות שמתאימות לכל חנות וירטואלית לחוד. שיטות אפשריות הן:

    • יצירת מראה מושך ללקוחות פוטנציאליים – העיניים שלהם יזהו מיד אלמנטים ויזואליים (למשל: סדר איכותי, צבעים, גופן ייחודי) שיסקרנו וימשכו אותם לגלוש עוד.
    • הכרת הלקוחות – יש להכיר את הטרנדים ואת ההעדפות שקהל היעד הולך אחריהם. בעקבות זאת, תוכלו לדעת מהם המוצרים שכדאי למכור להם, וגם להבליט אותם בהתאם.
    • מוניטין חיובי – אתם צריכים להשאיר רושם חיובי על לקוחות שביצעו רכישה. לכן, יש לעודד לקוחות שרכשו מהחנות להשאיר ביקורת (ונקווה שתהיה חיובית ככל שניתן). ביקורת חיובית תסייע לשכנוע של לקוחות חדשים לרכישה באתר.
    • מעקב תהליכים – מעקב אחרי תהליכים בחנות וירטואלית יסייע באיתור בעיות אשר מונעות מלקוחות לבצע רכישה או מקשים עליהם בתהליך. דוגמה לתהליך בעייתי: אתם מכריחים לקוחות חדשים להירשם לחנות וירטואלית שברשותכם.
    • מדיה חברתית – היעזרו במדיות חברתיות (כמו פייסבוק ואינסטגרם) כדי לקדם חנות אינטרנטית ולחשוף אותה בפני קהל יעד רלוונטי. הצגת נוכחות ברשתות חברתיות עוזר גם לקבל פידבק מלקוחות (בין אם ביצעו רכישה או לא).
    • הנחות והצעות – נסו לחשוב איזו הצעה או הנחה יכולה למשוך קהל רלוונטי לחנות. למשל – הצעה של מוצר בחינם בקניה יכולה לסייע בהקלת הרכישה ללקוחות מתלבטים.

    קיימות עוד שיטות רבות, ואלו שצוינו כאן הן הנפוצות ביותר כדי לעודד כניסה של לקוחות לחנות.

    איך אפשר לשפר את מתן המענה ללקוח?

    אפשר לתת מענה ללקוח בצ'ט אונליין באתר.  בזמן שמנהל חנות אינטרנטית  לא זמין, מענה יינתן באמצעות צ'אטבוט שמגיב ללקוח בהתאם לתסריטים הנפוצים ושבנויים מראש. כדאי להמליץ ללקוח להיעזר גם בעמוד שאלות נפוצות.

    מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר

      מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר