זהו המשך של הפוסט הקודם שבו התחלתי לדבר על השיטות לקידום אתר מכירות. פוסט הקודם הוקדש לקידום ממומן בגוגל והיום נדבר על קידום האורגני. בקידום מסוג זה בוחנים את מילות החיפוש הרלוונטיות ופועלים למען קידומו של האתר למעלה בתוצאות של גוגל.
לקידום אתרים אורגני בגוגל יש יתרונות:
1. עלות
בסופו של דבר אם הקידום בוצע נכון – זה יעלה לכם פחות מפרסום ממומן ברשת החיפוש. אם לא מדובר בקמפיין פרסומי חד-פעמי.
2. בטחון וסמכות
חלק מקהל היעד מעדיפים את התוצאות האורגניות וטוענים שסומכים על התוצאות האלה יותר.
3. טראפיק לא מוגבל
בקידום אתרים אורגני בגוגל SEO אתם לא משלמים על קליקים, טראפיק יכול להיות מאוד גדול ואתם רק תשלמו על האופטימיזציה.
חסרונות:
1. זמן הנדרש להשגת תוצאות.
היום לקידום של האתר למקומות ראשונים לוקח 3-4 חודשים, האם אתר שלכם חדש – אפילו יותר.
2. סיכון להכשל
אף איש SEO מקצועי לא יכול להבטיח לכם להגיע לתוצאות ראשונות כי ישנם גורמים מרובים שמשפיעים על כך. וזה לא תלוי רק במעשים בל המקדם.
3. קידום מתחרים.
תחשבו – אם יש לפחות 11 אתרים המתחרים על אותו ביטוי אז אחד מהם בטוח לא יוכל להיכנס ל10 תוצאות של העמוד הראשון.
4. אלגוריתמים משתנים
אלגוריתם של מנוע חיפוש שמשתנה כל הזמן.
5. שינויים
אם החלטתם לשנות את מילות החיפוש – מבחינת הSEO זה נחשב לקידום מחדש.
בפוסט הבא מהסדרה אדבר על הקידום של אתר מכירות ברשתות חברתיות ואתמקד בפייסבוק.