היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

קידום עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק - איך מתחילים בעוד כוחה של הרשת החברתית הולך וגדל, עסקים רבים מוצאים את קידום העסק שלהם בפייסבוק כמתאים ומשתלם לצרכיהם. על מנת להבין את הפוטנציאל, וכיצד אפשר לתרום באמצעותו לעסקים וחברות בכל גודל, נתחיל בתיאור כמה מספרים אשר נחשפו לאחרונה. כארבעה מיליון...

קבלו הצעה מיוחדת עבורכם
מלאו בבקשה את הפרטים

כל עסק צריך שיהיה לו אתר אינטרנט. האתר משמש ככרטיס ביקור וירטואלי של העסק – הוא מהווה בסיס ליצירת קשר, מספק מידע אודות השירותים אותם מציע העסק ועוזר ביצירת תדמית....

קרא עוד

בעידן שבו הזירה הדיגיטלית היא שם המשחק, הפכו אתרי המסחר האלקטרוניים לשחקן המרכזי. אחוז רכישות האונליין נמצא בעליה מתמדת ואיתו גם הביקוש הגובר של בעלי עסקים, קטנים...

קרא עוד

אם בבעלותך חשבון פייסבוק פרטי או שאתה מנהל דף עסקי, ודאי נתקלת לא פעם בסוגיית פרסום תמונות בפייסבוק ללא רשות. זוהי סוגיה מורכבת שהכללים בה לא תמיד ברורים. במאמר זה...

קרא עוד

כיום כל עסק צריך שיהיה לו אתר – בין אם מדובר בעסק גדול ובין אם מדובר בעסק קטן. בין אם מדובר באתר מכירות ובין אם מדובר באתר תדמית. העולם הדיגיטלי דוהר קדימה ואיתו גם...

קרא עוד

עורכי דין רבים מבינים את החשיבות של הנוכחות ברשתות החברתיות שהפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי יעיל המהווה זירה מרכזית למפגש עם לקוחות פוטנציאליים. על פי כללי האתיקה...

קרא עוד

לאט לאט, בלי שבכלל שמנו לב האינטרנט הפך לקניון הגדול בעולם! קניון שפתוח 24/7, חוצה מדינות ויבשות ומציע מגוון רחב של מוצרים. החל ממוצרי מזון ועד בגדים, תכשיטים, ריהוט...

קרא עוד

נמאס לך להיות שכיר אז החלטת לקום ולעשות מעשה ולהיות עצמאי. ברכות על פתיחת העסק החדש! מהיום אתה אדון לעצמך, אין לך בוסים או מנהלים על הראש. אתה יכול למצות את הפוטנציאל...

קרא עוד

ברשותך קליניקה פרטית לטיפולים פסיכולוגים ואתה חושב לפרסם אותה באינטרנט? מתלבט האם לפרסם בגוגל או בפייסבוק? רוצה לדעת מהי הדרך הנכונה והמשתלמת ביותר? במאמר זה תמצא...

קרא עוד

לא פעם אני נתקל באנשים שמספרים לי שהציעו להם בניית חנות אינטרנטית במחירים מצחיקים, נמוכים הרבה יותר מהמחיר הממוצע הקיים בשוק. בתור בעל מקצוע שנמצא כבר הרבה שנים...

קרא עוד
תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

קידום עסקים בפייסבוק - איך מתחילים

בעוד כוחה של הרשת החברתית הולך וגדל, עסקים רבים מוצאים את קידום העסק שלהם בפייסבוק כמתאים ומשתלם לצרכיהם. על מנת להבין את הפוטנציאל, וכיצד אפשר לתרום באמצעותו לעסקים וחברות בכל גודל, נתחיל בתיאור כמה מספרים אשר נחשפו לאחרונה. כארבעה מיליון משתמשים ישראלים נמצאים בפייסבוק 2.7 מהם גולשים ברשת החברתית מידי יום. בעולם כולו הנתון עומד על 1.2 מיליארד, נתון מדהים המתאר לא פחות משישית מאוכלוסיית התבל. מתוך הגולשים בעולם כולו 945 מיליון נכנסים לפייסבוק ממכשיריהם הסלולאריים, ובישראל כ-2.1 מיליון. זה כולל אייפון, אייפד, מכשירי אנדרואיד ודומיהם.

נתונים מספריים על הרגלי הגלישה של ישראלים בפייסבו

אחוז הגברים הנו 52% לעומת 48% נשים, יתרון קל למין הגברי. רק כ-17% מהגולשים הם בני 45 ומעלה, אך נתון זה עולה כל העת בעוד יותר ויותר מבוגרים מתחילים להשתמש ברשת. בין שכבות הגיל הצעירות בולטים הגילאים 18-24 עם 24% מכלל המשתמשים, והגילאים 25-34 המהווים 27%.

איך יכול לתרום הפייסבוק לקידום העסק

אין עוררין על החשיפה האדירה שמציע הפייסבוק. אנו צורכים חדשות, עדכונים, בידור ואינטראקציה חברתית דרך הרשת שהקים מארק צוקרברג, ונדמה שהיום הכול מתנקז בשלב זה או אחר לשם. ישנן מספר שיטות לקידום העסק בפייסבוק, אשר זוכות לאחרונה לעניין הולך וגובר. על כל עסק להכין תכנית עסקית, ולחשוב כיצד יוכל לשלב את האפשרויות באסטרטגיה השיווקית שלו.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק PAGE

זהו בעצם הצעד הראשון עבור עסקים רבים המגלים את היתרונות של הנוכחות ברשת החברתית. לבעלי עסקים רבים יש דף פרטי, בו הם מתעדכנים בנושאים הקשורים למשפחה, חברים מהתיכון וכיוב'. ההבדל בין דף פרטי לדף עסקי, הוא שהאחרון פתוח פוטנציאלית לכל משתמש. את הדף העסקי ניתן למלא בתכנים הקשורים לחברה, החל מנתונים טכניים כגון דרכי הגעה וטלפונים, ועד לתוכן מקצועי, תוכן שיווקי וסקירת מוצרים ושירותים. פתיחת דף בפייסבוק כוללת מנגנון סטטיסטיקות מתקדם למדי, בו תוכלו לדעת אילו תכנים העדיפו הגולשים בדף, כמה אנשים התענינו במוצר או שירות מסוים ומהן המגמות הבולטות.

פרסום העסק בפייסבוק

לאחר פתיחת הדף, תרצו שאנשים רבים יחשפו אליו. פייסבוק מציעה מערך פרסום מרשים, המאפשר לכם לפלח את קהל המטרה באופן ממוקד. אתם יכולים למשל להחליט, כי תרצו לפרסם בקרב בני 18-24 הגרים באזור תל-אביב וחובבי מוזיקת עולם, או בקרב דוברי ספרדית בכפר-סבא. המיקוד מאפשר הבאת קהל איכותי יותר שייחשף למוצרים והתכנים שיש לכם להציע.

רוצים לדעת כמה יעלה קידום של העסק שלכם בפייסבוק?

השאירו פניה! או התקשרו08-8683934