בימינו שאלה האם ליצור דף פייסבוק עסקי או לא כבר לא קיימת, כולם מבינים את חשיבותה הנוכחות שלנו בכל הערוצים האפשריים. אחרי ששפתחנו עמוד עסקי בפייסבוק מגיע נושא הבא איך ליצור אינטרקציה עם הגולשים. במאמר זה תקבלו טיפים על אחת הדרכים המצויינות להביא גולשים לעמוד פייסבוק שלכם – סקר בפייסבוק.
אז איך עושים סקר בפייסבוק ולמה להשתמש בסקרים?
ובכן, ישנן לא מעט סיבות, ובכל זאת מנינו עבורכם כמה נפוצות:
כך תוכלו לקבל משוב מהגולשים שלכם
אילו מוצרים אנשים אוהבים פחות? אילו יותר? האם ישנו שירות מסוים שכדאי לשפר או לשנות? האם ערכי המותג שלכם עוברים באופן ברור אל קהל המטרה? עריכת סקר בפייסבוק מאפשרת לכם לקבל מידע רב ערך בדיוק מאותם אנשים אשר בחרו מלכתחילה לעשות לכם "לייק".
כי זה יעודד את הגולשים לפעולה
חלק חשוב מקידום עסקים באינטרנט ו(קידום עסקים קטנים במיוחד) מהווה פייסבוק. אחת הסיבות לכך היא שעכשיו נותנים חשיבות לדעת הקהל. שימוש בקידום עסקים בפייסבוק נעשה להדגשת חשיבות של לקוחות החברה. ניתן וצריך להשתמש בדך עסקי שלכם כבמה ללקוחותיכם.החברות הגדולות יודעות את זה: בכל דף עסקי בפייסבוק של חברה גדולה, נערכים סקרים שונים אשר מחזקים את המעורבות והפעילות של המעריצים בדף. סקרים צריכים להיות קלילים, נחמדים ובעלי ערך מוסף. השתמשו בשאלות קצרות וברורות, ובחרו בתשובות שיכולות לספק לכם מידע חיוני ולגולש עניין ודמיון.
כי הגולשים שלכם מחכים לזה
מי שבחר להיות בדף שלכם, מעריך את המוצר, השירות או המותג שמאחוריו. אנשים מטבעם אוהבים להיות מעורבים, להיות שותפים להחלטות ולהתעדכן במה שנעשה בעסק שהם אוהבים.
איך מפרסמים סקר בפייסבוק
בעבר האפשרות של סקרים הייתה מובנית בפייסבוק, אך כעת יש להתקין אפליקציית צד ג' חיצונית. ישנן בשוק לא מעט כאלה, אך הדיון היום יעסוק באחת נפוצה בשם הפשוט POLL (סקר).
ראשית עליכם להיכנס לדף האפליקציה (פשוט חפשו POLL בחלון החיפוש של פייסבוק), ולאשר את התקנתה. ההתקנה תיעשה בדף העסקי שלכם. אם יש לכם כמה, תוכלו לבחור את הדף הרלוונטי כעת.
השלב הבא יהיה לכתוב את שאלת הסקר. חישבו על שאלה שחשובה לכם וגם מעניינת את הגולשים. נסחו באופן קצר, בהיר וקולע. בהמשך תוכלו לבחור את התשובות ואת המבנה שלהם. אפשרויות נפוצות כוללות רשימת תשובות אפשריות, מתן ציון למוצר, השלמת מילה או הזנת כתובת דוא"ל.
האם עריכת סקר בפייסבוק יכול לעזור לעסק שלכם?
אם תנסחו שאלונים מעניינים אשר יספקו לכם מידע חדש וחשוב, תוכלו בהחלט להרוויח מעריכת סקרים בדף העסקי שלכם. סקר הנו תוכן שמעודד פעולה, הוא זמין וקליט ובעיקר מראה כי אכפת לכם ממה שהגולשים שלכם חושבים. זה מאוד חשוב לכל העסקים – גם גדולים וגם לקידום עסקים קטנים בפייסבוק.
ועכשיו – נכין סקר ראשון שלכם ביחד!
שלב 1. – מחפשים בפייסבוק POLL
שלב 2. נותנים שם ופרטים לסקר
שלב 3. בוחרים את ההגדרות לסקר
כפי שניתן לראות – אני בחרתי – שאלה אמריקאית ונתתני 3 אופציות לתשובות.
שלב 4. הפצה של הסקר
שלב 5. אפשרויות השיתוף
1 – הוספת לשונית לדף העסקי שלכם
2 – פוסט עם הסקר בטיים ליין שלכם
3 – הזמנת חברים לבצע סקר
סיימתם!
ככה תוכלו לראות את הסקר שלכם כשתסיימו:
אם קיבלתם את המידע שרציתם – עשו לנו לייק או שיתוף בבקשה