המדריך המקיף - הקמת חנות וירטואלית

המדריך המקיף - הקמת חנות וירטואלית

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    איך אני יודע מה חנות אינטרנטית חדשה צריכה להכיל?

    כדי שתדעו מה חנות וירטואלית חדשה צריכה להיכל – אתם יכולים לעשות מספר פעולות:

    • מחקר מתחרים – באמצעות מחקר מתחרים איכותי תקבלו תמונת מצב על השוק. אתם תוכלו לזהות את המאפיינים שהם בגדר חובה בחנות וירטואלית רצויה.
    • שמרו על זה פשוט – הרבה פעמים לקוחות חושבים שצריך להקים חנות מפוארת כבר מההתחלה. לרוב,הדבר לא נכון וגם לא מומלץ. תתחילו עם  חנות וירטואלית פשוטה, עם תהליכים ברורים ונוחים ללקוחות. לאחר מכן עם הזמן תוכלו לחשוב על שיפור חוויית השימוש, להוסיף מודולים שיווקיים ועוד
    • חשבו כמו הלקוח שלכם – יכול להיות שאתם כבר מכירים את הלקוח שלכם. יכול להיות גם שלא. בכל מקרה – אתם צריכים להתחיל לחשוב כמוהו. מה זה אומר? תהספו מידע חשוב, תפנו ללקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים. ע"י פניה אליהם, אתם יכולים להבין מה צרכים לשהם ותקפידו על זה בהצעות מיוסמות בתוך חנות וירטואלית שלכם
    • גרסת מובייל – לא משנה איזו חנות תבנו, דאגו שתהיה התאמה מושלמת למובייל. לפי סטטיסטיקה של שנית האחרונות אחוז רוכשים באינטרנט דרך המובייל הולכת וגדלה והמגמה נשמרת. גרסת מובייל תסייע ללקוחות שלכם לבחור בקלות מוצר רצוי ולהשלים תהליך רכישה בקלות ובנוחות

    איך אני יכול להעריך את העלות של הקמת חנות אינטרנטית?

    הערכת העלות של חנות אינטרנטית מתבצעת על פי מספר פרמטרים. לכל חנות וירטואלית יש מאפיינים מיוחדים בהתאם לעסק. ככל שהחנות תהיה מורכבת יותר מבחינת תהליכים, עיצוב, כמות מוצרים וכיוצא באלו – העלות תהיה גבוהה בהתאם. שימו לב מה כדאי לאמץ לחנות אינטרנטית שלכם בהתאם לצרכי קהל היעד

    יש עלויות נוספות אחרי סיום תהליך בניית חנות אינטרנתית?

    על מנת להתפתח ולקדם חנות אינטרנטית משקיעים מושאבים נוספים גם לאחר הקמתו, כמו בכל עסק.

    • עלויות לאחר הקמה – לאחר הקמת חנות וירטואלית יש עוד עבודה. למשל:
      • כתיבת תוכן – בעולם האינטרנט המודרני, אנשים מחפשים תוכן איכותי. מעבר למוצרים שתציעו, תספקו מאמרים מעניינים, מידע על המוצרים רלוונטים שלקוחות ירצו לקרוא ולשתף.
      • הוצאות שיווק – כדי להתבלט מעל המתחרים במהירות יהיה צורך בהוצאות לפרסום ממומן. הסכום משתנה ממקרה למקרה. כלל אצבע הוא שככל שתעשייה תחרותית יותר – יהיה צורך בתקציב גבוה יותר.
      • פיתוח – לאחר זמן מה, תצטרכו לשפר או להוסיף מודולים  בחנות אינטרנטית שברשותכם. כדי לעשות זאת במקצועיות, מומלץ לשכור איש מקצוע מנוסה. העלויות ישתנו בהתאם לכמות העבודה שדרושה.
      • תחזוקה שוטפת – חנות וירטואלית היא מערכת, שצריך לתחזק אותה, לבצע שידרוגים של התוכנה, לבצע בדיקות תקופתיות על ביצועים ולקבל הצעות לשיפור חנות וירטואלית
      • ניהול החנות אינטרנטית -יש גם עבודה שוטפת על ניהולו, בדומה לחנות פיזית אך עם דקוית מיועדות לחנות וירטואלית: עבודה עם ההזמנות, עלאת מוצרים חדשים לחנות, הפעלת מבצעים ושיניו תמונות ועוד
    • שינויים בשוק – שימו לב למגמות בשוק. בשיפור חנות אונליין אנחנו ממליצים תמיד להיות עם היד על הדופק . כך חנות וירטואלית תהיה דינאמית ואטרקטיבית ללקוחות שלכם. למשל: הליך רכישה מהיר יותר, אפשרויות תשלום נוספות ועוד. שימו לב מה כדאי לאמץ לחנות אינטרנטית שלכם בהתאם לצרכי קהל היעד.

    איך מודדים הצלחה של חנות אינטרנטית לאחר הקמתה?

    כדי למדוד הצלחה של חנות אינטרנטית אפשר להיעזר ב-KPI. KPI הוא מדד שעל פיו עסק מודד את ביצועיו. למשל ניתן לקבוע מראש מדדים שונים:

    • CTR – יחס כניסות לאתר, מספר כניסות חלקי מספר הופעות במנוע החיפוש. באמצעותו אפשר לבדוק אטרקטיביות חנות אינטרנטית במנוע חיפוש.
    • Bounce Rate – קצב קפיצה. אחוז הגולשים שהגיע לחנות אינטרנטית, ונטש ללא גלישה לדפים אחרים. חישוב: כמות ביקורים בדף אחד בלבד חלקי כמות ביקורים כללית באתר
    • AOV – ערך קניה ממוצע. מודד את הסכום הממוצע שבו רוכש לקוח בחנות אינטרנטית. החישוב נעשה כך: סכום רווח כולל חלקי מספר הזמנות. סכום זה יכול לעזור לכם למדוד ביצועים לפי קטגוריית מוצרים מסוימת, למשל.

    איך אפשר להתמודד עם מתחרים ותיקים בתחום שאני נכנס אליו?

    כדי שתוכלו להתמודד עם מתחרים ותיקים, חשבו מחוץ לקופסא. חשבו על הצעות ערך ייחודיות שאתם מביאים ללקוחותיכם. זה יכול להיות למשל:

    • בניית הצעות מותאמת אישית – תנו מענה לצרכי לקוח בצורה מדויקת
    • שירות לקוחות איכותי – ערך חשוב בחנויות אינטרנטיות הוא רמת שירות לקוחות. לקוחות מעריכים מענה מהיר ולעניין, מומלץ להקפיד על זמינות גבוהה. לא חייב שיהיה מענה אנושי 24/7, אפשרי להשתמש בשירותי צ'אטבוט וגם להקפיד על דפי FAQ ברורים
    • הטבות למצטרפים חדשים – תמשכו לקוחות פוטנציאליים באמצעות הצעות אטרקטיביות:
      • הנחה בקניה הבאה
      • שיתוף קוד עם חברים ורווח מכל רכישה שלהם
      • הנחה ברישום לניוזלטר

    ותמיד תזכרו – יש לכם יתרון משמאותי מעל מתחרים ותיקים – יש לכם אפשרות ללמוד מהטעויות שלהם!

    מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר

      מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר