- גלגולה של הנחה- סייל בחנות וירטואלית
- 6 טיפים מנצחים לקראת תקופת מבצעים בחנות וירטואלית
- בואי נעשה לנו חג – איך נראים מבצעים בחנות וירטואלית?
- מוכנים לכל תרחיש – חנות וירטואלית עצמאית לחגים
חגים הם תקופה מצוינת לכל עסק, ובמיוחד לבעלי חנות אינטרנטית אשר מנצלים את ההזדמנות כדי להעצים תנועת לקוחות לאתר שלהם.
את ההכנות לתקופת החגים רצוי להתחיל חודש לפני ערב החג, ולתזמן באופן מדויק כל שלב בתהליך. חנות וירטואלית מקצועית מעלה תמונות אווירה מותאמות לחג, לצד מבצעים, הנחות ואפשרויות משלוח מיוחדות של מתנות ללקוחות- הכול כדי למשוך את קהל הקונים למותג שלכם.
ההשקעה בחנות הוירטואלית בתקופות החגים יכולה לקדם את האתר שלכם ולסייע לכם למצב את החברה שלכם כשם דבר בנישה שלכם.
גלגולה של הנחה – סייל בחנות וירטואלית
כדי להצליח למשוך לקוחות בתקופת החגים כדאי לכם להחזיק באסטרטגיה שיווקית ברורה אשר כוללת פרסום ברשתות החברתיות וברשימות תפוצה לצד הנחות משמעותיות באתר מכירתי עצמו. לפני העלאת הקמפיינים, חשוב לוודא כי אתם יכולים לספק את הסחורה, ומסוגלים לעמוד בכמות הזמנות העתידה לבוא.
אם אתם רוצים לעשות מבצע בחנות וירטואלית אתם חייבים לאזן בין שתי כפות המאזניים האלו.
תמחור נכון של המוצרים שלכם מאפשר לכם לסיים את תקופת הסיילים עם הראש מעל המים ולקבל תמורה על כל יחידה שאתם שולחים.
למרות מבצע סוף העונה, אשר לעיתים יכול להגיע עד ל 50%-70% הנחה, אתם חייבים לחשב עלות ייצור ושילוח כדי לקבוע מחיר מינימלי לרווח.
עסקים רבים בוחרים להציע מבצעי "קנו מעל 100 ₪ וקבלו קופון הנחה על סך..", כך החברה תוכל להרוויח סכום מינימלי והלקוח מרגיש כי הוא יצא נשכר.
אתם רוצים להביא מבצעים בחנות וירטואלית בצורה נגישה ומוכרת ללקוחות. צרו מגוון רחב של מבצעים- אחוזי הנחה,
מבצעי קנה וקבל וגם מבצעים למתנות מיוחדות לחגים. אם אתם מצליחים לדייק ולקבוע מחיר אשר יהיה מדויק ללקוח,
אתם עולים על הגל והמכירות מתחילות לזרום.
בואי נעשה לנו חג – איך נראים מבצעים בחנות וירטואלית?
חלק מהכנות החנות הוירטואלית שלכם לתקופת החגים הן הכנות ויזואליות. מבצעים בחנות וירטואלית מלווים בתמונות מעוצבות,
באנרים מיוחדים ותיאורי מוצר מותאמים לאווירה אשר אתם מנסים לקדם באתר שלכם. השקיעו כסף ושכרו את שירותיו איש מקצוע,
כדי ליצור לאתר שלכם אווירה של חג. בראש השנה למשל הוסיפו לכל מייל שנשלח ללקוחות באנר עם ברכת שנה טובה
והציעו להם לקבל הנחה מיוחדת לרכישת מתנות לחג באתר.
חנות אינטרנטית אשר רוצה לעלות שלב בשיווק, יכולה לפתוח עמוד מיוחד למבצעי החג אשר כולל מתנות מיוחדות ברוח החג ומבצעים אטרקטיביים לקונים.
הלקוחות שלכם יקבלו אווירת חג מיוחדת ואתם תזכו לעלייה משמעותית בהכנסות העסק שלכם.
6 טיפים מנצחים לקראת תקופת מבצעים בחנות וירטואלית בחגים
כדי להתכונן לתקופת החגים בצורה הטובה ביותר, הכנו לכם שישה רעיונות לצעדים פשוטים אשר יכולים להפוך את תקופת החגים הראשונה
בחנות הוירטואלית שלכם להצלחה מסחררת:
1. הכנה מראש
שלב ההכנות הוא הקריטי ביותר לעסק שלכם. בדקו כי יש לכם מספיק מלאי, מערכי השילוח ושירות הלקוחות מתוגברים ומוכנים לעבודה, הפרסומים מתוזמנים והאתר באוויר ללא שגיאות ותקלות. הכנה מראש חוסכת לכם הפתעות לא נעימות ומאפשרת לכם לעמוד בקצב ובעומס ללא בעיה.
2. הפסיכולוגיה של הסייל
הכירו את של המוצר שלכם. למדו את ההתנהגות הצרכנית הכללית של הלקוחות שלכם בתקופות מבצעים והכינו תוכנית עבודה בהתאם. עם מדובר בקהל צעיר, הציעו להם שירות לקוחות דיגיטלי ומשלוחים ללוקרים ברחבי הארץ. לקהל מבוגר יותר כדאי להציע נקודות איסוף מהחנות ומספר טלפון של שירות לקוחות.
3. מילים הן שם המשחק
ערכו את תוכן האתר שלכם כדי להתאים אותו למילות החיפוש הפופולריות בתקופת החגים. ידעו את הלקוחות על האפשרות לרכוש כל מוצר כ"מתנה לחג" והוסיפו אפשרויות אריזה ומשלוח לבני המשפחה והחברים.
4. משלוחים
הציעו ללקוחות לקבוע את מועד המשלוח במגוון רחב של תאריכים, כולל תאריכים קרובים במיוחד לחג עצמו. המגוון מאפשר ללקוח לקנות בראש שקט מבלי להמתין בלחץ להגעת המוצר.
5. ניהול הלקוחות
עבו את מערך שירות הלקוחות של האתר המכירתי. בנוסף למנהל החנות הוירטואלית הקבוע, הסתייעו באנשי צוות נוספים למתן שירות לקוחות ברשתות החברתיות ובמייל. זמן תגובה ללקוח, בייחוד בתקופת החגים העמוסה, הוא חיוני ללקוחות
ואתם תזכו לנקודות זכות אצל קהל הגולשים באתר המכירתי.
6. שי לחג
אין רגע יותר משמח ללקוח מאשר הרגע של קבלת המוצר מהשליח. אבל אם אתם רוצים להפוך את הרגע הזה לחזק עוד יותר, צרפו שי ממותג קטן לכל מוצר. כרטיסי ברכה לשנה טובה עם סמל המותג שלכם משאירים על הלקוח רושם חזק מאוד והופכים אותו ברגע להיות לקוח חוזר שלכם.
מוכנים לכל תרחיש – חנות וירטואלית עצמאית לחגים
את ההכנות התפעוליות כבר גמרתם, אתר מעוצב, המחסנים מלאים. כל אשר נותר לכם הוא לעדכן את הקמפיינים,
ולערוך שינויים אחרונים בתקציבים ובקהל היעד. הבליטו את יתרונות המוצרים שלכם, לצד ההתאמות ומחירי החג המיוחדים,
והתחילו להפעיל את הקמפיינים עם תחילת עונת המבצעים.
חנות וירטואלית היא מוקד עסקי נוסף ולא ניתן להצליח להחזיק חנות מבלי להשקיע זמן ומשאבים כלכלים, בייחוד בתקופת החגים.
קחו בצורה רצינית ומקצועית את העסק שלכם ואתם תזכו לראות את גלי ההצלחה של האתר המכירתי בצורה מהירה וברורה.
תקופת החגים היא זמן מצוין לקידום האתר והמותג שלכם – נצלו אותה בצורה משמעותית ואפקטיבית ככל הניתן.