פרסום ברוסית | בניית סטרטגיית שיווקים ברוסית | קידום ופרסום ברוסית לעסקים או לפרטים זאת ההתמחות שלנו
פרסום ברוסית היא הזדמנות נהדרת להרחיב קהל יעד עסקי שלכם.
חלומו של כל בעל עסק – להגיע למספר רב יותר של לקוחות. אך לעיתים יש פלחי שוק אשר קיים קושי מסוים בהגעה אליהם.
ישראלים דוברי רוסית כוללים אוכלוסייה מוגברת של יותר מ1.2 מיליון. חשוב לציין, שהעלייה לא הפסיקה ובשנים האחרונות עקב מצב בטחוני ברוסיה ואוקראינה כמות של דוברי רוסית הולכת וגדלה. אם ניקח בחשבון מספרים הגדולים האלו, אז פוטנציאל ההגעה למיליוני לקוחות דוברי רוסית הוא אדיר, במיוחד כאשר משתמשים בכלים ייעודיים שנבנו מתוך הבנה של הצרכן דובר השפה. האוכלוסיה דוברת רוסית שומרת את השפה וממשיכה להשתמש בה בהרבה מקרים כשפה הראשונה.
מה זאת אומרת מבחינתינו כבעלי עסקים?
נכון, יותר קל לתפוס את תשומת לב של הקהלים האלו בשפה אשר הם רגילים אליה. להרבה עסקים, אשר כן מחליטים והיו רוצים להגיע לקהל הזה עולה השאלה ,כיצד לעשות אתזה. כאן אנחנו יוצאים לבמה ונשמח לתת מענה לצורך זה. נבנה תשתיות מתאימות ללקוח פוטנציאלי שלכם, כמו אתר, דף נחיתה או אפילו חנות וירטואלית ברוסית. נכתוב מאמרים ומודעות פרסום מושכות ומהמירות. נקדם את הנכס וירטואלי שלכם ברשתות חברתיות ברוסית, וגם מנועי חיפוש מתאימות לקהלים. מעטפת שלמה, הזדמנות עסקית מצוינת עבורכם ועבור העסק שלכם לצמוח ולתפוס שווקים חדשים ולהרחיב פעילות עסקית.
שאלה למחשבה – כמה אחוזים מהאנשים האלו הם לקוחות פוטנציאליים שלך? 10%? 20%? או אפילו יותר? איך להשיג את הלקוחות פוטנציאלים, שהם דוברי רוסית?
על מנת להבין את הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם צריך להבין את ההרגלים ההתנהגותיים שלהם. קהל שבו אנחנו מתמקדים הוא קהל דוברי רוסית בגילאים 30 ומעלה. גילאים יותר צעירים נראים לנו כפחות רלוונטיים כי הם לרוב יתקשרו בשפה העברית. חשוב מאוד – לפני שאנחנו מתחילים צריך להבין מה מהות המוצר שאתם מעוניינים למכור. מה פוטנציאל בשיווקו לקהל דוברי רוסית ואיפה השיווק ופרסום יהיו יעילים ביותר? יש כמה ערוצים בהם אנחנו משתמשים:
פרסום ברוסית במנוע חיפוש יאנדקס
Yandex – זהו גוגל ברוסית, מנוע חיפוש גדול והכי פופולרי ברוסיה. ביאנדקס, כמו בגוגל קיימת פלטפורמה פרסומית גדולה מאוד. בעזרת הפרסום ביאנדקס ניתן להגיע לקהל יעד רחב מאוד.
פרסום ברוסית במנוע חיפוש גוגל
אנחנו גרים בישראל ועסקים במדינה שלנו פועלים בעברית. ויחד עם זאת קיימת תופעה מעניינת. התופעה היא שחלק גדול מקהל עושה חיפושים בגוגל למוצרים או שירותים ברוסית. מדובר בקהל מבוגר יותר או עולים חדשים מברית המועצות לשעבר שמעדיפים לכתוב ברוסית. מפני שאנשים אלה בני 30 ומעלה – כח הקנייה שלהם יחסית גבוה. מה הם רואים בתוצאות החיפוש כשהם מחפשים ברוסית? בתוצאות החיפוש בגוגל הם רואים את החברות שמדברות ברוסית, פונות אליהם בשפתם ומציגותם להם מידע פרסומי ברוסית. כמה מהמתחרים שלכם כבר עושים את זה? אנחנו עושים פרסום ממוקד, מבצעים סינון יסודי, כדי להגיע לקהל היעד לפי גיל, מין, מקום מגורים, תחומי עניין ועוד. בנוסף אפשר לפרסם דרך גוגל באתרים רלוונטיים (אתרים ישראלים ברוסית כמו israelinfo, orbita ועוד רבים כמוהם).
פרסום ברוסית ברשת חברתית פייסבוק
יש צורך לפרסם ברוסית בפייסבוק? חד משמעי – כן. פייסבוק זהו כלי פרסומי אפקיבי מאוד והרבה עסקים גדולים כבר גילו אותו ומשתמשים בו. יתרונות הפייסבוק לקהל דוברי רוסית – אפשרויות פילוח מאוד קונקרטי, לפי תחומי העניין, מצב משפחתי ואפילו הכנסה. ככל שהפילוח קונקרטי יותר – אחוז המכירות מתוך כמות ההקלקות גבוה יותר והפרסום יעיל יותר. בפייסבוק אנחנו מפרסמים אותכם רק לדוברי רוסית, בטווח גילאים מסוים, מתגוררים בערים מסוימות. לפי צורך של העסק שלכם נתמקד בנתונים הדמוגרפיים ואישיים שיתרמו לעליית מכירות של מוצרים או שירותים שלכם. דגש חשוב – את תוכן מודעות הפרסום ואת דפי הנחיתה (מידע פרסומית) אנחנו עושים בשפה רוסית, הכוללת קופירייטינג מקצועי.
פרסום ברוסית ברשתות חברתיות – ODNOKLASSNIKI + VKONTAKTE
יש שתי רשתות חברתיות גדולות ברוסית:
Odnoklassniki
ברשת הזאת יושבים אנשים יותר מבוגרים. ברשת odnoklassniki מבלים המון דוברי רוסית בישראל. כמעט כל מי שמעל גיל 40+ פעיל ברשת זו. יש קהל רחב שאינו פעיל בפייסבוק, אך פעיל מאוד ברשתות האלו. ראוי לציין שהפרסום ברשתות האלו רק מתפתח – ואתם יכולים להיות בין הראשונים שתשתמשו בו לצמיחת העסק שלכם.
VKONTAKTE
רשת הזאת התחילה את עצמה כמו גרסת פייסבוק לדוברי רוסית. קהל יעד יותר צעיר, רשת מתפתחת כל הזמן ויש הרבה הזדמנויות להגי לקהלים צעירים דוברי רוסית.
פרסום ברוסית ברשת יוטיוב
פרסום ביוטיוב הוא החלק האינטגרלי מגוגל אדוורדס ועולה פחות מהפרסום לפי מילות המפתח. אנחנו עושים את הפרסום ביוטיוב בצורה חכמה – ומגיעים לאנשים שהסבירות שלהם לרכישת המוצר או שירות שלכם – גבוהה מאוד. וגם ההשפעה של הוידאו על הלקוחות הפוטנציאליים.
תפנו אלינו ליעוץ ראשוני וקבלת הצעת מחיר מסודרת.