כמה הישראלים דוברי רוסית מתגוררים בישראל?

ישראלים דוברי רוסית כוללים אוכלוסייה מוגברת של יותר מ1.2 מיליון. חשוב לציין, שהעלייה לא הפסיקה ובשנים האחרונות עקב מצב בטחוני ברוסיה ואוקראינה כמות של דוברי רוסית הולכת וגדלה. אם ניקח בחשבון מספרים הגדולים האלו, אז פוטנציאל ההגעה למיליוני לקוחות דוברי רוסית הוא אדיר, במיוחד כאשר משתמשים בכלים ייעודיים שנבנו מתוך הבנה של הצרכן דובר השפה.

איזה רשתות חברתיות קיימות בשפה רוסית?

יש שתי רשתות חברתיות גדולות ברוסית:

ברשת הזאת יושבים אנשים יותר מבוגרים.  ברשת odnoklassniki מבלים המון דוברי רוסית בישראל. כמעט כל מי שמעל גיל  40+ פעיל ברשת זו. יש קהל רחב שאינו פעיל בפייסבוק, אך פעיל מאוד ברשתות האלו. ראוי לציין שהפרסום ברשתות האלו רק מתפתח – ואתם יכולים להיות בין הראשונים שתשתמשו בו לצמיחת העסק שלכם.

רשת הזאת התחילה את עצמה כמו גרסת פייסבוק לדוברי רוסית. קהל יעד יותר צעיר, רשת מתפתחת כל הזמן ויש הרבה הזדמנויות להגי לקהלים צעירים דוברי רוסית.

מה פרסום ברוסית יכול לתת לעסק שלי?

קודם כל זה מאוד תלוי בסוג העסק.  ישראלים דוברי רוסית הם הקהל מבוגר עם כוח קניה. בעיקרון זה מתאים לכל עסק שרוצה להגדיל את החסיפה שלו ולהגיע לקהלים החדשים.

אם אני פונה לקהל דוברי רוסית, כיצד אני יכול לתקשר איתם?

קודם כל חשוב לציין, שאנשים האלו יגיעו ערצה מזמן אך שומרים על השפה ומעדיפים לבצע חיפוש באינטרנט ברוסית. הם יודעים לתקשר בעברית מצוין, אך קריאה וכתובה יותר נוח בשפת מקור.
אם מדובר בעסק אינטרנטי, כמו חנות וירטואלית, אז כאן ניתן לבנות חנות ברוסית כך שלקוח ירגיש בנוח ויבצע רכישה בקלות.

מוכנים להתחיל?
צרו איתנו קשר

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: