פרסום ברוסית בפייסבוק אחד הזדמנויות עסקיות, הקיימות בשוק ישראלי היום
פרסום ברוסית בפייסבוק ופרסום בכלל בפייסבוק החל ב-2007. כמו בכל תעשייה חדשה, לא ברור למפרסמים עד כמה פייסבוק טובה ועד כמה נכון לפרסם דרך הערוץ הזה. שיטות פרסום רבות נוסו, אך עם הזמן הן יצאו מכלל טוב והפסיקו להיות רלוונטיות. בנוסף, הגישה של פייסבוק לייצור רווחים ממודעות ממומנות השתפרה וגדלה באופן משמעותי. כיום, לפייסבוק יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים, והפלטפורמה מוגדרת כמובילה בפרסום דיגיטלי. בישראל כמות המשתמשים פעלים יותר מ-7 מיליון מתוכם ישראלים דוברי רוסית מהווים חלק הקהל העצום בפייסבוק בסדר גודל של 15% מכלל הגולשים. מוכיח שפייסבוק עצמה היא פלטפורמה מאוד איכותית לפרסום כל סוג של עסקים.
הזדמנויות פרסום בפייסבוק ברוסית
כיום, פרסום ברוסית בפייסבוק אורגני וממומן חווה עלייה משמעותית בפופולריות בגלל אפשרויות המיקוד המתקדמות של המערכת המאפשרות הגעה במדויק לקהל יעד דוברי רוסית, אולם בהתבסס על הפילוח הדמוגרפי, מיקומו, תחומי העניין וההתנהגות. שיטה זו היא להעביר מסר ללקוחות פוטנציאליים לגבי מוצרים או שירותים ספציפיים שמפרסמים רוצים למכור/להציע להם. שיטת הפרסום ברוסית בפייסבוק מועילה לשליטה בתקציבי פרסום, הגדלת שיעור ההמרה של מבקרים לקונים או השארת לידים והחזר על השקעות המיועדות לפרסום. אנחנו עושים בפייסוק פרסומים רבים:
- פרסום ברוסית השכרת דירה בפייסבוק
- פרסום ברוסית מכירת דירה בפייסבוק
- פרסום ברוסית דרושים בפייסוק
- פרסום ברוסית בפייסבוק לחנות וירטואלית
- פרסים ברוסית בפייסבוק למומחים
פרסום אורגני ברוסית בפייסבוק
פרסום ברוסית בפייסבוק אורגנית כולל מספר אופציות:
ניהול קבוצה בפייסבוק
פרסום ברוסית בפייסבוק אורגני ברשתות חברתיות יוזם על ידי ניהול קבוצת פייסבוק. קבצת פייסבוק לדוברי רוסית מאגדת גולשים בעלי תשוקה משותפת לנושא הקבוצה ולכן הם חברים מרצונו החופשי של הקבוצה מסוימת.
כיום ניתן לצפות במספר רב של קבוצות לדוברי רוסית בפייסבוק שיש להן מאות אלפי עוקבים, הדומים לקהילות באינטרנט. חלק מהקבוצות יוצרות פלטפורמה המקלה את הגישה לנושא ולרעיון, וחלקן מהוות למעשה פלטפורמה משמעותית לחברות המספקות שירותים ומוצרים והנגישות באמצעות הקבוצה.
ניהול דף עסקי בפייסבוק
הקמה וניהול דף עסקי בפייסבוק ברוסית היא כלי לבניית מוניטין עסקי. כאשר אחוז משמעותי מהקהל יעד שלכם הוא דוברי רוסית, כדאי לפנות אליהם בשפת אם שלהם.
- יש הזדמנות לבידול עסקי מול המתחרים
- ניתן לקצר "טווח" ללקוחות פוטנציאלים חדשים על ידי מסרים ברורים ומיועדים לקהל ספציפי הזה
- בעזרת עמוד עסקי ברוסית בפייסוק ניתן לבנות יחסים "חמים", יחסי אמון עם הלקוחות דוברי רוסית
- הזדמנות לבנות מועדון לקוחות עם התנהגות צרכנית אחידה – עוקבים של העמוד יכולים לקבל הטבות מיוחדות, הנחות ועוד.
פרסום ברוסית בפייסבוק על ידי שימוש בקבוצות להגדלת מודעות וחשיפת מותג, מומחיות
פרסום ברוסית בפייסוק בקבוצות לדוברי רוסית יכול לעזור לכם בתור בעילי מקצוע, לדוגמה, לבנות יחסים אמינים עם הלקוחות פוטנציאלים. כיצד לעשות את זה, אם אתם לא רוצים לנהל דף עסקי או קבוצת פייסבוק בעצמם? יש רשימה ארוכה של הקבוצות לפי הנושאים שונים מיועדים לדוברי רוסית. אנחנו נמצא עבורכם קבוצות מתאימות, גם אם אתם לא דוברי רוסית. בדרך כלל אלה הקבוצות מקצועיות או צמוד-נושא, כך שעולים שם שאלות רבות בנושאים קשורים לעסק שלכם. על ידי תשובה מפורטת תוכלו גם לתת תוהלת לחברי הקבוצות וגם לעלות את מוניטין שלכם. אם בוחרים בדרך הזאת ועושים את זה מהפריפיל אישי, אז מומלץ מאוד לעשות בדיקה ויזואלית של הפרופיל, לשפר ככל הניתן על מנת לבנות תדמית ראויה ועסקית
פרסום ממומן ברוסית בפייסבוק
מה סוגי מודעות נותן פרסום ברוסית בפייסבוק
מודעת פייסבוק ברוסית בעזרת תמונה
מודעות תמונה הן פשוטות אך הן מועילות ביותר למפרסמים. מודעות תמונה יכולות להיות פרסומות המפנות מבקרים לאתר חיצוני או פרסומות שפשוט מקדמות את התמונה על הקיר של פייסבוק בעמוד עסקי. המטרות שונות, אבל לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה, כדאי להבין אותם לפני שמתחילים קמפיין שיווקי. מודעות תמונה ממוקמות בשני צידי פייסבוק, כמו גם במרכז ה"ניוז פיד", הדבר מעלה את שיעור התגובה ברוב המקרים.
מודעת פייסבוק ברוסית בעזרת מצגת – סדרת תמונות
מודעות שקופיות הן דרך פשוטה ליצור סרטון קצר מסדרה של תמונות סטילס או סרטונים קודמים שכבר נמצאים בדף שלך. התנועה של התמונות והסרטונים אפקטיבית, בדומה לפרסומת וידאו, אך היא חסרה את האיכות השלווה והצעיר יותר של האחרון. במקום זאת, הוא מעודד את הצופה להפסיק לצפות בהקדם האפשרי. ברור שגישה זו תהיה יעילה גם עבור שירותים או מוצרים אחרים שיש לגשת אליהם או להשתמש בהם לפני תחילת מסע פרסום.
מודעת פייסבוק ברוסית בעזרת קרוסלה
ניתן לשלוח עד 10 תמונות או סרטונים שונים למודעת קרוסלה שתציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה יצירתית שתעניין את הלקוח הפוטנציאלי. לדוגמה, ניתן לשלב מספר תמונות וליצור תמונת פנורמה. כמובן שמועיל מאוד להקדיש סוג זה של מסע פרסום למטרה קפדנית, מכיוון שבניגוד למודעת התמונה, ישנם משתנים רבים שצריך לקחת בחשבון בשלב הקריאייטיב.
מודעת פייסבוק ברוסית בעזרת וידאו
קיימות מספר שיטות שונות ליצירת סרטונים יעילים בפייסבוק, וכמובן, למספר תחומים שונים יש מגוון פוטנציאל עניין למשתמשי פייסבוק בזמן שהם גולשים. כדאי להכיר את שיטת משיכת תשומת הלב הראשונית מהגולש בפייסבוק אם רוצים לשווק לו מוצר או שירות.
מודעת פייסבוק ברוסית למוצרים בעזרת קולקציה
פרסומות אלו מוצגות רק במכשירים ניידים, הדבר מאפשר למפרסמים להציג מספר תמונות שונות של מוצר מסוים בווריאציות שונות, או מספר מוצרים שונים הקשורים לאותה קטגוריה מבלי להזיז את האצבע או לבקר באתר. בלחיצה על אחת התמונות, הלקוח מועבר מיד לעמוד הרכישה של המוצר או לאתר חיצוני לחברה. בתוספת "חוויה מהירה" חוויות מיידיות (עליהן נדון בהמשך), ניתן ליצור בפייסבוק אפשרות רכישה שאינה מצריכה כניסה. אפשרות זו מקלה על חווית הרכישה להיות מהירה וספציפית כאחד. . אפילו יותר חשוב למי שנמצא בתנועה.
מודעת פייסבוק ברוסית לקבלת לידים
פרסומות לידים בנויות למכשירים ניידים ובעלות פריסה מתוכננת מראש שמפחיתה את הקושי בהקלדה בטלפונים בהשוואה למחשבים שולחניים. פרסומות לידים מועילות להשגת מסד נתונים של מנויי ניוזלטר, השתתפות בניסויים של מוצרים או שירותים, וגם לדרך פשוטה להמיר לידים למכירות מאנשים שמתעניינים במוצר או בשירות אך רוצים מידע נוסף בטלפון. כיום, פרסומות לידים הפכו לצורה העיקרית של יצירת לידים למרכזי מכירות מכיוון שהנגישות למידע הפחיתה מאוד את עלות יצירת לידים. בנוסף, עליך תמיד לוודא שאיכות הלידים אינה מושפעת לרעה. טכנולוגיה זו מועילה אם יש לך ידע על הפונקציונליות של פיקסל פייסבוק במיקוד לקהלים.
לסיכום
חשוב להכיר בכך שלכל סוג פרסומת יש אזור ספציפי בו ניתן למקם אותו. ופורמלי – הכללים לגבי כל סוג פרסומת שאנו רוצים לנצל. אם מפרסם אינו שולט בתקנון זה, ייתכן שהפרסומות שהוא מפרסם לא יופיעו כמתוכנן, אם כן, עלות הקליק עשויה להיות משמעותית והצלחת או כישלון הקמפיין עשויה להיות תלויה בכך.
פרסום ברוסית אורגני בפייסבוק או פרסום ברוסית ממומן בפייסבוק – עושים כי זה עובד