מידי שנה מגיעים ממדינות שונות כ-50 אלף בני אדם על מנת לקבל טיפול רפואי בישראל. בלא מעט מקרים מדובר בהצלת החיים. חברות ישראליות לתיירות רפואית מלוות את המטופלים במבוך הבירוקרטיה בארץ ומאפשרות להם לקבל טיפול רפואי נדרש ושירות ברמה גבוהה מאוד. בנוסף, ענף תיירות מרפא מידי שנה מכניס למדינה שלנו כ 500 מיליון ש"ח. מדובר בשוק רווחי ביותר וכתוצאה גם תחרותי מאוד.
תיירי מרפא המגיעים במסגרת תיירות מרפא מגיעים לארץ למגוון טיפולים: ניתוחים, פלסטיים, שיניים ועוד סוגים שונים. טיפולים למחלת הסרטן, ניתוחי לב, הפריות מלאכותיות ועוד. בגלל מרחב הטיפולים הקיים, כמות תיירי המרפא המגיעים לארץ היא גבוהה.
פרסום תיירות רפואית כולל:
הגדרת מטרות ובחירת מילות מפתח
יחד עם החברה לתיירות מרפא מחליטים מה השירותים שהכי כדאי לקדם וקובעים מספר ביטויי חיפוש.
הגדרות לקמפיינים
פותחים קמפיין וקובעים לה את כל ההגדרות הנדרשות ומכינים מודעות הפרסום
מעקב
עושים מעקב מתמיד אחר הפעילות של המתחרים וביצועים של הקמפיין
שינויים
בהתאם לביצועים של הקמפיין וביצועים של המתחרים נעשה שינויים – או במחירים לקליק, או בנוסח המודעה או בדף נחיתה.
שאלות נפוצות:
כמה יעלה לי קמפיין ביאנדקס/גוגל
מחיר ההקלקה בתחום תיירות רפואית גבוה מאוד ונע בין 15-40 ש"ח לקליק. נסו לדמיין מצב בו אתם רוצים לקבל 5 לקוחות בחודש.
קודם כל אתם צריכים שישאירו בדף נחיתה שלכם פרטים. הגיוני שלא כל מי שירשם יהפוך ללקוח. אני מניחה (במקרה הטוב) שמ6 לידים תקבלו לקוח 1. זאת אומרת שעל מנת לקבל 5 לקוחות אתם צריכם 30 לידים.
כמה קליקים צריך כדי לקבל 30 לידים (הרשמות)? בדרך כלל אחוז ההמרות שווה ל1%-2%. זאת אןמרת שאתם צריכים 3000 – 1500 קליקים בהערכה גסה כדי לקבל 5 לקוחות. כמה זה יעלה? 20 ש"ח (מחיר לקליק) כפול 3000,1500 שווה 30000-60000 ש"ח.
יתרון וחסרון של קמפיינים ממומנים:
תוצאות מידיות – ישר עם תחילת הקמפיין תוכלו לראות תנועה לדף נחיתה והמרות.
חסרון – עלויות גבוהות, דורש התמדה ושליטה רצופה בביצועים.