אף שנדמה כי ענקי הפרסום השתלטו זה מכבר על המדיה האינטרנטית, עדיין נותרו אפשרויות מוצלחות לעסקים קטנים לצמוח בעזרת פרסום באינטרנט לעסקים קטנים.
מה אנחנו מציעים:
- חבילת קידום כוללת במחיר יוצא מן הכלל
- איכות העבודה, דייקנות, מקצועיות
- מציאת פתרון שיווקי מושלם לכל תקציב
חבילת פייסבוק יעילה החל מ-1500 ש"ח
כוללת: עיצוב והקמה של הדף העסקי, פוסטים, הפצת מסרים פרסומיים כל יום ב-30 קבוצות רלוונטיות והקמת קמפיינים
גם לתקציבים נמוכים לפרסום! דמי ניהול – החל מ-1000 ש"ח.
חבילה לעסקים קטנים – קידום אתרים
קידום אתר של העסק החל מ-1500 ש"ח בחודש. הכל שקוף, עבודה יעילה, מתועדת בדוחות
ייעוץ פרסום עסקים קטנים באינטרנט
שעת ייעוץ שתתן לכם המון הבנה – 400 ש"ח
אנחנו פונים ללקוחות שאתם מחפשים בשפה רוסית. פרסום ברשתות חברתיות, בגוגל, קידום אתרים ועוד.
אתגר של פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
הנהירה אחר חשיפה גבוהה באינטרנט מובילה את כולם להביט על האתרים הגדולים. כולם רוצים באנר בעמוד הראשון של YNET למשך שבוע, אבל תקציבי פרסום שיש לרשת CASTRO או SUPER PHARM אינם תמיד שווים לאלה של "אבי ושות' ייעוץ עסקי". במקום לחסל את תקציב הפרסום השנתי על קמפיין רחב ובלתי ממוקד, מציעה הרשת היום כמה אפשרויות קידום עסקים קטנים מחוכמות יותר, אשר יתאימו לכל כיס ויאפשרו לעסק שלכם להגדיל את מכירותיו ולפרוח.
אתם מוזמנים לקרוא את המאמר – 20 כללי פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
כיצד לחסוך בעלויות של פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
בעבר הלא רחוק, התשלום בגין פרסום באינטרנט נקבע על פי מספר הגולשים באתר מסוים, מיקומו של הפרסום בדף וגודלו. שיטת "שטחי הפרסום" עודנה חיה וקיימת, אך יעילותה בהיבט עלות מול תועלת הולכת ונשחקת. שלושה ערוצים נפוצים קיימים היום, המתאימים במיוחד לעסקים קטנים עם תקציב פרסום צנוע ורצונות לגדול: פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ופרסום ביוטיוב.
נסביר בקצרה את היתרונות הגלומים בכל ערוץ פרסום:
פרסום בגוגל לעסקים קטנים
מנוע החיפוש הנפוץ בעולם מבוסס על מילות מפתח (keywords או key phrases). קל לדעת למשל, כי אם אתם בעלי מסעדת דגים, ודאי תרצו להיות הראשונים בדף תוצאות החיפוש של גוגל כאשר מישהו יקליד "מסעדת דגים" או "מסעדת מאכלי ים". המציאות כמובן שונה למדי, שכן יחד אתכם קיימות עוד מאות מסעדות דומות המתחרות בדיוק על אותו הביטוי. מאבק באתרים גדולים דווקא בביטויים הפופולאריים עלול לעלות כסף רב ולהשאיר אתכם עם קהל מטרה רחב ולא תמיד רלוונטי. הפתרון: לבחור ביטויים ממוקדים יותר ונפוצים פחות, בבחינת ה"זנב הארוך" של מילות המפתח. את אותה מסעדת דגים, אפשר לפרסם למשל תחת "מסעדה מומלצת ברחוב הסדנא", או "מאכלי ים במחיר שפוי". כמות המחפשים אחר ביטויים אלה נמוך משמעותית, אך כך גם התחרות. בתשלום נמוך יותר עבור הפרסום, תוכלו להגיע לקהל מטרה מפולח ואיכותי.
פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים
הפייסבוק מאפשר להגיע לקהל מטרה ממוקד ביותר, ולהשתמש בכלים אנליטיים מתוחכמים בכדי להבין את כמות החשיפות וההצלחה של כל תוכן שתעלו. העלות לפרסום הנה בשיטת המכרז, בו תוכלו לבחור האם להתחרות על כמות חשיפות או דווקא על "לייקים" לתוכן שלכם. קביעת התקציב וקהל היעד מניבה הערכה מיידית לגבי מספר הגולשים הצפוי, וכך תוכלו לחשב ולתקצב באופן נכון וממוקד.
פרסום ביוטיוב לעסקים קטנים
ערוץ פרסום זה הנו הצעיר מבין השלושה, אך הצלחתו כבר גבוהה למדי. כאן היחס עלות תועלת פועל לטובתכם, שכן העלויות הנן נמוכות בהשוואה לאפיקי פרסום אחרים. אל עצם התשלום אודות הפרסום שלכם יש להוסיף את עלות הפקת הסרטון שיופץ ויופיע בתחילת הצפייה בסרטונים אחרים. בהשקעה נכונה, אפשר להניב חשיפה טובה בקרב אוהדי ז'אנרים מסוימים של מוזיקה, קולנוע ותכנים אחרים.
לסיכום, פרסום באינטרנט לעסקים קטנים פותח לכם אפשרויות להפוך לגדולים.