עמוד עסקי בפייסבוק פותחים סלבס, עצמאיים, חברות ענק, פירמות קטנות ואפילו אתרים. הכלל ההכרחי – שאת העמוד הפייסבוק ינהל נציג רשמי בלבד.
בימינו ניהול עמוד העסקי מהווה חלק הכרחי מקידום עסקים באינטרנט.
איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק – התהליך:
תמונות לעמוד העסקי בפייסבוק – מידות
לאחר שהחלטתם שאתם צריכים לפתוח עמוד עסקי אתם צריכים לעשות קצת שיעורי בית. תכינו תמונה טובה לתמונת קאבר (התמונה למעלה).
גודל הקאבר בפייסבוק צריך להיות 851 על 315 פיקסלים.חשוב לציין שהתמונה צריכה להיות שלכם – לא לפגוע בזכויות היוצרים.
תכינו גם תמונת פרופיל עם לוגו (הריבוע מתחת לקאבר). גודל של תמונת פרופיל – 125 על 125 פיקסלים. עם תום ההכנות כנסו בפייסבוק לעמודה שמצד וחפשו – Pages. שם תבחרו בcreate page.
תיאור עמוד עסקי בפייסבוק, הזמנת חברים, הגדרת מנהלים
תחשבו מה יהיה השם של עמוד הפייסבוק, תגדירו אותו וכתבו טקסט על הפרויקט עד 255 תווים. למעלה בפאנל העליון יש חץ,
תלחצו עליו ובין האופציות בחרו ליצור עמוד. שם בחרו את העמוד העסקי ותתחילו למלא את הפרטים לפי בחירתכם. אתם יכולים מיד להתחיל להזמין לעמוד עסקי את החברים שלכם
אבל מומלץ להמתין עם זה עד שתסדרו בו את התוכן.
אחרי שהכנתם את התוכן תזמינו את החברים שלכם. אם אתם מעוניינים להוסיף עוד מנהלי העמוד יש כזו אפשרות, אבל…
אזהרה – מנהל אתר רשאי לעשות כל דבר עם העמוד העסקי בפייסבוק עד מחיקתו!
תחשבו טוב טוב שלא יקרה מצב שעובד שפוטר ישמיד לכם בנקמה את העמוד הפייסבוק היקר (כן, כן, אתם הולכים להשקיע בו כסף)
טיפ – יש אפשרות לעדכן את הפיד של עמוד העסקי שלכם דרך שליחת התוכן לכתובת מייל המונפק ע"י הפייסבוק.
מה זה ואיך עושים זאת? נכנסים לעריכה של עמוד העסקי – מובייל – שם תראו את כתובת המייל. תשמרו אצלכם את הכתובת ואל תראו אותו לאיש.
אם אתם רוצים להעלות תמונה תצרפו למייל את התמונה ובנושא המייל תגדירו לתמונה כותרת. אם אתם מעוניינים לעדכן סטטוס – תשלחו מייל ריק עם הסטטוס בשדה הנושא.
סטטיסטיקה בעמוד העסקי בפייסבוק
אתם יכולים לשלוט בסטטיסטיקה של עמוד עסקי בפייסבוק. פייסבוק נותן לכם גרפים המסכמים את כמות הנכנסים ביום, שבוע או חודש.
כמו כן, אתם יכולים לעקוב על כמות האנשים שלחצו לעמוד עסקי שלכם לייק בפרק זמן מסוים. אופציה נוספת היא לראות כמה אנשים היו פעילים בעמוד עסקי שלכם (כולל את כולם, לא רק את אלה שלחצו לייק). פייסבוק מציג לכם את קהל היעד לפי נתונים דמוגרפיים: גיל, מין, מגורים.
באותו מקום אתם תראו מה האנשים ראו – פיד, תמונות, פורום ועוד.
פרסום בעמוד עסקי בפייסבוק
חשוב – פייסבוק פתח לעסקים פלטפורמה אדירה לפרסום. מה היתרונות של הפרסום בפייסבוק – אפשרויות להתמקד באוכלוסיה מסוימת ועלויות פרסום נמוכות יחסית.