האינטרנט הולכת והופכת לזירת המסחר הגדולה בעולם. ישראל היא אחת המובילות בתחום הרכישות באמצעות האינטרנט. לפי הנתונים של איגוד אינטרנט ישראלי 80% מהקניות נעשות באינטרנט. עסקים פיזיים אשר מבינים חשיבות בניית חנות וירטואלית מצליחים להגדיל את מחזור המכירות שלהם באופן משמעותי. לכן, הקמת אתר מכירות זהו פתרון אולטימטיבי אם אתה רוצה להגדיל ולפתח את העסק שלך.
יתרונות בניית חנות וירטואלית באינטרנט עבור עסקים חדשים
עלות התחזוקה
עלויות אחזקת חנות וירטואלית הקבועות נגישות יותר מאשר עלויות שכירות, ארנונה וכו' של חנות פיזית.
שעות פעילות
אתר מכירות פתוח 24 שעות ו-7 ימים בשבוע.
מסחר אלקטרוני הולך וגובר
המסחר האלקטרוני הוא בעל נפח תעבורה עצום וביקוש רב, לקוחות רבים כיום מעדיפים לבצע רכישות אונליין. ככה טוען ג'ו זאנג, הבעלים למיזם גיור אתרי סחר סיניים ומומחה לשוק האון ליין הישראלי – "ישראלים קונים כמעט הכול – ובמיוחד גאדג'טים, בגדים, אביזרים, טלפונים סלולריים וציוד לבית ולגן" (גלובס , 17.7.14). זאת אומרת שקונה ישראלי מוכן לרכוש כמעט כל מוצר ברשת אם משווקים אותו נכון. צריך לדעת איך הקונה יגיב לפרטים בחנות וירטואלית – צריך להעלות את רמת הביטחון, לתמחר בצורה אטרקטיבית ולפוגג חשדות.
האפשרויות השונות שמעמידות לרשותנו חנויות וירטואליות
חנות וירטואלית היא חנות רגילה לכל דבר, מלבד שהיא אינה עולה לנו בתשלומים כגון ארנונה, חשמל, מים וכדומה. מעבר לכך, בניית חנות וירטואלית באופן מקצועי מאפשרת פיצ'רים מיוחדים, כגון יצירת קשר מהיר עם נציג העסק, שיתוף המידע של העסק ברשתות החברתיות, הזמנת שירותי העסק לאורך כל שעות היממה וכל ימות השבוע, וכדומה.
מה חשוב לדעת כאשר מקימים חנות וירטואלית?
תהיו רצינים ותחשבו על פרטים
הדבר החשוב ביותר הוא להתייחס לבניית חנות וירטואלית באותה הרצינות של הקמת חנות פיזית. כל פרט קובע – עיצוב האתר, כתובת האתר, הגרפיקה, התוכן, המלל, האפשרויות המתקדמות, הגלישה מהפלאפון וכדומה.
התייחסו לקונה, טפחו את הקונה
בנוסף, כמו שנאמר כבר לעיל – בהקמת חנות וירטואלית צריך להתייחס לקונה. אם זה לספק לו ביטחון ולאפשר החזרת המוצר או החלפה, לתת את כל הפרטים על המוצר – תמונות, מידות, וידאו. וידאו זה דבר מאוד חשוב כי יש ממצאים שאנשים ב64-85% יותר מוכנים לקנות באתר מוצר אם שראו עליו סרטון. בכל אופן, כל הפרטים בחנות וירטואלית שלכם צריכים לעזור למשתמש לקנות ולא לעזור לכם למכור. תעמידו את עצמכם במקום הקונה ותשתדלו להבין מה הוא רוצה, מה הוא צריך, מה חסר לו לחווית הקניה מושלמת.
אזהרה – תגידו לא לאותיות הקטנות
דבר נוסף – בחנויות וירטואליות הרבה נוהגים להוסיף תשלומים נוספים – על ההובלה וכו' רק בשלב האחרון של הקניה. היזהרו – זה גורם לחוויה מאוד שלילית, לחוסר אימון בחנות ולאי רצון לחזור למקום כזה. לסיכום הדברים – בבניית חנות וירטואלית שלכם תמיד תחשבו על הקונה וכך בטוח תהיו בדרך הנכונה.
למה בניית חנות וירטואלית באינטרנט דורשת מתכנת מקצועי?
בשל החשיבות הרבה שיש לכל פרט עבור הקמת חנות וירטואלית מבחינת הצלחת העסק והגדלת המכירות, חשוב מאוד ליצור אתר ייחודי ומודרני, בעל אפשרויות ותכונות מתקדמות רבות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בשירותיו של מתכנת אשר מתמחה בהקמת חנויות וירטואליות.
מדוע כדאי לכם להשתמש בשירותינו
חברת iWebsite מתמחה בניית חנויות וירטואליות. מכיוון שזו ההתמחות שלנו, אנחנו יכולים לחסוך לך הרבה כסף, זמן ועוגמת נפש על הקמת החנות הוירטואלית לעסק שלך. החנויות שאנחנו בונים מוכרות, נקודה. מדובר בחנויות הפועלות בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת עיצוב, התאמה לכל המכשירים, אבטחה, וכמובן, הכל תוך דגש על תוכן איכותי ומזמין לרכישה.