היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

הדרך מביקור בחנות וירטואלית עד לקנייה ארוכה ולא קלה. לפי מחקרים רק 4% מהמבקרים מבצעים באתר פעולה כלשהי. וגם הרוב מתוכם עוזב את סל הקניות.
לפי מחקרה של חברת גוגל 1/3 מבני אדם לפני שיקנו באינטרנט יבקרו את 2-4 חנויות וירטואליות. קהל זה – הוא קהל בעל פוטנציאל קניה גבוה ואסור לוותר עליו. למימוש הפוטנציאל הזה קיים כלי "רימרקטינג", או במילים אחרות שיווק מחדש.כלי זה אוסף נתונים מכל העמודים של האתר ומציג פרסומות לאנשים שביקרו בעמודים אלה.
בסיטואציה כזו משתמש רואהפרסומת לאתר שביקר בעבר. אם הוא עדיין מעוניים במוצר או שירות, הוא חוזר וקונה.