היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

תיירות רפואית מרוסיה סטטיסטיקה 2014-2015, נתונים בתחום קידום אתרים

פוסטים קשורים

עורכי דין רבים מבינים את החשיבות של הנוכחות ברשתות החברתיות שהפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי יעיל המהווה זירה מרכזית למפגש עם לקוחות פוטנציאליים. על פי כללי האתיקה...

באינטרנט ישראלי היום קיימים עשרות אם לא מאות לוחות מודעות. ביניהם יש לא מעט לוחות מודעות ברוסית. אחוז גדול מהאנשים מאוכלוסיה דוברת רוסית מחפשים עבודה, נכסים, רכבים...

מה זה החג הזה ואיך ניתן להשתמש בו לטובת קידום מכירות. קודם כל קצת היסטוריה על החג - יום האישה הבינלאומי 8 במרץ זה נקרא יום האישה הבינלאומי, במקור "יום הפועלות...

ההבדל בין שני מנועי החיפוש הוא קודם כל בלוקליזציה. גוגל זה תוצר אמריקני ויאנדקס זהו פרויקט פטריוטי רוסי. בגוגל משתמשים בכל רחבי העולם. יאנדקס מוכרת במדינות ברה"מ...

מה זה פייסבוק רוסי אודנוקלסניקי? כן כן... אם אתם כאן – אתם מתכוונים לאתר כזה כתום שבו מבלים חצי מהחיים שלהם עולים מחבר העמים. אז מהי המפלצת הזאת? מדובר באתר...

אם החלטתם לפרסם את העסק שלכם לדוברי רוסית בישראל, כדאי מאוד לחשוב על הפרסום ברוסית בעיתונים. למרות ההשתלבות יש לא מעט דוברי רוסית בישראל שמעדיפים לצרוך תקשורת בשפת...

לקבלת הצעת מחיר עבור שרותי פרסום ברוסית כנסו>> בפוסט זה ריכזתי את האתרים הכי חשובים ומשמעותיים ברוסית בישראל. כשאנחנו מחפשים קהל יעד צריך לזכור שבארץ יש כ- 500 אלף...

תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

תיירות רפואית מרוסיה סטטיסטיקה 2014-2015 – נתונים ותובנות בתחום קידום אתרים.
תיירות רפואית בישראל זוהי נישה יחסית חדשה. כל שנה באים לישראל לפחות 30 אלף תיירים רפואים, כאשר 80% מהווים חולים אונקולוגיים. פופולאריות של תיירות רפואית בישראל נובעת מהרמה הגבוהה של הרפואה ומחירים נמוכית יחסית בהשוואה למדינות מפותחות אחרות. רוב המטופלים מגיעים מרוסיה וממדינות ברה"מ לשעבר. במאמר זה אתייחס לנתונים הסטטיסטיים שיסקרו את הביקוש לתיירות רפואית מסוגים שונים וממדינות שונות: רוסיה, אוקראינה, בלרוס. אם אתם חברת תיירות רפואית וחושבים על קידום אתרים ברוסית ועל פרסום ברוסית – קראו את המאמר הזה.

מנועי החיפוש במדינות ברה"מ לשעבר

שני מנועי החיפוש הפופולאריים הם: גוגל ומנוע חיפוש יאנדקס הרוסית.
ראוי לציין שיאנדקס יותר פופולארית ברוסיה ובלרוס, אבל פחות פופולארית באוקראינה. באוקראינה גוגל מובילה.
למען ההמחשה אני רוצה להציג את כמות החיפושים לביטוי "טיפול רפואי בישראל" – лечение в израиле

תיירות רפואית במרוסיה וברה"מ – הביקוש לפי יאנדקס

מוסקבה – 2470 חיפושים בחודש
סנקט פטרבורג – 545 חיפושים בחודש
קייב (אוקראינה) – 321 חיפושים בחודש
מינסק (בלרוס) – 235 חיפושים בחודש

תיירות רפואית במרוסיה וברה"מ – הביקוש לפי גוגל

מוסקבה – 480 חיפושים בחודש
סנקט פטרבורג – 140 חיפושים בחודש
קייב (אוקראינה) – 390 חיפושים בחודש
בלרוס (גוגל לא מזהה מינסק לבד) – 260 חיפושים בכל המדינה בחודש
ניתן להבין מהמספרים האלה שהביקוש הכי גבוה במוסקבה ובמנוע חיפוש יאנדקס.

 

ביקוש לתיירות רפואית מרוסיה וברה"מ

אילו שירותים אנשים מחפשים? מה הכי מבוקש בתחום תיירות רפואית בישראל?
הטיפול המבוקש ביותר הוא טיפול למחלת הסרטן. מעבר למחלות הסרטן השונות אנשים מתעניינים בטיפול ב: פסוריאזיס, צהבת, מפרקים, ערמונית, עמוד השדרה, אפילפסיה
כסוגייה נוספת המבוקשת ניתן לציין את טיפולי הפוריות. כמו כן, יש ביקוש לטיפולי השיניים בישראל.

 

על מה מסתכלים תיירים רפואים לפני קבלת ההחלטה

ניתן לראות כי אחוז גדול מסה"כ חיפושים מהווה חיפוש ל:"טיפול רפואי בישראל חוות דעת", "טיפול רפואי בישראל מחירים", "טיפול רפואי בישראל מרמים".
מה ניתן להסיק מכך? שמרוב שהטיפולים האלה יקרים, אנשים מחפשים את המחיר הטוב ביותר, וגם את חוות הדעת המרובות הטובות והאמינות. כמו כן, מפני שהופצה שמועה על החברות לתיירות רפואית שרימו מטופלים – החשש מחברות הכאלו גבוה. מטרתכם כחברה לתיירות רפואית – להסיר את כל החששות ולספק ללקוחות פוטנציאלים תמיכה וביטחון.

השפעה של אירועים בעולם ובישראל על הביקוש לתיירות רפואית מרוסיה וברה"מ

דוגמה 1 - יולי 2014

אם נשווה את הביקוש לתיירות רפואית בשנת 2013 עם 2014 נראה דבר מעניין. בחודש יולי 2014 הביקוש עלה כמעט פי 2 באוקראינה וירד משמעותית במוסקבה. ממה זה נבע?

תיירות רפואית מרוסיה נתונים סטטיסטיקה 2014 2015 1
התחלתי לבדוק אילו אירועים התרחשו באוקראינה ורוסיה בחודש יוני ויולי. אחרי החיפושים בארכיונים גיליתי שבחודש יולי החלה בישראל מלחמת צוק איתן. כל אירוע כזה מקבל חשיפה רבה בתקשורת המונים וגם קיבל חשיפה רבה ברוסיה ובאוקראינה באותה מידה. אבל באוקראינה זה הגדיל משמעותית את הביקוש וברוסיה ההיפך. למה?
אני רק יכולה להניח כי באותה תקופה המצב באוקראינה לא היה רגוע, וייתכן שהוא היה גרוע יותר מהמצב בישראל במהלך צוק איתן. על האוקראינים החשיפה המוגברת של ישראל עשתה אפקט פרסומי, כי הם לא פחדו מההתרחשויות אצלנו. הרי אצלם המצב דומה, אם לא יותר גרוע.

 

לעומת זאת, ברוסיה ניתן לראות איך הביקוש לתיירות רפואית בישראל ירד עד לסיום של מלחמת צוק איתן באוגוסט. אחרי סיום המלחמה הביקוש התחיל לעלות.

תיירות רפואית מרוסיה נתונים סטטיסטיקה 2014 2015 2

דוגמה 2 - פברואר 2013

תיירות רפואית מרוסיה נתונים סטטיסטיקה 2014 2015

עוד דוגמה מעניינת להשפעה של האירועים בתקשורת
בחודש פברואר 2013 הייתה עלייה בביקוש לתיירות רפואית במוסקבה. שוב, חזרתי לחודש ינואר-פברואר וגיליתי: ב-22 לינואר 2013 נערכו בישראל בחירות פרלמנטריות. זהו אירוע גדול, משמעותי שקיבל חשיפה עצומה בתקשורת והיה לו אפקט פרסומי לתיירות רפואית.

לסיכום:

אם אתם חברת תיירות רפואית, תהיו מוכנים לתחרות עצומה, לעלויות גבוהות של קידום ופרסום כי אחרת לא תוכלו לשרוד בשוק זה. דבר נוסף – שימו לב לגורמים המשפיעים – סטטיסטיקות רלוונטיות, אירועי העולם, מתחרים וביקוש לשירותים כאלה ואחרים.
מחפשים מקדם אתרים ברוסית? זו ההזדמנות – קבלו עכשיו הצעת מחיר.