- מבוא
- מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?
- החשיבות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים
- כרטיס ביקור דיגיטלי – מקסימום יתרונות לעסק שלך!
- כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?
- סיכום
כרטיס ביקור דיגיטלי – החשיבות, היתרונות, העלויות וכל מה שביניהם!
מבוא
עד לא מזמן, כאשר היינו פוגשים בבעל מקצוע בין אם עורך דין, רואה חשבון, מתווך או אפילו חשמלאי שבא לסדר את המקרר המקצר שלנו. אחד הדברים הבולטים ביותר היה להביא לנו כרטיס ביקור ״מסורתי״ בתחילת / סיום מתן השירות. אך זמנים השתנו וכל זה שייך לנחלת העבר. כי היום אנו חיים בדור המהפכה הדיגיטלית ובו כל עולמנו הפך להיות מקוון. החל מהבנק, קופת החולים ואפילו הסופר השכונתי שלנו. כך שאין זה מפתיע שגם כרטיס הביקור המיושן הפך עורו והשתדרג אל כרטיס ביקור דיגיטלי שכל בעל עסק פשוט חייב. כן כן, גם אתה!
בפוסט הקרוב נדבר על כל מה שאתה חייב לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים. החל מהחשיבות הרבה, היתרונות וכמובן העלויות הכרוכות בתהליך הקמתם. אז בוא נתחיל!
אז מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי בעצם?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם כרטיס המבוסס על עמוד אינטרנט או בשמו המקצועי מיניסייט ומהווה שדרוג משמעותי (בלשון המעטה) מקודמו המיושן – כרטיס הביקור הקלאסי.
עד כמה משמעותי?
הכרטיס כולל בתוכו את כל המידע המקיף והרלוונטי אודות העסק שלך. החל מלחצני יצירת קשר: טלפון, וואטסאפ, אימייל, ניווט לבית העסק, קישור לאתר העסק או חנות וירטואלית וכמובן עמודים ברשתות החברתיות. דרך הצגת אודות העסק שלך בצורה מפורטת על ידי מלל, תמונות, וידאו, המלצות של לקוחות. ועד טופס יצירת קשר לגיוס לידים חדשים לעסק שלך!
או בשש מילים?
כל מה שאין בכרטיס ביקור רגיל!
החשיבות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים
כפי שנאמר בתחילתו של הפוסט, אנו נמצאים בעיצומו של עידן הדיגיטל. עידן שפשוט מחייב עסקים רבים לעשות הסבה עסקית גם אל המרחב הדיגיטלי. כי היום כל צורך בשירות, או במוצר של כל לקוח פוטנציאלי מתחיל ונגמר בחיפוש באינטרנט. מכאן נוצר היבט סופר חשוב שאתה כבעל עסק חייב לפעול ולחזק כל הזמן – הנוכחות הדיגיטלית שלך! כלומר, עד כמה העסק שלך נוכח ברחבי הערוצים הדיגיטליים ובקרב קהל היעד שלך. בין אם באתר בית או חנות וירטואלית, עמודים ברשתות החברתיות ובכרטיס ביקור איכותי וכמובן דיגיטלי!
אם יוצאים מנקודת הנחה שחנות וירטואלית ועמודי סושיאל כבר יש לך (אם לא, מוזמן לפנות אלינו). יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סופר הכרחי להיבט הנוכחות הדיגיטלית שלך אל מול לקוחות פוטנציאליים. כל זאת בזכות נכס דיגיטלי – תדמיתי המספר את סיפור העסק בצורה המקצועית ביותר לכל אחד מהלקוחות הבאים שלך!
כך שאין ספק שהחשיבות פה אדירה! יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק הוא בדיוק הגרוש ללירה שחסר לך. בכל היבט הנוכחות שלך בעולם הדיגיטלי העצום והתחרותי!
כרטיס ביקור דיגיטלי – מקסימום יתרונות לעסק שלך!
לא מנסים לשכנע, אבל יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלך תעניק לך יתרונות רבים ומשמעותיים בפן העסקי.
שביננו? אתה פשוט חייב לדעת אותם!
1. כל המידע במקום אחד!
היתרון הראשון והבולט ביותר בכרטיסי הביקור הדיגיטליים הוא היכולת שלהם לרכז את כל המידע הרלוונטי ללקוחות פוטנציאליים. ביניהם גם הלקוחות שלך! החל מפרטי התקשרות כגון: טלפון, וואטסאפ, אימייל וכתובת העסק. דרך קישורים לנכסים דיגיטליים כדוגמת אתר הבית הרשמי או חנות וירטואלית, עמודים ברשתות החברתיות או ערוץ יוטיוב.
והכל? במקום אחד!
זהו יתרון זה סופר חשוב שבשונה מאתר רשמי, הלקוחות לא צריכים לצאת למסע חיפושים מייאש ברחבי האתר שלך. כל זאת, רק כדי לדלות כל פיסת מידע פרקטית על העסק. הכל מוצג להם בצורה הנגישה ומרוכזת. כלומר, עם כרטיס הביקור הדיגיטלי אתה הופך את חייהם לקלים הרבה יותר. אם הצלחת, עלייה במכירות או בפניות אלייך מובטחת!
2. הגדלת החשיפה לשאר הנכסים הדיגיטליים
בהמשך ליתרון הראשון, ישנו יתרון נוסף לכרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים והוא היכולת לשמש ככלי להגדלת החשיפות לשאר הנכסים הדיגיטליים! כיצד? במרבית כרטיסי הביקור הנפוצים קיימים לחצנים ייעודיים המפנים ישירות למגוון הנכסים הדיגיטליים שברשותך: אתר אינטרנט רשמי / חנות אינטרנטית, עמודים ברשתות החברתיות ואפילו ערוץ יוטיוב.
כך יוצא, שעל כל צפייה של לקוח בכרטיס הביקור אתה מרוויח חשיפה לנכסים הדיגיטליים שלך! מניסיוננו האישי, אחד הדברים הראשונים שהלקוח הבא שלך יבדוק על העסק בטרם ביצוע התקשרות הוא את הנכסים הדיגיטליים שלך.
3. נראות דיגיטלית מנצחת!
כיום יש חשיבות קריטית לנראות דיגיטלית לעסקים ברחבי האינטרנט. עד כמה קריטית? נראות דיגיטלית יכולה להשפיע באופן ישיר רמת העניין בקרב לקוחות פוטנציאליים. אפילו על כמות הפניות או הרכישות! בדיוק כאן, נכנס לתמונה (ובגדול) כרטיס הביקור הדיגיטלי אשר מייצר נקודת אינטראקציה ראשונה עם הלקוחות הבאים שלך. אך עם נראות דיגיטלית מנצחת! נראות כזו שתייצר רושם ראשוני מדהים על העסק, תחזק את רמת העניין בקרב לקוחות פוטנציאליים וכמובן תשפיע על קבלת ההחלטה שלהם האם לפנות אליך בסופו של דבר. כי ביננו? בעידן הדיגיטלי נראות זה כל מה שחשוב!
4. קידום אורגני בגוגל
היתרון בכרטיסי ביקור דיגיטליים הוא העובדה שהוא מבוסס על גבי מיני אתר (minisite) המאפשר מבחינה טכנית קידום במנוע החיפוש של גוגל (בניגוף לדף נחיתה). בזכות כך, תוכל להזין את כל המידע והתוכן אודות העסק שלך תוך שימוש נכון ומושכל בטכניקות של קידום אורגני בגוגל. בכך תוכל לדרג את כרטיס הביקור שלך במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ולהגדיל את יכולת החשיפה, התנועה והפניות של לקוחות פוטנציאליים אל העסק שלך!
5. עדכון פרטים בצורה נוחה ושוטפת
זהו יתרון משמעותי העונה על בעיה נפוצה במיוחד בקרב כל בעל עסק עם כרטיס ביקור ״מסורתי״: רמת המורכבות בעדכון הכרטיס במקרים בהם חלו שינויים עסקיים. החל משינוי שם העסק, טלפון, כתובת או סתם שינוי בסלוגן. במצב זה, אין פתרון אחר מלבד הנפקה של כרטיסי ביקור חדשים בכל שינוי כזה או אחר. תרחיש שבעינינו? לא הגיוני! בדיוק כאן, נכנסים כרטיסי הביקור הדיגיטליים לתמונה. אלו, מאפשרים לך ולבעלי עסקים רבים, לעדכן כל שינוי בעסק בצורה מיידית ונוחה. ללא צורך בביקורים תכופים בבית הדפוס הקרוב.
כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?
הגענו לשאלת השאלות, אז כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?. ובכן, אם החלטת שכרטיס ביקור דיגיטלי זה בדיוק מה שאתה צריך, זה מצוין! אך עלייך לקחת בחשבון כי טווח המחירים הינו רחב במיוחד.
עד כמה רחב? ממוצע עלות יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי יכולה לנוע בין 250₪ לשנה לכרטיס ביקור דיגיטלי עם עיצוב ופיצ'רים בסיסיים ועד 1250₪ לשנה לכרטיס ביקור דיגיטלי עם עיצוב ופיצ'רים מתקדמים במיוחד. בנוסף, חשוב לדעת כי המחירים הללו אינם כוללים עלויות שרתי אחסון אשר יכולות להגיע בממוצע לכ 150₪ בשנה.
סיכום
לאור כל אלו, אין ספק שלכרטיסי הביקור הדיגיטליים כיום יש לא רק חשיבות קריטית במיוחד לנוכחות הדיגיטלית של כל עסק וביניהם שלך. נוכחות שהיא סופר חשובה כיום בדור הדיגיטלי. אלא היא גם מעניקה יתרונות רבים ועסקיים שכרטיס ביקור המסורתי והמיושן לא יכול להעניק לך. החל מריכוז של כל המידע הרלוונטי ביותר ללקוחות הבאים שלך. דרך היכולת להגדיל את החשיפה בצורה מדהימה לשאר הנכסים שלך תוך נראות דיגיטלית מנצחת. ועד קידום כרטיס הביקור שלך בגוגל לצורך הגדלת כמות הכניסות אליו!
זכור! כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה נקודת אינטראקציה ראשונה עם הלקוחות שלך, הפנים של העסק שלך וכל מה שאתה באמת צריך לנוכחות דיגיטלית מנצחת!
כי גם לעסק שלך מגיע!