מה זה החג הזה ואיך ניתן להשתמש בו לטובת קידום מכירות.
קודם כל קצת היסטוריה על החג – יום האישה הבינלאומי 8 במרץ
זה נקרא יום האישה הבינלאומי, במקור "יום הפועלות הבינלאומי", מצוין ב-8 במרץ בכל שנה.
האירוע, שהחל כאירוע פוליטי סוציאליסטי, השתלב בתרבות של מדינות רבות, בעיקר ברוסיה ומדינות ברה"מ לשעבר. חג זה דומה ליום האם וליום אהבה. בחג זה גברים אמורים להביע את אהבתם וכבודם כלפי נשים . מביאים פרחים ומתנות לכל הנשים במשפחה וגם לקולגות.
איך חוגגים את יום האישה הבינלאומי
חברות שעוסקות במוצרים נשיים- החג הזה שלכם!
יש כמה דרכים לציין את החג הזה. או שנשים עושות מסיבת בנות – כמו מסיבת רווקות – בבית, במסעדה או במועדון.דרך אחרת לחגוג היא יציאה רומנטית עם גבר למסעדה או כל מקום רומנטי אחר.
מוצרים
אילו מוצרים כדאי לקדם בעזרת החג הזה: בגדים נשיים, מוצרי קוסמטיקה, בישום, נופשים, מסעדות, תיירות, תכשיטים, פרחים, בילויים: תיאטרון, קולנוע, מועדונים ועוד.
בקמפיין לכבוד ה8 במרץ אתם יכולים לפנות ישירות לגברים ולהציע להם את המוצר כמתנה לאישה. כמו כן, אתם יכולים לפנות לנשים כי גם הן נוהגות לקנות לעצמן מתנות ב8 למרץ.
איך ניתן לפרסם קמפיין 8 במרץ יום האישה הבינלאומי ?
פייסבוק
פייסבוק עובד מצוין. בפייסבוק אנחנו עושים פרסום ממוקד לגברים דוברי רוסית בטווח הגילאים מסוים, מאזורים שונים בארץ. אנחנו בונים דף נחיתה מרשים ברוסית ומפנים אליו את אלה שהקליקו על המודעה. כמו כן, יתרון הפרסום ברשתות חברתיות – ויראליות. אנחנו נעשה לכם מודעה ויראלית פופולרית, האנשים יפיצו אותה ואתם תחסכו בכסף.
אודנוקלסניקי
אם המוצר שלכם לא תלוי באזור מסוים בארץ – ניתן להשתמש גם באודנוקלסניקי.
אודנוקלסניקי זו רשת חברתית רוסית שהרבה דוברי רוסית בישראל משתמשים בה. ניתן לפרסם באודנוקלסניקי, אך אי אפשר לטרגט לפי ערים.
גוגל ויוטיוב
אופציה נוספת – לפרסם בגוגל אדוורדס ויוטיוב.
ניתן לבחור אוכלוסיה מסוימת (גברים בישראל, דוברי רוסית) ולפנות אליהם דרך המודעות באתרים שונים וביוטיוב.
לגבי פרסום לנשים ביום זה – יכולים לעבוד מצוין הנחות משמעותיות, קופונים, מבצעים – השתמשו ברעש סביב החג הזה לקידום מכירות שלכם.
מתי כדאי להתחיל את הקמפיין?
תלוי במוצר. אם זה נופש – כדאי מראש, כמה חודשים לפני. אם מדובר בזר פרחים – אז 6,7 במרץ מתאימים. הכל תלוי במוצר.
בכל זאת, אם השנה איחרתם – תתכוננו לשנה הבאה ופנו אלינו כבר עכשיו כדי לשמוע עוד על פרסום ברוסית.