פתחתם עסק קטן שעובד יפה ואתם רוצים להגדיל את ההכנסות ולהפוך אותו לרווחי יותר? אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום באינטרנט. מעוניינים לדעת איך לקדם עסק קטן באינטרנט? המאמר שלפניכם נועד לענות על שאלה זו ולעשות לכם סדר בנושא.
כל עסק באשר הוא זקוק לפעולות שיווק וקידום בכדי להמשיך ולהניע את העסק, להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את מחזור ההכנסות. עסקים גדולים לרוב משאירים את המלאכה למחלקת השיווק ולחברות פרסום, בעוד עסקים קטנים רוצים לחסוך בעלויות ומנסים לבצע את פעולות הקידום בעצמם. דבר זה מבורך בהנחה שלבעל העסק יש ידע בסיסי בקידום ושיווק ושיש לו מספיק זמן פנוי לכך.
ברוב המקרים, לא תמיד נשאר זמן פנוי היות ובעל העסק מבצע את כל הפעולות הנדרשות בעצמו ויש לו די והותר עבודה גם ללא התעסקות בפעולות הקידום. השארת מלאכת הקידום למומחים עשויה להשתלם במקרה שכזה, שהרי ההוצאה על קידום מקצועי מתגמדת לעומת ההכנסות מפעולות אפקטיביות המפיקות את המירב מתקציב הקידום.
איך לקדם עסק קטן?
אפשרויות קידום עסקים הן רבות ונרחבות וניתן לבצע אותן בפלטפורמות שונות. אחת הדרכים היעילות ביותר היא באמצעות המדיה הדיגיטלית שבשנים האחרונות תופסת תאוצה ומוכיחה את יעילותה הרבה. אודות להתפתחות הפרסום בדיגיטל, גם עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם להופיע באותם שטחי פרסום בהם מופיעים העסקים הגדולים בתקציב נמוך יותר. היתרון הגדול בקידום עסקים בדיגיטל הוא שתוצאות הקידום מדידות וניתן לבחון את מידת האפקטיביות של הקידום. נוסף לכך, מערכות הפרסום הקיימות כיום בדיגיטל מאפשרות להגיע לקהל היעד הספציפי בצורה ממוקדת באמצעות אפשרויות פילוח מתקדמות.
אפשרויות קידום עסקים באינטרנט:
קידום עסקים בגוגל
כיום, למעלה מ-80% מהגולשים ברשת משתמשים במנוע החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מידע על מוצר או שירות מסוים. על כן, אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט כך שמי שמחפש את השירות שאתם מציעים יגיע אליכם, כל שעליכם לעשות הוא להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל איך עושים זאת?
תוצאות החיפוש של גוגל מתחלקות לתוצאות ממומנות ולתוצאות אורגניות. התוצאות הממומנות מופיעות בשלושת המקומות הראשונים, בעוד התוצאות האורגניות מופיעות מיד אחריהן. התוצאות הממומנות הן מודעות שבעלי עסקים שילמו בעבור החשיפה שלהן בגוגל ובעבור המיקום הספציפי. התוצאות האורגניות הן תוצאות שגוגל אוסף מרחבי הרשת בהתאם לשאילתת החיפוש, ומיקומן נקבע על פי איכות ורלוונטיות התוכן. בכדי לגרום לגוגל להציג את האתר שלכם בתוצאות האורגניות הראשונות, עליכם לדאוג להזין תוכן איכותי באתר העסק הכולל ביטויי מפתח רלוונטיים לתחום אותו אתם רוצים לקדם. בכדי להופיע בתוצאות הממומנות הראשונות, עליכם לדאוג למודעה ולעמוד נחיתה איכותיים ורלוונטיים העומדים בדרישות של מערכת הפרסום של גוגל.
קידום עסקים בפייסבוק
קידום עסקים ברשתות החברתיות הפך בשנים האחרונות לפופולרי ויעיל מאוד. בין היתרונות הרבים ניתן למנות את התדמית החיובית של העסק באינטרנט, כאשר הוא מפעיל עמוד עסקי עם תוכן רלוונטי לגולשים. כמו כן, האפשרות למקד את קהל היעד אליו רוצים להגיע באמצעות רמת פילוח היורדת לפרטים ומאפשרת מיקוד מקסימלי. יתרון נוסף הוא האפשרות לשליטה בתקציב, כך שאם הוגדר תקציב יומי מסוים, לא ניתן לחרוג ממנו וכן האפשרות לערוך שינויים בקמפיין בכל זמן נתון. הדבר אידיאלי ביותר לבעלי עסקים קטנים.
קידום ממומן בפייסבוק כולל העלאת מודעות ועמודי נחיתה ומאפשר להגדיר מראש תקציב יומי, קהל יעד, משך זמן לקמפיין וכדומה. קידום אורגני כולל העלאת תכנים לדף העסקי בלבד. קידום אורגני בלבד ללא שילוב עם קידום ממומן לא יעשה את העבודה, כיוון שרק פחות מ- 10% מכלל האוהדים בדף נחשפים לתוכן האורגני. ניהול נכון של קמפיינים בפייסבוק מאפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה מירבית ולהניב מקסימום תוצאות במינימום תקציב.
קידום עסקים קטנים בחברת iWebsite
חברת iWebsite מתמחה בקידום עסקים קטנים ובינוניים באינטרט, והינה בעלת ניסיון עשיר בתחום. החברה מציעה שירות מקצועי ומחירים הגיוניים ועובדת בשקיפות מול הלקוחות, תוך ניצול התקציב למירב התוצאות.
בין מגוון השירותים שאנו מציעים ניתן למנות ניהול עמודי פייסבוק, ניהול קמפיינים בפייסבוק, קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, בניית אתרי אינטרנט, בניית אתרי מכירות, בניית עמודי נחיתה ועוד.
רוצים לקבל פרטים נוספים על איך לקדם עסק קטן ולקבל הצעת מחיר? התקשרו עכשיו 08-8683934 או השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם.