כמה עולה אתר מכירות? ולמה חנות אינטרנטית טובה עולה יקר?

כמה עולה אתר מכירות? ולמה חנות אינטרנטית טובה עולה יקר?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    על מה כדאי לשים דגש בתהליך בניית אתר מכירות מוצלח באונליין?

    בזמן בניית חנות אינטרנטית שימו לב להתאמה אישית לצרכי העסק. חשוב מאוד בשלב עיצוב להקפיד לא רק על היופי, אלא גם על חווית המשתמש. בנוסף לזה, במבנה של חנות אינטרנטית מאוד מומלץ לשים דגש על בניה נכונה, על מנת להקל על החנות בשלב מאוחר יותר בעניין הקידום ועוד.

    מה יכול להשפיע על מחיר בניית חנות וירטואלית?

    גורמים שמשפיעים על המחיר הסופי של בניית חנות אינטרנטית הם הבאים:

    • מורכבות החנות
    • עיצוב מותאם אישית
    • מודולים מתקדמים
    • סינכרון עם מערכות CRM ו-ERP חיצוניות שונות
    • התחשבות בבניה נכונה של החנות

    מה היא חשיבות האבטחה בבניית חנות אינטרנטית?

    חשיבות האבטחה היא קריטית לפעילות תקינה של חנות אינטרנטית. קיימות שכבות הגנה שונות של נתוני לקוחות בעת גלישתם בחנות כמו תעודת SSL. לאחר מכן יש שכבה שניה של הגנה – תקן PCI. כל סליקת כרטיסי אשראי בחנות אינטרנטית מחויבת בתקן הזה. שכבות הגנה אלו מונעות מגורמים עוינים גישה לפרטים רגישים כמו מספרי כרטיס אשראי. בנוסף, חנות מאובטחת משדרת אמינות ללקוחות ושמירה על הפרטים שלהם.

    מה הן הפעולות השוטפות שלאחר בניית חנות וירטואלית?

    פעולות שוטפות שמבוצעות בעיקר הן:

    • תחזוקה שוטפת של חנות – למשל: הוספת קטגוריות, הוספת מוצרים חדשים,עדכון עיצובי, הפעלת מבצעים והנחות.
    • ניהול מלאי – הוספה והסרה של מוצרים. למשל: הוספה של מוצרים חדשים או עדכון על חזרה למלאי של מוצרים. הסרת פריטים מתבצעת למשל כאשר מוצרים אינם במלאי או כשהם לא נמכרים היטב.
    • פעולות שיווק שונות באמצעים מגוונים – מבוצעות לקידום חנות וירטואלית במדיות שונות. למשל: פרסום/קידום במדיה החברתית (רשתות כמו פייסבוק,אינסטגרם ועוד). קידום אורגני – קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש ללא תשלום. קידום ממומן – מתבצע במנועי חיפוש כמו גוגל. כמו כן, מתבצע ברשתות חברתיות בעזרת קמפיינים ממומנים.
    • שירות לקוחות – מענה לשאלות, תלונות ופניות של לקוחות שרכשו או מעוניינים לרכוש בחנות וירטואלית. ניתן לבצע מענה באמצעות וואטסאפ, טלפון, מייל וצ'אט.
    • בדיקת והכנת הזמנות – פעולות נפוצות הן: בדיקה של הזמנות חדשות, טיפול בהזמנות לקראת משלוח ומעקב אחר הזמנות קיימות שנמצאות במשלוח.
    • בדיקת פעילות של מתחרים – הבדיקה עוזרת לזהות הזדמנויות לא מנוצלות ליישום בחנות אינטרנטית שלכם. למשל: הטמעת תהליכים חדשים לשיפור חווית משתמש בחנות אינטרנטית , מציאת פתרון לבעיה קיימת בחנות אינטרנטית ועוד.

    לחלק מהפעולות אפשר לבצע אוטומציה.

    מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר

      מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר