ברכות על פתיחת העסק החדש!
מהיום אתה אדון לעצמך, אין לך בוסים או מנהלים על הראש. אתה יכול למצות את הפוטנציאל הטמון בך ללא תלות באף גורם.
והדובדבן שבקצפת – הרווח! אם תדע להתנהל נכון תוכל להרוויח סכומים גבוהים בהרבה מהמשכורת שהרווחת כשכיר. בואו נגלה איך לפרסם עסק חדש.
יחד עם זאת, חשוב להשאר עם הרגליים על הקרקע ולזכור כי פתיחת עסק אינו דבר של מה בכך.
מעבר להליך המורכב ולאתגרים הרבים שהוא מציב, עליך לדאוג לתחזוק שוטף של העסק.
הפרנסה לא מובטחת ועליך לעבוד שעות רבות ולעיתים גם בשעות וימים לא שגרתיים על-מנת לדאוג שיהיו הכנסות מידי חודש בחודשו.
תוכל להבטיח את ההכנסות לעסק שלך בעזרת גיוס תמידי של לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים. אבל איך עושים זאת? – פרסום, פרסום ועוד פרסום, במיוחד כשזה פרסום עסק חדש.
בין אם יש לכם חנות אינטרנטית למכירת בגדים ותכשיטים או שאתם בעלי מספרה,
ובין אם ברשותכם משרד עורכי דין או שאתם בעלי מקצוע הנותנים שירותי שיפוצים או אינסטלציה – עליכם לדאוג לפרסום העסק.
פרסום הוא כלי הכרחי שכל עסק – גדול כקטן – חייב להשתמש בו על מנת להביא לקוחות חדשים ולשמור על מחזור הכנסות רווחי.
בטח ובטח כאשר מדובר על עסק חדש. פרסום עסק חדש הוא מאתגר יותר ובעל חשיבות רבה יותר כיוון שגיוס הלקוחות מתחיל מאפס.
אם כך, אתם ודאי רוצים לדעת איך לפרסם עסק חדש ואיך לעשות זאת בדרך יעילה. אז הנה כל מה שעליכם לדעת:
פרסום עסק חדש
אחד השלבים החשובים והקריטיים בהרצת עסק חדש הוא שלב הפרסום.
פרסום עסק חדש הוא הכרחי על מנת להתחיל ולהניע את העסק, לצבור קהל לקוחות ולספור מזומנים.
על כן, יש להשקיע בפרסום גם אם בתקציב מינימלי.
הפרסום מסייע בחשיפת העסק בפני קהל הלקוחות ומביא לידיעתו את קיומו, כאשר המטרה העיקרית שלו היא להניע את קהל היעד לפעולה הרצויה.
עסקים קטנים צריכים להשקיע יותר בפרסום על מנת לבלוט בשוק אל מול החברות הגדולות ושאר המתחרים.
ברוב המקרים כמות המשאבים של עסקים אלו מוגבלת ואין באפשרותם להשקיע תקציבים גדולים בפרסום, ולכן הם נאלצים להסתפק בתקציבים מזעריים בלבד.
אז איך בכל זאת עסק קטן יכול ליצור חשיפה גדולה שתסייע לו להשאר עם הראש מעל המים ולהמשיך לשחות?
התשובה לכך היא – פרסום דיגיטלי.
כניסת הפרסום לזירת הדיגיטל הביאה איתה בשורה לעסקים קטנים בעלי תקציבים יחסית דלים.
כיום, גם עסקים קטנים יכולים להגביר את החשיפה שלהם ולהנות מפרסום אפקטיבי גם בתקציב קטן.
לפרסום הדיגיטלי יתרונות רבים על פני הפרסום המסורתי.
בין היתרונות הרבים ניתן למנות את אפשרויות הפילוח המתקדמות המאפשרות להגיע לקהל יעד ממוקד יותר.
וכן גם את האפשרות למדוד את תוצאות הפרסום, לבחון את יעילותו ולהסיק מסקנות.
איך לפרסם עסק חדש באינטרנט?
קיימות מספר דרכים לפרסום באינטרנט. כדי להנגיש לך את המידע בצורה ידידותית שתעשה לך סדר, אני מצרפת מדריך קצר שמסביר איך לפרסם עסק חדש באינטרנט:
בניית אתר תדמיתי או הקמת חנות אינטרנטית
אתר אינטרנט הינו חלק אינטגרלי ממערך השיווק של העסק ועל כן מומלץ להשקיע ולהקים אתר אינטרנט איכותי לעסק שיכלול פרטים אודות העסק ו/או המוצרים, פורטפוליו, עמוד יצירת קשר ועוד.
האם חובה להקים אתר אינטרנט לעסק? – כאשר מדובר בעסק קטן אין זו חובה להקים אתר אינטרנט וניתן להסתפק גם בעמוד עסקי בפייסבוק בלבד.
במידה והתקציב מאפשר זאת רצוי וכדאי להקים אתר לעסק, כך שכאשר לקוח פוטנציאלי יחפש מוצר או שירות שאתה מציע הוא יוכל למצוא אותך בקלות.
בנוסף, לאחר הקמת האתר תוכל לקדם אותו בגוגל באופן אורגני או ממומן.
יש חברות שמציעות פרסום ובניית אתר בתשלום חודשי קבוע.
ברוב המקרים מדובר בעלות גבוהה ולא מוצדקת, שכן באותו תקציב ניתן להשיג תוצאות מקסימליות בפרסום ממוקד בפייסבוק ובגוגל.
יתרה מכך, אתר האינטרנט אינו רכוש של בעל העסק והוא נשאר בבעלות אותן חברות.
במקרה של ניתוק ההתקשרות בין השניים בעל העסק ישאר ללא האתר ויאלץ לשלם שוב בעבור בניית אתר חדש.
ההמלצה שלי היא שאם כבר מקימים אתר, עדיף לשלם קצת יותר ולקבל אתר שישאר בבעלות בעל העסק.
פרסום בגוגל
הפרסום בגוגל מתחלק לשניים: פרסום ממומן וקידום אורגני.
תוצאות הפרסום הממומן הן 3 המודעות הראשונות המופיעות בעמוד תוצאות החיפוש.
תוצאות הקידום האורגני הן כל שאר התוצאות המופיעות מתחת למודעות הממונות.
בשני המקרים סדר הופעת התוצאות תלויה בדירוג שניתן למודעה על ידי גוגל בהתאם לאיכות התוכן ומידת הרלוונטיות שלו לחיפוש.
לשם קידום אורגני יש צורך באתר אינטרנט לעסק ובהזנת תכנים איכותיים ורלוונטיים המכילים ביטויי חיפוש פופולריים.
קידום אורגני קשה מאוד לבצע לבד כיוון שנדרש ידע בתחום קידום אתרים ועל כן מומלץ לפנות לבעל מקצוע.
בנוסף, קידום אורגני הוא יעיל אך הוא לוקח זמן רב ודורש השקעה רבה בכתיבת תכנים וקידומם.
פרסום מודעות ממומנות מתבצע דרך מערכת הפרסום של גוגל הנקראת "גוגל אדוורדס".
מערכת זו מאפשרת להתאים את המודעה לקהל היעד באמצעות אפשרויות פילוח והגדרת ביטויי חיפוש. התשלום בעבור הפרסום הינו לפי כמות ההקלקות על המודעה. עלות הפרסום בגוגל משתנה ותלויה בנישה ובכמות המפרסמים לאותו קהל יעד בזמן נתון.
קידום ברשתות חברתיות
הרשתות החברתיות הן המקום שבו קהל הלקוחות נמצא רוב הזמן. ניצול נכון של הפלטפורמה לפעילות שיווקית יסייע בהגדלת כמות הלקוחות בתקציב מינימלי.
בין הרשתות הפופולריות ניתן למנות את פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
רשתות אלו מציעות פרסום חינמי ופשוט שכל בעל עסק יכול לבצע לבד על ידי העלאת טקסטים, תמונות וסרטונים ובאמצעותם להעביר מידע אל הלקוחות.
בנוסף, ניתן לבצע גם פרסום ממומן שהינו אפקטיבי יותר בשל העובדה כי החשיפה לקהל היעד גבוהה יותר.
פרסום מסוג זה מתאים מאוד לעסקים קטנים כיוון שניתן לשלוט בתקציב ואף להגדיר תקציב יומי שלא ניתן לחרוג ממנו.
את הפרסום הממומן מומלץ להשאיר למומחים בתחום שיודעים כיצד לנצל את התקציב ולהפיק ממנו את המירב.
פרסום עסקים קטנים ובינוניים בחברת iWebsite
חברת iWebsite מתמחה בפרסום עסקים קטנים ובינוניים באינטרנט ובבניית אתרי מכירות ואתרי תדמית. אנו מציעים שירות מקצועי ומחירים הוגנים תוך שקיפות מלאה מול הלקוחות וניצול יעיל של תקציב הפרסום להפקת תוצאות מקסימליות.
עכשיו אתם כבר יודעים איך לפרסם עסק חדש. רוצים לקבל הצעת מחיר עבור פרסום עסק חדש? התקשרו עכשיו 08-8683934 או השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם.