בכל חנות אינטרנטית סליקת אשראי הוא השלב הקריטי ביותר בתהליך הרכישה. הדרישה הגוברת של צרכנים לרכוש מוצרים מבלי לצאת מהבית, מחייבת את עסקים רבים לפנות לקהל הלקוחות שלהם דרך המדיה. מתיחת הפנים הזו מאפשרת לפרוץ את גבולות המרחב הפיזי ולקשר בין עסקים ולקוחות ברחבי העולם. יחד עם זאת, גם ברשת חשוב להחזיק בסטנדרט שירות מצוין בשביל לפתח נגישות לקהל לקוחות רחב יותר. ואחד הפרמטרים החשובים ביותר בשירות ללקוחות בחנות וירטואלית הוא מגוון אפשרויות התשלום. כיום, עסקים רבים מבינים את החשיבות בחיבור מערכת סליקת אשראי בעת בניית חנות וירטואלית.
סליקת אשראי – פתרון מועדף לקניה בחנות מקוונת
כללי המסחר משתנים עם התעצמות המסחר המקוון ומעצבים הרגלי קניה חדשים ללקוחות. היכולת להשתמש בשיטות תשלום מסורתיות מצטמצמת ושימוש בכרטיסי אשראי לביצוע רכישות מרחוק הופך לנפוץ. נתוני חברת שירותי בנק אוטומטיים (שב"א) לשנת 2017 הראו כי חלה עלייה של 11.5% בהיקף הרכישות באינטרנט שביצעו ישראלים, והנתון עמד על כמעט 400 מילון עסקאות בתקופה זו. הצרכנים כיום רוצים לחוות שירות מהיר ואמין, ובזכות היכולת לשלם ברגע, המסחר ברשת נוח מאוד לצרכנים.
עסקים רבים ברשת הבינו את כוח הקניה הטמון בשיטת התשלום מרחוק, ולצד כלים מתקדמים כמו PAYPAL (שירותי ארנק דיגיטלי), מאפשרים ללקוחות לסלוק את האשראי בקופה הוירטואלית. פניה לקהל כה רחב כפי שקיים ברשת, מחייבת את בעלי החנויות לאפשר את כל האופציות הקיימות בשוק לתשלום. כך ניתן להבטיח שיחס ההמרה של החנות יעלה ויותר לקוחות יבחרו לסגור את העסקה באת האינטרנט בחנות אינטרנטית שלכם.
מהי סליקת אשראי וירטואלית?
מערכת סליקה מרחוק מאפשרת לבצע תשלום באינטרנט, באופן נוח למשתמש, תוך שמירה על פרטי האשראי חסויים באופן מקסימלי. במערכות אלו אבטחת המידע היא הפן המהותי ביותר, ולכן, בעת בחירת חברת הסליקה חשוב לוודא שהיא עומדת בכל תקני האבטחה הקיימים כיום בשוק העולמי (תקן ה-PCI DSS).
בסיום הקניה מועבר הלקוח לדף התשלום המאובטח. מערכת הסליקה מקבלת את פרטי החיוב, ועורכת בדיקה לקבלת אישור לחיוב הכרטיס. פרטי הלקוח מועברים למאגר מאובטח של חברת שב"א. במאגר מאשרים את תקינות המידע מול חברת האשראי. אם התקבל התשלום הלקוח מקבל אישור רכישה ומועבר לעמוד סיכום ההזמנה. במידה והרכישה לא אושרה, הקונה מקבל הודעת ביטול והתשלום לא מועבר. תהליך הרכישה כולו מתרחש ברגעים ספורים והלקוח לא מודע לכל הממשק מאחורי הקלעים.
חברות סליקה- הדרך הקלה לחיבור של חנות אינטרנטית לסליקת אשראי
חברות הסליקה מחזיקות ברישיון לאחזקה של תקני אבטחה, כמו PSI, והן מספקות שירותי סליקת אשראי לבעלי חנות אינטרנטית.
כיום פועלות בשוק הישראלי כמה חברות סליקה כמו Pelepay, CardCom ו- iCount וכ'.
המובילה מבין החברות סליקה היא חברת טרנזילה. החברה מספקת שירותי מסוף סליקה טרנזילה, מאפשרת ממשק נוח למשתמש, שומרת על רמת אבטחה מקסימלית, ומחברת את העסק הוירטואלי שלכם לחברות האשראי באופן מיידי. כמו כן, חברת טרנזילה מציעה את שירותי טרנזילה אקספרס. במסגרת השירות ניתן להקים מסוף סליקת אשראי לכל בעל עסק, אדם פרטי או נותן שירותים בתוך 24 שעות. העלות בשירות האקספרס היא מופחתת, והעברת הכספים לחשבון הבנק של הספק נעשית באופן מיידי. שירות טרנזילה אקספרס מאפשר ללקוח ליהנות מכל היתרונות בסליקת כרטיסי אשראי, מבלי לבקש מספר ספק מחברת האשראי.
למעוניינים לקבל הצעה ייחודית מטרנזילה לגולשי האתר
אל מנת להטמיע את הסליקה בחנות הוירטואלית שלכם תפנו אלינו 08-868-3934
חיבור חנות וירטואלית למערכת סליקת אשראי – מענה לקהל לקוחות רחב
הצרכנים מצביעים ברגליים ובכל שנה נרשם גידול במספר העסקאות האינטרנטיות המתבצעות בישראל. בעתיד הלא רחוק המסחר ברובו יתרחש ברשת, ברכישה דרך חנות אינטרנטית. צרכנים מקבלים בזרועות פתוחות את המסחר המקוון, ומשנה לשנה סכומי הקניה הממוצעים עולים (לדוגמא סכום העסקאות הממוצע של מוצרי חשמל בשנת 2018 היה 703 ש"ח). תשלום באשראי מאפשר פריסה נוחה ומעקב אחר העסקאות, והוא יתרון בעיני הקונים.
המסחר המקוון הוא תהליך בלתי מנוצח, ועם אי אפשר לנצח את המגמה, שווה לנסות להצטרף אליה.
סליקה בחנות וירטואלית – כמה זה עולה?
עלויות מערכת סליקה תלויות בעיקר בהיקף ההכנסות והעסקאות שהחנות מבצעת. המחירים מתחלקים לשלוש קטגוריות שונות, והתמחור שונה מעט מחברה לחברה, אולם המחירים המוכרים בשוק הם:
- עלות ההקמה- נעה בין 150-600 ש"ח.
- עלות חודשית המשולמת לחברת הסליקה.
- עמלה מהיקף העסקאות- בגובה שנע בין 0.8%-2.4%.
סליקה של מערכת סליקה זולה יותר מאשר שימוש במערכת התשלום של חברת PAYPAL, בה גובה העמלות החודשי הוא 3.4%, בנוסף לתשלום של 1.2 ₪ על כל עסקה.
הבחירה במערכת תשלום מרחוק שונה ממערכת תשלום פיזית. למרות שמדובר בהחלטה עסקית, יש עוד גורמים משמעותיים מאוד שהעסק צריך לקחת בחשבון, מעבר למחיר הקמה ותשלומים קבועים.
איך מחליטים על חברת הסליקה המתאימה ביותר לחנות האינטרנטית שלכם?
חברת סליקה חייבת לענות על צרכי העסק שלכם ולכן הבחירה בחברה תלויה בסוג העסק. בבואכם לבחור חברת סליקה יש לקחת בחשבון את המוצרים בחנות ואת מחזורי הכספים של העסק שלכם. מלבד העלויות, וכן, חשוב לבדוק עלויות, שירות סליקה מספק תמיכה לבעל העסק בכמה מישורים:
- אבטחת המידע
- שמירה על פרטיות הלקוחות
- מניעת זליגת מידע
- אפשרות תשלומים
- יצירת הוראת קבע
מחקר שוק נכון, תוך היכרות עם צרכי החנות הוירטואלית, יכול לחסוך עלויות מיותרות ולספק את הצרכים החשובים לעסק שלכם.
עם ההתקדמות הדיגיטלית הקמת חנות אינטרנטית לעסקים היא עוד דרך לקידום העסק. מדובר באופציה ממשית להגדלת מחזור המכירות ולהפצת השירותים לקהלים מרוחקים. לכן, הקמת חנות אינטרנטית מקצועית, ויצירת משפך מכירות שמסתיים במערכת סליקה מותאמת, הם מוצר חובה לכל עסק אינטרנטי.
חברת iWebsite מתמחה בבניית חנויות וירטואליות מעל 6 שנים .עובדי החברה בעלי ידע וניסיון עשיר בתחום מסחר מקווין.
אנו מציעים לך חנות וירטואלית העומדת בסטנדרטים גבוהים הן מבחינת העיצוב וההתאמה לניידים והן מבחינת רמת האבטחה.
אנו מתחייבים להקמת חנות איכותית – תוך עמידה בלוחות זמנים והסדרי תשלום נוחים – שתחסוך לך הרבה כסף, זמן ועוגמת נפש.
לקבלת הצעת מחיר התקשרו 08-8863934 או השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם.