היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

עיצוב אתר אופנה

פוסטים קשורים

כיום כל עסק צריך שיהיה לו אתר – בין אם מדובר בעסק גדול ובין אם מדובר בעסק קטן. בין אם מדובר באתר מכירות ובין אם מדובר באתר תדמית. העולם הדיגיטלי דוהר קדימה ואיתו גם...

  לאט לאט, בלי שבכלל שמנו לב האינטרנט הפך לקניון הגדול בעולם! קניון שפתוח 24/7, חוצה מדינות ויבשות ומציע מגוון רחב של מוצרים. החל ממוצרי מזון ועד בגדים, תכשיטים,...

נמאס לך להיות שכיר אז החלטת לקום ולעשות מעשה ולהיות עצמאי. ברכות על פתיחת העסק החדש! מהיום אתה אדון לעצמך, אין לך בוסים או מנהלים על הראש. אתה יכול למצות את הפוטנציאל...

לא פעם אני נתקל באנשים שמספרים לי שהציעו להם בניית חנות אינטרנטית במחירים מצחיקים, נמוכים הרבה יותר מהמחיר הממוצע הקיים בשוק. בתור בעל מקצוע שנמצא כבר הרבה שנים...

בבעלותכם עסק למכירת תכשיטים ואתם מעוניינים להגדיל את המכירות. אחת הדרכים היא להציע את המוצרים שלכם ללקוחות דרך האינטרנט. למכירה דרך האינטרנט יתרונות ברורים - החנות...

השאלות שמעסיקות הרבה בעלי עסקים, קטנים ובינוניים כאחד הן איך להקים אתר? והאם אפשר וכדאי לעשות זאת לבד או שמא יש להשאיר את העבודה למומחה? ועוד שאלות כאלה ואחרות. אז...

אני רוצה להתחיל את המאמר הזה בשאלה: האם אפשר להקים בניין בלי תוכניות בניה? ודאי שלא! בתהליך בניה יש הרבה אנשים שמעורבים ועוסקים במלאכה, ובלי סינכרון וסדר עבודה נכון...

מה זה בעצם תבנית האתר ולמה זה משפיע על המחיר? לעיתים קרובות יכול להיווצר בלבול בין המונח מספר עמודים באתר האינטרנט לבין מספר התבניות באתר. שני המושגים הללו אולי...

כולנו מכירים את המצב שבו המחשב הישן והטוב אשר מלווה אותנו כבר שנים מתחיל להראות סימני עייפות. הסוללה נגמרת במהירות, הביצועים אינם מהירים כמו פעם התוכן עולה לאט ועוד...

העולם מסביבנו הופך לקרוב יותר ויותר. היום לא חייבים להסתפק בחנות וירטואלית שתמכור מוצרים רק כאן בישראל. עסקים שרוצים להרחיב את הפעילות שלהם יכולים להקים אתר מכירות...

תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

בעידן שבו הזירה הדיגיטלית היא שם המשחק, הפכו אתרי המסחר האלקטרוניים לשחקן המרכזי. אחוז רכישות האונליין נמצא בעליה מתמדת ואיתו גם הביקוש הגובר של בעלי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, להשתלב במשחק ולהקים אתר מכירות. אחד התחומים הבולטים באחוזי מכירה גבוהים הוא תחום האופנה.
המאמר הזה נועד לעזור למעוניינים להקים אתר מכירות בתחום אופנה.

נתחיל מכמה דגשים חשובים שכדאי לדעת לפני שניגשים למלאכת עיצוב אתר אופנה מכירתי:

השקיעו בעיצוב – זה חשוב!

עיצוב אתר האינטרנט הינו שלב חשוב ומשמעותי בהקמת אתר מכירות. העיצוב משפיע גם על הרושם הראשוני וגם על חווית השימוש של הלקוחות שלכם. למראה הויזואלי חשיבות מכרעת באשר לתפיסת המותג / העסק על ידי הלקוח והשפעה ישירה על ההתנהגות שלו – רכישה או נטישה של חנות וירטואלית שלכם.

בהקשר הזה אציין כי הסיבות העיקריות ליחס נטישה (Bounce Rate) גבוה הן:

  • ניראות לא אטרקטיבית
  • תפקוד לא תקין של החנות הוירטואלית
  • אי נחות בתהליך צפיה ורכישה באתר מכירות

יחס נטישה - כמות המבקרים שהגיעו לאתר, ראו עמוד אחד בלבד ונטשו כעבור מספר שניות.

אילו פרמטרים יש לקחת בחשבון בעת עיצוב אתר מכירתי בתחום אופנה?

1. התאמת השפה העיצובית לשפת המותג

אתר המכירות הוא הפנים של העסק המשקפות את המותג וערכיו. פעמים רבות אתר המכירות הוא נקודת המפגש  הראשונה של הלקוח עם העסק/המותג, והויזואליות של האתר מכירות היא ההזדמנות היחידה של העסק "לתפוס" את הלקוח וליצור אצלו תחושת אהדה למותג. לכן, עיצוב אתר אופנה דורש הקפדה יתרה על הויזואליות והעיצוב של האתר - על העיצוב להתכתב עם האווירה הכללית של המותג ולהציג את המוצרים המוצעים למכירה בצורה יפה ומושכת שתגדיל את הסיכויים לרכישה.

2. התאמת סגנון עיצוב האתר לטרנדים הקיימים בשוק

הטרנד החם כיום בעיצוב אתרי אופנה הוא הסגנון המינימליסטי המתאפיין בעיצוב פשוט ונקי עם מינימום אלמנטים במטרה להבליט את המוצרים ולאפשר נוחות שימוש ללקוח. טרנד נוסף הוא שימוש בבאנרים המובילים למבצעים, לקטגוריות או למוצרים ספציפיים.

מספר דוגמאות מתוך החנויות של לקוחותינו:

3. שימוש בתמונות איכותיות

אתרי אופנה מתאפיינים בכמות גדולה של תוכן חזותי ולכן חשוב לשים דגש על איכות התמונות המועלות לאתר. לאיכות התמונות השפעה רבה על אחוזי הרכישה ולכן לא כדאי לחסוך כסף על חשבון איכות התמונות. ההמלצה שלי היא לשכור אנשי מקצוע שיערכו צילומי אופנה מקצועיים. זוהי השקעה משתלמת שמגדילה את הסיכויים לאהדת המותג ולרכישת מוצרים.

4. ויזואליות של תהליכי הרכישה

אחרי שהצלחתם להביא את הלקוח לאתר שלכם ואף לגרום לו להתעניין במוצרים שאתם מציעים, עליכם להקפיד שתהליך הרכישה יהיה קל, פשוט וידידותי עבורו (Keep It Simple). אחרי הכל, המטרה שלכם היא שהלקוח יבצע רכישה ואף יחזור לאתר ויבצע רכישות נוספות. אפשרויות כמו תהליכי צפייה מהירה במוצרים, הוספה/הסרה קלה של מוצרים לסל הקניות, הסבר על מידות, אפשרות ליצור קשר עם נציג אונליין ומעבר מהיר לקופה, חשובים מאוד לחווית השימוש של הלקוח ומגדילים את הסיכויים שלכם לסגור עסקה.

5. המרת עיצוב האתר לקוד HTML

בתום מלאכת עיצוב האתר מכירות מעבירים את קבצי העיצוב למתכנת על מנת להפוך את הקובץ הגרפי לדף אינטרנט (המרה לקוד HTML). ישנה חשיבות רבה להמרת העיצוב בצורה מקצועית ומדויקת על מנת שכל האלמנטים של העיצוב יועברו במדויק לדף האינטרנט ללא עיוותים. מרבית הרכישות מתבצעות דרך סמארטפונים וטאבלטים ולכן חשוב לבצע התאמה של העיצוב וההמרה למסכים שונים. אי התאמה עלולה לגרום ליחס נטישה גבוה ולאיבוד לקוחות.


עיצוב ובניית אתר מכירות בתחום אופנה הוא פרויקט מסובך ודורש חשיבה רבה והתאמה למותג. אנו בחברת iWebsite מתמחים בבניית אתרי מסחר אופנה ויודעים איך ליצור חנות וירטואלית מקצועי ומוכר. נשמח להציע לכם את השירות הכי מסור, את המחיר הכי הוגן והסדרי תשלום נוחים במיוחד.
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-8683934 או השאירו פרטים בתחילת העמוד ונחזור אליכם בהקדם.