היי! מעוניינים בבניית אתר תדמית?

משהו דומה לחנות של ?

תמלאו בבקשה טופס ונחזור אליכם בהקדם

תודה רבהkeyboard_arrow_up צור קשר keyboard_arrow_down

הגדרות

הגדלת מסך
1.5X
גודל גופן
0

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

  • פתיחת חלון עזרה: i או h
  • לדלג לאלמנט הבא: tab
  • לחזור לאלמנט קודם: tab + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: shift + 
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + o
  • לפתיחת רשימה נפתחת לחצו: alt + c
  • לכבות/להדליק שליטת מקלדת: alt + k

בעידן שבו הזירה הדיגיטלית היא שם המשחק, הפכו אתרי המסחר האלקטרוניים לשחקן המרכזי. אחוז רכישות האונליין נמצא בעליה מתמדת ואיתו גם הביקוש הגובר של בעלי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, להשתלב במשחק ולהקים אתר מכירות. אחד התחומים הבולטים באחוזי מכירה גבוהים הוא תחום האופנה.
המאמר הזה נועד לעזור למעוניינים להקים אתר מכירות בתחום אופנה.

נתחיל מכמה דגשים חשובים שכדאי לדעת לפני שניגשים למלאכת עיצוב אתר אופנה מכירתי:

השקיעו בעיצוב – זה חשוב!

עיצוב אתר האינטרנט הינו שלב חשוב ומשמעותי בהקמת אתר מכירות. העיצוב משפיע גם על הרושם הראשוני וגם על חווית השימוש של הלקוחות שלכם. למראה הויזואלי חשיבות מכרעת באשר לתפיסת המותג / העסק על ידי הלקוח והשפעה ישירה על ההתנהגות שלו – רכישה או נטישה של חנות וירטואלית שלכם.

בהקשר הזה אציין כי הסיבות העיקריות ליחס נטישה (Bounce Rate) גבוה הן:

  • ניראות לא אטרקטיבית
  • תפקוד לא תקין של החנות הוירטואלית
  • אי נחות בתהליך צפיה ורכישה באתר מכירות

יחס נטישה - כמות המבקרים שהגיעו לאתר, ראו עמוד אחד בלבד ונטשו כעבור מספר שניות.

אילו פרמטרים יש לקחת בחשבון בעת עיצוב אתר מכירתי בתחום אופנה?