עיצוב אתר מכירות

עיצוב אתר מכירות – מחיר, טרנדים והמלצות

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    מתי חנות אינטרנטית צריכה שדרוג/בניה מחדש?

    חנות אינטרנטית צריכה שדרוג/בניה מחדש במספר מקרים הבאים:

    • יחס המרה נמוך – אם הייתם רגילים ליחס המרה גבוה בחנות אינטרנטית, או לחלופין כשאתם רואים שיחס ההמרה נמוך באופן קבוע – זהו הזמן לחשוב על שדרוגים לחנות.
    • תהליכים מסובכים – ביצוע כל פעולה הכי פשוטה בחנות אינטרנטית לוקחת הרבה זמן ומסובכת. בחנות אינטרנטית מודרנית מדובר בפעולות קלות יותר.
    • עלויות גבוהות – כששמים לב שאחזקת חנות וירטואלית גוררת עלויות אחזקה גבוהות או תדירות יותר – זה הזמן לחשוב על שדרוג למערכת אמינה יותר.
    • מערכת מיושנת – תחזוקת מערכת מיושנת דורשת איתור מתכנת שעוסק באופן פעיל בתחזוקה שלה, ועם הזמן פעולת האיתור נעשית קשה יותר. כמו כן יכול להיות שמפתחי אותה חנות וירטואלית הפסיקו לתחזק את החנות או להוסיף לה עדכונים משמעותיים שקשורים לביצועים או אבטחה, למשל.
    • התאמה אישית – במערכות ישנות, תהליך התאמה אישית הוא מסובך יותר.
    • השוואה מול המתחרים – זה לא צריך להיות הפקטור היחיד מבחינתכם, אך שווה לנתח חנויות אינטרנטיות של מתחרים כדי לקבל תובנות על שיפור תהליכים אפשרי בחנות שלכם. למשל: אם קיבלתם פידבק על תהליך תשלום מסורבל – תוכלו לגשת לחנויות וירטואליות מתחרות ולהבין מהן כיצד לפשט את התהליך בחנות הקיימת.

    קיימים עוד סימנים לכך שאולי כדאי לשפר חנות וירטואלית או לשדרג לחנות מודרנית יותר.

    על מה לחשוב בזמן עיצוב חנות אינטרנטית?

    יש לחשוב על הדברים הבאים:

    • מותג – עיצוב החנות צריך להתאים לשפת עיצוב המותג
    • צבעים – אילו צבעים יכולים לסייע ללקוח פוטנציאלי להניע לפעולה
    • קהל היעד – אילו מסרים מתאימים לקהל היעד של העסק שלכם.
    • נוחות (חווית משתמש) – עיצוב לא מקצועי עלול לגרום לביצועים נחותים. רצוי להתייעץ עם חברה מנוסה המבצעת עיצוב חנות אינטרנטית, כדי לקבל הכוונה מותאמת אישית.

    חשיבה על פרטים אלו בתור התחלה יעזרו לעיצוב מוצלח של חנות אינטרנטית.

    עיצוב חנות אינטרנטית – האם מדובר בעבודה מורכבת?

    מדובר בעבודה מורכבת שכוללת בתוכה חשיבה על אלמנטים רבים.יש לחשוב על השפה העיצובית שתואמת את דרישות לקוחות חנות אינטרנטית. לדוגמה, עיצוב חנות אינטרנטית צריך ללכת יד ביד עם שפת עיצוב המותג שידועה מראש, ולכן יש לוודא שהיא קיימת. בנוסף, צבעים מסוימים בנבחרים עבור חנות אינטרנטית צריכים להלום באופן ראוי את המסרים שהיא רוצה לשדר ללקוחותיה. שימו לב שבאותה נשימה לחשוב גם על מה הם מסרים טובים ולא טובים שקהל היעד שלכם יעריך בהתאם (האם הוא ישמח לדעת שאתם מתקשרים איתו כך או לא?). כמו כן, יש לא לוותר על נוחות השימוש, ולדאוג שהיא תשתלב היטב עם העיצוב שבחרתם לחנות האינטרנטית שלכם.

    מה חייב להיות כלול בחנות אינטרנטית מוצלחת?

    דברים שחייבים להיות כלולים בחנות אינטרנטית מוצלחת:

    • כלי יעיל לשירות לקוחות – כלי שירות לקוחות מקצועי יכול להעלות את רמת השירות ואת הביטחון של הלקוח ברכישת המוצרים.
    • שימור לקוחות מוצלח – קופונים , הצעות להצטרפות כחבר מועדון , מתנות בימי הולדת ועוד – כל אלו יכולים לשפר את הסיכויים של לקוח מסוים לרכוש מכם שוב.
    • מערכת נוחה לניהול חנות – מערכת נוחה ומודרנית מסייעת להקל על ביצוע משימות שוטפות
    • חנות רספונסיבית – חנות המתאימה לגדלי מסכים שונים ומתאימה למגוון מכשירים
    • קופה – שלב ה-Checkout יכול להיות גם קצר וגם מעט ארוך יותר (עם יותר מסכים עד שמגיעים להצלחה של התשלום. הבחירה הנכונה היא אישית לחנות אינטרנטית.
    • כלי ניתוח – ניתן לנתח פעילות לקוחות באתר, להסיק מסקנות ולקבל תובנות כיצד לשפר את אופן השימוש שלהם, וכיצד לשפר את יחס ההמרה, אחוזי הכניסה ועוד.

    אלו הם בין הדברים העיקריים שיכולים להעלות משמעותית סיכויי הצלחתה של חנות אינטרנטית.

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: