בניית אתר מכירות

בניית אתר מכירות - (תכלס) כמה עולה הקמת חנות אינטרנטית איכותית?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
Success Form








    קבלו הצעת מחיר

    על מה כדאי לשים דגש בתהליך בניית אתר מכירות מוצלח באונליין?

    ובכן, בתהליך בניית חנות אינטרנטית חשוב במיוחד לשים דגש על מספר היבטים סופר חשובים: עיצוב, קוד אתר תקין ומחשבה מקדימה על יכולת קידום אורגני בעתיד לחנות.

    • עיצוב – בהיבט העיצוב עליכם להקפיד לא רק על יופי שכן חשוב במיוחד. אך גם על חווית משתמש איכותית וללא פשרות. כזאת שתתאים בדיוק לקהל היעד של החנות האינטרנטית שלכם!
    • קוד אתר תקין – היבט זה קריטי במיוחד ותלוי גם ברמת המקצועיות של בונה האתרים שלכם. כאשר יש הקפדה על קוד אתר תקין ונקי לאורך כל תהליך ההקמה. אתם בעצם נמנעים מהתעסקות בתקלות בעתיד. תקלות ששורפות לכם זמן ובעיקר כסף.
    • יכולת קידום החנות – בהמשך ישיר לסעיף הקודם. כאשר יש הקפדה לאורך כל תהליך הבנייה על קוד אתר נקי. אתם בעצם שמים דגש גם על מבנה אתר בצורה נכונה דבר אשר משפיע ישירות על גם על היכולת וגם על האיכות של קידום החנות שלכם בגוגל. כאשר זאת תעלה לאוויר.

    לפיכך, מתן דגש על היבטים אלו יבטיחו לא רק חנות אינטרנטית תקינה אלא חנות אינטרנטית מקצועית ומנצחת!

    מה יכול להשפיע על מחיר בניית חנות וירטואלית?

    ובכן, ישנם מספר גורמים עיקריים להם יש השפעה ישירה על המחיר הסופי של בניית חנות אינטרנטית:

    • מורכבות החנות – כלומר, עד כמה מורכב תהליך הבנייה של החנות שלך?. כי בכל הנוגע אל בניית חנות אינטרנטית, יותר מורכבות = יותר זמן = יותר במחיר הסופי.
    • עיצוב מותאם אישית – בהיבט העיצוב ישנם שתי אפשרויות עיקריות. הראשונה היא שימוש בתבניות אתר קיימות לעיצוב החנות (דבר אשר גם משפיע על משך תהליך ההקמה). ואילו השנייה, היא עיצוב מותאם אישית. כלומר, ניסוח של שפה עיצובית בהתאם למותג ולקהל היעד. מה שנקרא ״עיצוב מאפס״. כך שזה לא סוד שהאפשרות השנייה תעלה לכם יותר במחיר הסופי.
    • פיתוח תוספים – במידה ובחרתם להקים חנות וירטואלית במערכת קוד פתוח כדוגמת WordPress. קיימת בפניכם האפשרות לפתח תוספים ייחודיים לחנות שלכם. כאלו שיעזרו לכם בהיבט השיווק או התהליכים השונים בחנות. אך גם פה חשוב לדעת כי פיתוח תוספים ייקח את המחיר צפונה יותר.
    • סינכרון חנות מערכות חיצוניות – עוד היבט שמשפיע על המחיר הסופי הוא עניין הסנכרון עם מערכות חיצוניות. מערכות כגון: CRM ו-ERP.

    לאור כל אלו, ניתן לראות שישנם מספר היבטים עיקריים שמשפיעים ישירות על המחיר הסופי. אך שלא תבינו לא נכון, אולי הם מייקרים את העלות אך במקרים מסוימים פשוט חייב אותם!

    עד כמה חשוב לשים דגש על עניין האבטחה בתהליך בניית חנות אינטרנטית?

    מתן דגש על רמת האבטחה עוד בתהליך בניית חנות אינטרנטית הוא סופר חשוב. רמת אבטחה היא קריטית לפעילות תקינה של חנות אינטרנטית. כיום, קיימות שכבות הגנה שונות של נתוני לקוחות בעת גלישתם בחנות כמו תעודת SSL. לאחר מכן יש שכבה שניה של הגנה – תקן PCI. כל סליקת כרטיסי אשראי בחנות אינטרנטית מחויבת בתקן הזה. שכבות הגנה אלו מונעות מגורמים עוינים גישה לפרטים רגישים כמו מספרי כרטיס אשראי. בנוסף, חנות מאובטחת משדרת אמינות ללקוחות ושמירה על הפרטים שלהם. דבר אשר מתבטא גם ביותר רכישות. יתרה מכך, אם אתם מתכננים קידום אורגני בעתיד, חשוב שתדעו שגוגל שמה לנגד עינייה את עניין האבטחה כפרמטר קריטי במיוחד. כזה שמשפיע ישירות על הדירוג הסופי שלכם בתוצאות החיפוש.

    מהן הפעולות השוטפות שצריך לבצע לאחר הקמת חנות וירטואלית?

    לאחר הקמת חנות וירטואלית, יש מספר פעולות שאתם חייבים לבצע בצורה שוטפת:

    • תחזוקה שוטפת של חנות – למשל: הוספת קטגוריות, הוספת מוצרים חדשים,עדכון עיצובי, הפעלת מבצעים והנחות.
    • ניהול מלאי – הוספה והסרה של מוצרים. למשל: הוספה של מוצרים חדשים או עדכון על חזרה למלאי של מוצרים. הסרת פריטים מתבצעת למשל כאשר מוצרים אינם במלאי או כשהם לא נמכרים היטב.
    • פעולות שיווק שונות באמצעים מגוונים – מבוצעות לקידום חנות וירטואלית במדיות שונות. למשל: פרסום/קידום במדיה החברתית (רשתות כמו פייסבוק,אינסטגרם ועוד). קידום אורגני – קידום חנות אינטרנטית במנועי חיפוש ללא תשלום. קידום ממומן – מתבצע במנועי חיפוש כמו גוגל. כמו כן, מתבצע ברשתות חברתיות בעזרת קמפיינים ממומנים.
    • שירות לקוחות – מענה לשאלות, תלונות ופניות של לקוחות שרכשו או מעוניינים לרכוש בחנות וירטואלית. ניתן לבצע מענה באמצעות וואטסאפ, טלפון, מייל וצ'אט.
    • בדיקת והכנת הזמנות – פעולות נפוצות הן: בדיקה של הזמנות חדשות, טיפול בהזמנות לקראת משלוח ומעקב אחר הזמנות קיימות שנמצאות במשלוח.
    • בדיקת פעילות של מתחרים – הבדיקה עוזרת לזהות הזדמנויות לא מנוצלות ליישום בחנות אינטרנטית שלכם. למשל: הטמעת תהליכים חדשים לשיפור חווית משתמש בחנות אינטרנטית , מציאת פתרון לבעיה קיימת בחנות אינטרנטית ועוד.

    לחלק מהפעולות אפשר לבצע אוטומציה.

    ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

    נגישוּת

    window
    1.5X
    הגדלת מסך
    font-size
    0
    גודל גופן

    מדריך של ניווט מקלדת!

    כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת: