- צעדים ראשונים לקראת הקמת חנות וירטואלית ראשונה
- הפרטים הקטנים מובלים להצלחה מסחררת – מקימים חנות וירטואלית מושקעת
- סיכונים אפשריים בהקמת חנות וירטואלית
- למרות הסיכונים – טיפים לפתיחת חנות וירטואלית מוצלחת
- חנות וירטואלית ראשונה שלכם – הדרך להצלחת העסק שלכם
התפתחות כמעט טבעית של עסקים רבים כיום מתמקדת בתחום השיווק באינטרנט. הקמת חנות וירטואלית ראשונה היא תהליך רב שלבים, אשר דורש מכם כבעלי עסק תכנון וחשיבה. בכל שלב לאורך הדרך מומלץ מאוד לבקש סיוע מאנשי מקצוע כמו צוות חברת iWebsite. היתרונות באתר מכירתי הם רבים ומגוונים, החל מזמינות בכל שעה של היום ועד לתפוצה רחבה. לצד כל היתרונות של אתר מכירתי, אתם חייבים להיות מודעים לאתגרים הבאים שלכם. רק כך תוכלו להתמודד עם כל אתגר על הצד הטוב ביותר ולשמור את החנות הוירטואלית שלכם רווחית. כמו כל אתגר בחיים, גם בתחום של חנות אינטרנטית אתם רוצים וצריכים להשקיע זמן, מחשבה ומאמץ.
צעדים ראשונים לקראת הקמת חנות וירטואלית ראשונה
אתר מכירתי ראשון חייב לעבור כמה שלבי תכנון טרם היציאה לפעולה. כדי להבטיח את הצלחת הפרויקט, אתם צריכים לקחת את הזמן ולבנות תוכנית עבודה מסודרת. כל תוכנית, מתחילה בשלוש החלטות חשובות אשר יהוו מקפצה לאתר המכירתי שלכם:
- הגדרת מטרה- הגדירו מהי מטרת העל של האתר שלכם. אם אתם עסק בעל קו מוצרים או חברה המספקת שירותים, יש לכם מטרות שונות לחלוטין באתר המכירתי שלכם. צרו את מפת החנות הוירטואלית האידיאלית בראש שלכם, ורק לאחר מכן פנו לתחילת העבודה בפועל.
- מחקר- מה ההתנהגות הצרכנית אשר מאפיינת את הקונים בחנות האינטרנטית? הרגלי החיפוש ברשת, עיצוב האתר המסחרי, שיטות משלוח. כל אלו הם הקווים המנחים שלכם בעת עליית האתר המכירתי לאוויר. אתם רוצים לעבוד על פיהם החל מהרגע הראשון, וכך לחסוך תיקונים בעתיד.
- ליווי מקצועי- קיימות פלטפורמות חינמיות לבניית אתרים, כמו WIX אשר מאפשרות לכל אדם להקים אתר. אך כאשר אתם מעוניינים להקים אתר מכירתי מקצועי, מומלץ לכם להסתייע בשירותים של חברה לבניית אתרים, כמו iWebsite. העבודה היסודית והמקצועית אשר תקבלו, תהפוך כל אתר מכירתי לנכס דיגיטלי מניב החל מהשלבים הראשונים.
הפרטים הקטנים מובלים להצלחה מסחררת – מקימים חנות וירטואלית מושקעת
הקמה של חנות וירטואלית מוצלחת נעוצה בפרטים הקטנים. הגולשים באתר המכירתי שלכם יכולים להנות משפע בלתי מוגבל של מוצרים ביחד עם תוכן איכותי. כדי להביא אותם לביצוע רכישה, אתם צריכים לספק להם את הסיבות לכך. יצירת אמון ללקוח באה לידי ביטוי בשני רבדים בסיסיים של האתר המכירתי.
ראשית, מערכת סליקה. התקנה של כמה אפשרויות סליקה כמו פייפל (PayPal) ומערכת סליקת כרטיסי אשראי המאפשרת ללקוח לבחור בעצמו את אופן התשלום. הלקוח מקבל את מראית העין של מותג רציני ואתם מקבלים יותר סליקות באתר המכירתי.
אספקט חיוני נוסף הוא שירותי משלוחים. הציעו לרוכשים בחנות הוירטואלית שירותי משלוחים נוחים ככל האפשר. משלוח לכל כתובת, עדכון על מיקום החבילה ואיסוף מנקודות נבחרות משאירים את הכוח בידי הצרכן ומזמינים אותו לבצע רכישה בתנאים אשר נוחים לו.
הסתכלות על זווית הראיה של הלקוח יכולה לתת לכם נקודת פתיחה טובה יותר מכל מתחרה. כדי להוציא לפועל את תוכנית ההקמה של האתר המכירתי, מומלץ להיעזר בבונה אתרים מומחה. אנשי המקצוע יספקו את התוצר המוגמר האיכותי ביותר לחנות הוירטואלית הראשונה שלכם.
סיכונים אפשריים בהקמת חנות וירטואלית
בעלי עסקים רבים מאמינים כי הקמת חנות וירטואלית היא הפתרון לכל אתגרי העסק והיא מסוגלת להוות הכנסה פסיבית במקבילת לפעילות השוטפת בחנות הפיזית. בפועל לא כך הם פני הדברים- חנות וירטואלית דורשת השקעה רבה. החל משלבי ההקמה ועד לפרסום, תפעול האתר המסחרי ושירות הלקוחות בפועל. עסקים אשר לא משקיעים זמן בניהול החנות הוירטואלית עשויים למצוא את ההשקעה הכספית שלהם יורדת לטמיון. שאננות בניהול החנות הוירטואלית היא מתכון לאסון גם בשירות הלקוחות. אחזקה של מערך שירות לקוחות היא עבודה יום יומית, והיא זו אשר קובעת אם החנות הוירטואלית שלכם תצליח להביא לקוחות לקנות שוב ושוב.
סיכון משמעותי נוסף בעת הקמת חנות וירטואלית חשיפה לפרצות אבטחה. בכל הנוגע לחנות אינטרנטית, חשוב מאוד לשמור על פרטי הלקוחות חסויים. במקרה בו לא הסתייעתם באיש מקצוע להקמת החנות המסחרית, אתם עשויים להיות חשופים לפרצות. קוד האתר האינטרנטי שלכם עלול לחשוף את פרטי הלקוחות שלכם. מדובר בבעיה חמורה אשר עשויה לפגום קשות באמון של הגולשים בכם, ובמותג שלכם.
למרות הסיכונים – טיפים לפתיחת חנות וירטואלית מוצלחת
המענה הכי נכון להתמודדות עם סיכונים הוא למידה וחקירה. כדי לסייע לכם להקים את החנות הוירטואלית על הצד הטוב ביותר אספנו לכם כמה טיפים אשר יקפיצו אתכם לרמה מקצועית בניהול האתר המכירתי:
- קהל יעד- הגדירו מי הם הלקוחות של האתר המכירתי. פנו אל הלקוח בשפה המכירתית העדכנית ביותר, הן בתוך האתר המסחרי והן בפרסום ברשת.
- עלויות- צרו תקציב לכל שלב בהקמה של האתר המכירתי. הגדרות התקציב יסייעו לכם לשמור על משאבים חיוניים להקמה, לניהול שוטף ולפרסום מבלי לגרום לכם להפסדים כלכליים.
- פרסום- הטמיעו אסטרטגיית פרסום אשר משלבת פרסום ממומן ותהליך קידום אתרים אורגני כדי להביא את האתר המכירתי לתודעת הגולשים ולהעלות את כמות המכירות.
- אבטחה- ודאו עם הצוות המקצועי אשר לוקח חלק בהקמת האתר המכירתי כי הם משתמשים בקוד סגור ומבטיחים את פרטיות הלקוחות. בצעו בדיקות קבועות כדי לעלות על פרצות ותקנו אותן ללא דיחוי.
- ניהול- הפקידו את התפעול היומי של החנות הוירטואלית בידי מנהל מקצועי. התפעול עצמו אינו מורכב, ויכול להתנהל על ידי אדם אחד בלבד. אתם תתפנו להשקיע את זמנכם היקר בניהול תהליכים ובהרחבת מקורות ההכנסה של העסק.
חנות וירטואלית ראשונה שלכם – הדרך להצלחת העסק שלכם
היתרונות בהקמת חנות וירטואלית גורמים לבעלי עסקים רבים לפנות לאפיק הפיתוח העסקי הזה. קהל החנות הוירטואלית שלכם יחצה גבולות יבשתיים, ואתם תוכלו להתפתח מעוסק מורשה עם הכנסות קטנות, לעסק רחב פעילות ולייצב את שם המותג בתודעת הקהל. דבקות במטרה וחשיבה עסקית אחראית הן המפתח להצלחת חנות וירטואלית. וכמו כל עסק מתחיל אשר מסתייע בשירותי ייעוץ שונים, גם בעת הקמת חנות וירטואלית עצמאית מומלץ לבקש ליווי מקצועי על מנת להביא תוצר מוגמר איכותי ואמין ללקוחות שלכם.