אם אתם עומדים לפני הקמת אתר מכירות, הנה עובדה שכדאי שתדעו:
עיצוב אתר מכירות איכותי מהווה תנאי לרושם ראשוני טוב אצל הקונה הפוטנציאלי שלכם. בזה תלוי הרצון של הגולש לבצע המרה (פעולה כלשהי באתר): להירשם לניוזלטר, לבצע רכישה או הזמנה וכו'.
עיצוב אתר מכירות שונה מאתר רגיל בכמה אלמנטים ייחודיים, כמו – עגלת קניות, עמוד תשלום, קופונים ,מרחב אישי וכוד'.
דבר הכי חשוב בעיצוב אתר מכירות – לספק לקונה פוטנציאליים תנאיים טובים לביצוע רכישה.
הכי חשוב בעיצוב אתר מכירות – ללוות את הקונים הפוטנציאליים שלכם מ"כניסה לחנות" עד לביצוע רכישה, ומעבר לזה – לתת ללקוח קופון או מתנה לקניה הבאה.
היבטים חשובים לעיצוב אתר מכירות
1. פרקטיים – הקשורים לחוויית משתמש ונוחות השימוש באתר
2. ויזואליים – כתוצאה מעיצוב גרפי של האתר
מה היום מהווה חשיבות בעיצוב אתר מכירות? מה עשוי להעלות את כמות המכירות?
Material design
Material design – זהו טרנט המהווה שילוב של סגנונות הגרפיים, אשר מכוון לשימוש באובייקטים בעלי תכונות כמו – צלליות, צבעים, תנועה, הבלטת האובייקטים בהתאם לחשיבותם.
דוגמה לעיצוב בסגנון – Material design
Material Design
Flat design
לא פחות פופולרי סגנון הפלאט (flat design) בעיצוב חנויות וירטואליות ואתרים מסחריים ככלל. טרנט הזה מתבסס על מינימליזם, מה שאמור לספק נוחות השימוש לגולש. פיתוח אתר בסגנון זה מחייב בשימוש מאוד מדויק בפונטים וצבעים. אתר בסגנון הפלאט מציג רק את המידע הכי חשוב ולא עמוס בתוכן, תמונות ואנימציה. הניווט בו פשוט וברור וכולל אופציה להוספת עמודים. אתרים כאלה חייבים להיות בעלה התאמה מושלמת לניידים.
דוגמה לעיצוב בסגנון Flat design – http://riiotlabs.com
אתרי מכירות תלת מימדיים
שימוש באפקטים תלת מימדיים לאתרי מכירות (חדר מדידות וירטואלי, מדפים וכו') עשוי להגדיל משמעותית את המכירות של בגדים, נעליים וקוסמטיקה.
אפקט ה-3d עדיין באופנה והוא נראה מאוד אטרקטיבי בדפדוף המוצרים.
לא רוצים להסתפק באפקטים?
אתם יכולים היום עם הטכנולוגיות הקיימות להקים חנות וירטואלית עם סימולציה מלאה של שופינג.
כמו במשחק מחשב הקונה מטייל בין המדפים ובוחר את המוצרים. ניתן אפילו לבנות קניון וירטואלי שלם.
יכולות של הטכנולוגיות בתחום מרשימות במיוחד.
דוגמה לבניית חנות תלת מימדית –
בנוסף, אופנתי לעצב את התפריט בסגנון מינימליסטי, עדין על רקע חצי שקוף. דרישות לתפריט: קריא, בולט על רקע, ניתן להקלקה בכל מכשיר.
עיצוב אתר מכירות
מה אתר מכירות צריך לכלול, כדי שיהיה נוח למשתמש:
1. מבחר רחב של המוצרים לגולש ושינוי קל של הבחירה
2. נגישות המידע על מחסור במוצר
3. תמונות איכותיות
4. עגלת קניות בכל עמוד באתר
5. ניווט פשוט וברור באתר
6. נגישות של שדה החיפוש
7. לא התעלם מביצוע אופטימיזציה לטובת הקידום מנועי החיפוש
8. יצירת אופי ייחודי לאתר
9. כפטורי רשתות חברתיות
10. אפשרות הצגה מהירה של מוצרים מקטגוריה מסוימת (מבוצע בעזרת ajax)
11. הרשמה לניוזלטר
12. שלב סיום ההזמנה ורכישה צריך להיות ברור ללא מסיכי דעת
רשימת ההמלצות יכולה להיות ארוכה מאוד, אבל אלה החשובים ביותר.
נוחות הקריאה, נוחות השימוש (תיאור קצר של המוצר, קבוצות המוצרים, מחירים, מבצעים, תמונות, וידאו), אופי הויזואלי של האתר – כל זה משפיע על ההצלחה של חנות וירטואלית.
נכון שהוצאות הקמת מכירות גבוהות, אך בתנאי שהקידום נכון ההוצאות הופכות להשקעה.
ותחשבו לרגע כמה עולה להקים חנות פיזית? :)
מחיר בניית אתר מכירות
בניית אתר מכירות כולל איפיון ראשוני, עיצוב, פיתוח וכלל מערכת ניהול. מחיר האתר תלוי ברמת העיצוב, כמות מודולים, שצריך לפתח.
אנחנו מתייחסים ללקוחותינו באופן אינדיבידואלי.
עלות אתר מכירות מתחילה מ-10,000 ש"ח ( אתר מבוסס על תבנית מוכנה ).
מחיר לאתרי מכירות גדולים, מסובכים, בעלי עיצוב מושקע וייחודי יכול להגיע ל-25000 ויותר.
פנו עלינו כדי לקבל מידע יותר מדויק עבורכם.